De Late Leeuw, Chat Corner (Deel 14) (8/41)
  Dutch Topics, DO NOT reply in other languages than Dutch !  LOCKED 

Nvie    posted on 30-05-2008 07:33

What do you think about De Late Leeuw, Chat Corner (Deel 14) ??

Vote :   

Roov    posted on 05-06-2008 19:22
Haha, zij komen toch hiernaartoe. Zij kunnen geen dingen eisen waar wij het niet mee eens zijn :P
Xtremer    posted on 05-06-2008 19:24

PVV of Trots op Nederland, ik weet op wie ik stem!

DJ: www.djxtremer.nl - Portfolio: www.patrickheiloo.nl
Nandi    posted on 05-06-2008 19:24
Poster: DJ-Xtremer

Wat vinden jullie er nou van dat het Gemeentelijk vervoersbedrijf de kerstviering wil afschaffen omdat er veel buitenlandse werknemers zijn?

Mijn mening: Wat een dikke onzin! Kerst is kerst

Lol , wij moeten ons gaan aanpassen! Dat ze in hun eigen land baasje gaan spelen Happy, laughing
Boyd    posted on 05-06-2008 19:31
@xtremer, idd we moeten uitkijken dat ze nu niet proberen ons forum aan te vallen.

Helaas mag iknog niet stemmen, bah.
Stefjuuh    posted on 05-06-2008 19:44
Poster: Beerbo

nop allemaal al geprobeert. bij mij is het gekomen omdat ik de map ''Muziek'' op een externe harde schijf had gezet. toen ik hem terugzette op mijn computer (omdat itunes het niet meer deed) kon hij hem niet meer meer vinden. op het internet stond dat je computer in de war was, en dat de registery overhoop was gehaald. en toen ik in de regedit keek zag ik inderdaad dat de map muziek nog steeds ''stond'' in mijn externe hd, terwijl hij daar niet meer was. nou, toen heb ik hem dus weer op :C gezet, maar hij doet het nog steeds niet......

Komt omdat ie op een andere plek op je HDD staat.. Beetje wazig verhaal allemaal.. Gewoon ctrl+a, deleten, en dan opnieuw laten opzoeken..! Ben je binnen 15 minuten van je gezeik af..!:P (je bent wel playlists e.d. kwijt..)
DrezZ    posted on 05-06-2008 20:05
Weet iemand de prijs van die namaak cdj koolsound?
grtzz Allah!
Boyd    posted on 05-06-2008 20:08

@drezz, egt? k zou het niet weten.

DrezZ    posted on 05-06-2008 21:09
Gewoon uit interesse om te weten, ik heb 2x Pioneer cdj 1000, dus ik wil zeker niet ruilen!
Berbo    posted on 05-06-2008 21:14
KoolSound Cdj 200: € 212,96
KoolSound Cdj 600: € 255,31
Ywe    posted on 06-06-2008 02:24
pfffff serieus? Die zou ik wel eens wille testen :P 

die knoppen zien er echt vaag uit... xD
Roos    posted on 06-06-2008 06:52
Welke mod komt dit discriminatie-praatje even stoppen?
Jongens uit je frustratie niet hier, doe dat maar op msn of zo, maar val ons/mij er niet mee lastig (niet dat ik het met alles oneens ben hoor, maar ik vind het niet gepast en het is wel héééééééllll zwart/wit Cry).

Ja replica's: op de Messe stond gewoon een replica 1:1 van de djm-400. (DJ-tech volgens mij).
User edit by Roos on 06-06-2008 @ 06:54:42 (30%)
Stefjuuh    posted on 06-06-2008 07:36
Haha, inderdaad, heb een foto gezien ergens...

Klik

(Toch raakt het je wel, als je de bezitter van zoown beestje bent..!Cry)
Ywe    posted on 06-06-2008 11:32
Poster: Roos
Jongens uit je frustratie niet hier, doe dat maar op msn of zo, maar val ons/mij er niet mee lastig (niet dat ik het met alles oneens ben hoor, maar ik vind het niet gepast en het is wel héééééééllll zwart/wit

mee eens Happy, laughing
DeteqBoy    posted on 06-06-2008 13:26
is dit topic niet bedoeld voor alleen snachts ofzo?
Boyd    posted on 06-06-2008 13:32
Poster: Stefjuuh
Haha, inderdaad, heb een foto gezien ergens...

Klik

(Toch raakt het je wel, als je de bezitter van zoown beestje bent..!Cry)

Idd, zal vast wel weer een iemand uit het oosten geweest zijn.
User edit by Boyd on 06-06-2008 @ 13:33:46 (8%)
Ashley    posted on 06-06-2008 13:39
Poster: BoydGrift

Idd, zal vast wel weer een iemand uit het oosten geweest zijn.

