Poster: zalo
yeah, juist mijn hdj1000 en ortofon concorde's binne ==> draaien
ikke hopen wiskunde (analyse)
Poster: Illusion
echt heel belachelijk dat een traditie die JAREN wordt gehouden om deze redenen wordt stopgezet, wegwezen met het gezeur over a**o*hto*en... Ze moeten zich maar aanpassen
Ik wordt schijtziek van deze acties... ze komen hier.. dan moeten ze zich aanpassen. Hetzelfde als dat er steeds meer moskeen komen..
En de meerderheid van de samenleving is het er mee eens. Las ik via MSN
heeft iets weg van pioneer (zo de plaats van de knopjes)
Poster: Beerbo
Poster: Bartjens
Waar gaan we heen met dit land..............
Poster: BoydGrift
Als je het mij vraagt, weg ermee!
Altijd maar zeuren dat ze altijd aangekeken worden als er iets gebeurt is, MAAR MEESTAL DOEN ZE UT ZELF! Laat hun maar is een keer aanpassen, en als je dan iets van F**K ALLAh zegt, worden ze boos: Warromm zggje dttt gdveerdmme!
Poster: Flexii
jongens laten we hier niet te ver op doordraven
een vraagje,, iemand een plek waar ik legaal mp3's kan kopen zonder een creditcard nodig te hebben?
Poster: Flexii
haha heeft iets weg, en dan noem je de plaats van de knopjes, valt het je niet gelijk op dat de hele platter nagemaakt is met display binnenin en hij heet zelfs CDJ:P haha Als dat niet pioneer namakerij is dan weet ik het ook niet meer
nop allemaal al geprobeert. bij mij is het gekomen omdat ik de map ''Muziek'' op een externe harde schijf had gezet. toen ik hem terugzette op mijn computer (omdat itunes het niet meer deed) kon hij hem niet meer meer vinden. op het internet stond dat je computer in de war was, en dat de registery overhoop was gehaald. en toen ik in de regedit keek zag ik inderdaad dat de map muziek nog steeds ''stond'' in mijn externe hd, terwijl hij daar niet meer was. nou, toen heb ik hem dus weer op :C gezet, maar hij doet het nog steeds niet......
Wat vinden jullie er nou van dat het Gemeentelijk vervoersbedrijf de kerstviering wil afschaffen omdat er veel buitenlandse werknemers zijn?
Mijn mening: Wat een dikke onzin! Kerst is kerst
Ja dat vind ik ook maar als we dat zeggen krijgen we een bom op ons hoofd