Poster: Max-E
ik moet zeggen bastian, dat ziet er geweldig geil uit, je zou haast zeggen dat daar SPAM stond!:D
over de cd-spelers: Dat heb je niet he, met vinyl!, labels kloppen meestal iedere keer weerEN je hebt plaatjes als je aan t draaien hebt op de labels staan, nog iets wat cd-spelers niet hebben
!
Poster: NandiJaja , save the vinyl
Poster: yogum
Eindelijk m'n Kaosspad Mini en m'n Ikey gekregen! (gekocht van twello :P)
Supervet!! Die KP Mini heeft echt te veel effecten, super vet! Nu alleen nog 'n mixer die kan send-returnen, want dat is nog net even wat relaxter dan tussen je mixer en versterker, lijkt me.
Poster: Twello
Net mijn nieuwe (3e) SL1210mk2 gekregenHij is wel een beetje verrot dus ik was de 1e 2 uur aan het poetsen
![]()
Nu ziet hij er wel goed uit, met uitzondering van de bovenkant van de platter, maarja daar ligt toch een slipmat op. Nu nog even de pitchfader en de schaalverdeling van de pitchfader vervangen en hij is weer als nieuw!
Poster: Nandi
Ik neem ook nog een kwartieetje djr voor ik naar school vertrekgoedemorgen flexii
Poster: Flexii
op die 70 gasten na dan:P
Poster: zalo
@ drezz: opstaan voor wiskunde te leren is nog erger
Poster: Stefjuuh
Plaatjes smijten?
Versterker opwarmen.. toch even gaan voelen.. dan bijna je hand verbranden..:p
(Hoelang vraag je? 45 minuten.. versterker op 0Db (max +10, min -80)
Poster: Jorrit
Ruilen? Jij mijn tentamen Bestuursrecht, ik jou tentamen wiskunde?
Poster: cross-over
wat is de belasting (8 ohms speaker, 4 ohm, 2 ohm...)
Poster: Bouncy
En nog belangrijker, wat is het vermogen? 500 watt, 250 watt, 1000 watt
En, wat is het merk? Want bijvoorbeeld een lab gruppen word haast niet warm!
Poster: Illusion
echt heel belachelijk dat een traditie die JAREN wordt gehouden om deze redenen wordt stopgezet, wegwezen met het gezeur over a**o*hto*en... Ze moeten zich maar aanpassen
Ik wordt schijtziek van deze acties... ze komen hier.. dan moeten ze zich aanpassen. Hetzelfde als dat er steeds meer moskeen komen..
En de meerderheid van de samenleving is het er mee eens. Las ik via MSN
Poster: Bouncy
En nog belangrijker, wat is het vermogen? 500 watt, 250 watt, 1000 watt
En, wat is het merk? Want bijvoorbeeld een lab gruppen word haast niet warm!