'' welke mod komt dit discriminatie-praatje even stoppen? ''

CryCry
Maar wat nou als het lukt, mama?
Boyd    posted on 06-06-2008 13:56
Foeii ashley, ik bedoel tegenwoordig wordt alles nagemaakt in verwegistan. En als djm400 gebruiker, vind ik het toch jammer dat het nagemaakt wordt.
Xtremer    posted on 06-06-2008 14:10
Hoezo discriminatie?:S. Het is toch zo, er werken meer buitenlandse mensen bij de OV dan Nederlandse en dan willen ze kerst afschaffen? Kerst hoort er toch bij! Wij moeten hun toch ook respecteren met hun geloof en dan krijgen we dit! En als we er wat van zeggen krijg je gezeik en staat er een hele groep voor je deur.
JollyJunkie    posted on 06-06-2008 14:12
Wij moeten hun idd ook resecteren maar met deze reacties lijkt het er niet op dat jullie dat ook echt doen...
het is ook niet hun schuld want zij hebben kerst niet afgeschaft, dat heeft OV toch gedaan?
Xtremer    posted on 06-06-2008 14:29

Ik zie het als een dominantie van het Moslim geloof, doordat er meer buitenlandse werken dan Nederlandse moet de kerstvieren maar niet meer gedaan worden? Ik snap heus wel dat de mensen die daar werken er niets aan kunnen veranderen maar het is wel iets waar we met zijn allen van genieten toch? We moesten het hier is vlikken, geen moskees meer want we zijn met meer christenen. Wij schaffen het suikerfeest en dat soort zaken ook niet af? Ik vind het gewoon belachelijk.
Wij respecteren hun tradities toch ook? Ik heb een heleboel respect voor die mensen, maar als ze dit af willen schaffen omdat er meer buitenlandse zijn is mijn respect ver te zoeken!

Jorrit    posted on 06-06-2008 14:34
En als we er wat van zeggen krijg je gezeik en staat er een hele groep voor je deur.

Wat draagt een losse flodder als dit bij aan deze discussie? Totaal niet onderbouwd, totaal niet relevant, en vooral erg lomp als je het mij vraagt.

Ik heb een heleboel respect voor die mensen

Deze 2 opmerkingen kan ik niet zo goed combineren...

Welke mod komt dit discriminatie-praatje even stoppen?

Een discussie op z'n tijd moet kunnen, zeker in de late leeuw, alleen hou het wel op niveau.
JollyJunkie    posted on 06-06-2008 18:47
Poster: DJ-Xtremer

Ik zie het als een dominantie van het Moslim geloof, doordat er meer buitenlandse werken dan Nederlandse moet de kerstvieren maar niet meer gedaan worden? Ik snap heus wel dat de mensen die daar werken er niets aan kunnen veranderen maar het is wel iets waar we met zijn allen van genieten toch? We moesten het hier is vlikken, geen moskees meer want we zijn met meer christenen. Wij schaffen het suikerfeest en dat soort zaken ook niet af? Ik vind het gewoon belachelijk.
Wij respecteren hun tradities toch ook? Ik heb een heleboel respect voor die mensen, maar als ze dit af willen schaffen omdat er meer buitenlandse zijn is mijn respect ver te zoeken!

Je geeft hun nou de schuld, zij hebben het toch niet afgeschaft!
En je doet nou alsof het hele democratische  bestuur niet goed is: Als er nou 14 miljoenn buitenlanders en 3 miljoen Nederlanders zijn dan zouden de buitenlandse feestdagen tog ook meer gevierd worden. Dan zouden ze ook niet willen dat alle Nederlanders op hun werk bij hun Kerst gaan vieren, zo is het natuurlijk ook andersom!
En vroeger waren er Hippies en dat soort mensen, toen kwamen er de gabbers gangsta's en moderne mensen, toen werden de Hippies otg ook over genomen door de nieuwe mensen omdat er daar steeds meer van kwamen.
Stel nou dat er straks de toekomst zo is dat er steeds meer buitenlanders enzo komen en steds minder volbloed Nederlanders (wat ik niet zeg dat dat zo is!), dan werden de tradities ook overgenomen.
Nederlanders hebben tog ook Cuba en zo overgenomen!........
Bastian    posted on 06-06-2008 19:58

Morgen draai ik nog op een afterparty van een (break)dance wedstrijd van Da Streetz in Halsteren, afterparty is waarschijnlijk van 19:00 tot 23:00 dus dat word ff lekker rocken met die urban house hehe:P Mocht je hierbij zijn, dan maak je echt is ff Gekke Houz meeWinking my eye

Boyd    posted on 06-06-2008 23:06
Zo ben weer thuis van een feestje, was wel leuk om daar ook is te draaien. Vond het wel geslaagd he roov! Najaa, ben moe en moet morgen weer werken,, laterss
Adrien1989    posted on 06-06-2008 23:27
Feesje was vroeg afgelopen dan:O

133 Users online: 42 Guests (91 Unknown)
Pages generated today : 23.284
Most visitors online this month : 699
Lifetime Pageviews since 2003 : 243.839.830