PVV of Trots op Nederland, ik weet op wie ik stem!
Poster: DJ-XtremerWat vinden jullie er nou van dat het Gemeentelijk vervoersbedrijf de kerstviering wil afschaffen omdat er veel buitenlandse werknemers zijn?
Mijn mening: Wat een dikke onzin! Kerst is kerst
Poster: Beerbonop allemaal al geprobeert. bij mij is het gekomen omdat ik de map ''Muziek'' op een externe harde schijf had gezet. toen ik hem terugzette op mijn computer (omdat itunes het niet meer deed) kon hij hem niet meer meer vinden. op het internet stond dat je computer in de war was, en dat de registery overhoop was gehaald. en toen ik in de regedit keek zag ik inderdaad dat de map muziek nog steeds ''stond'' in mijn externe hd, terwijl hij daar niet meer was. nou, toen heb ik hem dus weer op :C gezet, maar hij doet het nog steeds niet......
@drezz, egt? k zou het niet weten.
Poster: Roos
Jongens uit je frustratie niet hier, doe dat maar op msn of zo, maar val ons/mij er niet mee lastig (niet dat ik het met alles oneens ben hoor, maar ik vind het niet gepast en het is wel héééééééllll zwart/wit
Poster: BoydGrift
Idd, zal vast wel weer een iemand uit het oosten geweest zijn.
Ik zie het als een dominantie van het Moslim geloof, doordat er meer buitenlandse werken dan Nederlandse moet de kerstvieren maar niet meer gedaan worden? Ik snap heus wel dat de mensen die daar werken er niets aan kunnen veranderen maar het is wel iets waar we met zijn allen van genieten toch? We moesten het hier is vlikken, geen moskees meer want we zijn met meer christenen. Wij schaffen het suikerfeest en dat soort zaken ook niet af? Ik vind het gewoon belachelijk.
Wij respecteren hun tradities toch ook? Ik heb een heleboel respect voor die mensen, maar als ze dit af willen schaffen omdat er meer buitenlandse zijn is mijn respect ver te zoeken!
En als we er wat van zeggen krijg je gezeik en staat er een hele groep voor je deur.
Ik heb een heleboel respect voor die mensen
Welke mod komt dit discriminatie-praatje even stoppen?
Poster: DJ-XtremerIk zie het als een dominantie van het Moslim geloof, doordat er meer buitenlandse werken dan Nederlandse moet de kerstvieren maar niet meer gedaan worden? Ik snap heus wel dat de mensen die daar werken er niets aan kunnen veranderen maar het is wel iets waar we met zijn allen van genieten toch? We moesten het hier is vlikken, geen moskees meer want we zijn met meer christenen. Wij schaffen het suikerfeest en dat soort zaken ook niet af? Ik vind het gewoon belachelijk.
Wij respecteren hun tradities toch ook? Ik heb een heleboel respect voor die mensen, maar als ze dit af willen schaffen omdat er meer buitenlandse zijn is mijn respect ver te zoeken!
Morgen draai ik nog op een afterparty van een (break)dance wedstrijd van Da Streetz in Halsteren, afterparty is waarschijnlijk van 19:00 tot 23:00 dus dat word ff lekker rocken met die urban house hehe:P Mocht je hierbij zijn, dan maak je echt is ff Gekke Houz mee