Poster: Nandi
hier een half uurtje (gent) Niet erg dus
Poster: Flexii
huh ik snap het niet helemaal:P,, als ik het goed lees heeft je moeder dus niet bepaald goed opgelet want anders had ze die fiets 4 maanden geleden al herkent, want ze komt er iedere week langs al een jaar lang,, en die fiets stond al 4 maanden op die plek volgens voorbijgangers:P
Poster: JollyJunkieDas mooi, half uurtje is alleen niet al te lang.. Dat is wel jammer.. Succes in ieder geval! Wil eigelijk ook weer eens ergens draaien, zaterdag was me 1e keer.. Meteen voor +/-150 man.. Was egt vet
Ik ben gevraagd om een half uut te draaien op een festival genaamd 'We love music':D
Het is een grote theaterzaal en volgnes mij best veel publiek :D
Ze hadden mijn mix via hyves gehoord en ze vonden um blijkbaar goed klniken
Poster: JollyJunkie
Ik ben gevraagd om een half uut te draaien op een festival genaamd 'We love music':D
Het is een grote theaterzaal en volgnes mij best veel publiek :D
Ze hadden mijn mix via hyves gehoord en ze vonden um blijkbaar goed klniken
Poster: Beerbo
bedoel je die ''dirty house mix''? als ik jou was zou ik dan maar snel leren beatmixen
heb je meer informatie over het evenement?
Poster: JollyJunkie
Beerbo, graag opbouwend commentaar en geen commentaar wat ten eerste niet klopt en ten tweede niks aan heb
En het is een house-mix en geen dirty-house mix die heb ik niet :PIk heb nog niet meer informatie maar diegene zij da ie de flyer naar me op zou sturen dus ik zie wel....
Poster: Dj_Fantasy
Mag ik vragen wat NIET opbouwend is aan de zin:
"...als ik jou was zou ik dan maar snel leren beatmixen..."
Want hij geeft je duidelijk een tip.
Maar inderdaad, het is een kans om te draaien, maar een half uur is echt wel weinig!
Poster: Ashley
Ik heb die mix ook geluisterd en ben er idd ook niet zo heel positief over maar ik weet niet hoe oud die mix is, misschien ben je nu wel al een stuk beterik wens je in ieder geval veel succes op dat evenement, en laat weten hoe het geweest was :D keep up the good work
Poster: Dj_FantasyJa, klopt ik moet mijn fouten natuurlijk wel toegeven :D Maar ik kan niet weinig met zinnen zoals enkel 'leer eens beatmatchen' en '1ste overgang loopt wel heel erg scheef 2e ook niet lekker en 3e ook niet' :P Laat me dan weten hoe ik het wel moet doen :D
Zal ook wel een leeftijd aan vast hangen rond de 12 ofzo.
BTW, als je een set post, moet je ook tegen negatieve kritiek kunnen, want daar ben je ook wat mee!
Ik weet ook van men eigen dat ik nog niet fatsoenlijk kan mixen, en geef dat eerlijk toe.
"GEEF JE FOUTEN TOE!! Het begin van wijsheid!"
Poster: Stefjuuh
Vraag je nu om een hele uitleg over hoe je moet beatmatchen? Kijk even op youtube rond!