De Late Leeuw, Chat Corner (Deel 14) (4/41)
  Dutch Topics, DO NOT reply in other languages than Dutch !  LOCKED 

Nvie    posted on 30-05-2008 07:33

What do you think about De Late Leeuw, Chat Corner (Deel 14) ??

Vote :   

zalo    posted on 02-06-2008 21:25
@beerbo: ik ben namelijk al 2 fietsen kwijt in Leuven en toevallig was ik die avonden mooi beschonken

@ Drezz: het onweert hier nog steeds sinds 17,30
DrezZ    posted on 02-06-2008 21:30
ow, lekker hevig dan! Hier wast een uur of 2 vollenbak!
Nandi    posted on 02-06-2008 21:32
hier een half uurtje (gent) Niet erg dus Happy, laughing
User edit by Nandi on 02-06-2008 @ 21:33:00 (5%)
Stefjuuh    posted on 02-06-2008 21:51
hier vandaag niks.. zaterdag avond hier wel, maar toen zat ik bij mn vader.. Ik kom onweer en regenloos de dagen door..!
Flexii    posted on 02-06-2008 22:02
Poster: Nandi
hier een half uurtje (gent) Niet erg dus Happy, laughing

hier in zuid-limburg is het net opgehouden,, was ook dikke onweer hier,, bij de basisschool waar mijn stiefpa werkt was bliksem ingeslagen (is hier paar straten vandaan),, en toen ging de telefoon of hij even met een collega die ook in de buurt woont wou gaan kijken want het alarm bleef maar afgaan, verder nog niks over gehoord ben benieuwd:P
Berbo    posted on 02-06-2008 22:17
Poster: Flexii

huh ik snap het niet helemaal:P,, als ik het goed lees heeft je moeder dus niet bepaald goed opgelet want anders had ze die fiets 4 maanden geleden al herkent, want ze komt er iedere week langs al een jaar lang,, en die fiets stond al 4 maanden op die plek volgens voorbijgangers:P

normaal gaat ze er altijd met de auto naartoe. vandaag toevallig moest ze de fiets daar neerzetten, en verrek! dat is toch berend's fiets?
JollyJunkie    posted on 03-06-2008 10:07
Ik ben gevraagd om een half uut te draaien op een festival genaamd 'We love music':D
Het is een grote theaterzaal en volgnes mij best veel publiek :D
Ze hadden mijn mix via hyves gehoord en ze vonden um blijkbaar goed klniken Winking my eye
ArTy    posted on 03-06-2008 12:53
Poster: JollyJunkie
Ik ben gevraagd om een half uut te draaien op een festival genaamd 'We love music':D
Ze hadden mijn mix via hyves gehoord en ze vonden um blijkbaar goed klniken Winking my eye
  Das mooi, half uurtje is alleen niet al te lang.. Dat is wel jammer.. Succes in ieder geval! Wil eigelijk ook weer eens ergens draaien, zaterdag was me 1e keer.. Meteen voor +/-150 man.. Was egt vet
Berbo    posted on 03-06-2008 14:09

bedoel je die ''dirty house mix''? als ik jou was zou ik dan maar snel leren beatmixen Winking my eye
heb je meer informatie over het evenement?
User edit by Berbo on 03-06-2008 @ 14:10:13 (14%)
Stefjuuh    posted on 03-06-2008 14:47
Halfuurtje..? Dan zijn je handen nog niet eens warm..:p
JollyJunkie    posted on 03-06-2008 16:44
Poster: Beerbo

bedoel je die ''dirty house mix''? als ik jou was zou ik dan maar snel leren beatmixen Winking my eye
heb je meer informatie over het evenement?

Beerbo, graag opbouwend commentaar en geen commentaar wat ten eerste niet klopt en ten tweede niks aan heb Winking my eye
En het is een house-mix en geen dirty-house mix die heb ik niet :PIk heb nog niet meer informatie maar diegene zij da ie de flyer naar me op zou sturen dus ik zie wel....
Dj_Fantasy    posted on 03-06-2008 17:34

Beerbo, graag opbouwend commentaar en geen commentaar wat ten eerste niet klopt en ten tweede niks aan heb Winking my eye
En het is een house-mix en geen dirty-house mix die heb ik niet :PIk heb nog niet meer informatie maar diegene zij da ie de flyer naar me op zou sturen dus ik zie wel....

Mag ik vragen wat NIET opbouwend is aan de zin:
"...als ik jou was zou ik dan maar snel leren beatmixen..."

Want hij geeft je duidelijk een tip.

Maar inderdaad, het is een kans om te draaien, maar een half uur is echt wel weinig!
dj2dj.nl
Flexii    posted on 03-06-2008 17:45
ik snap niet wat jullie probleem is met een half uur draaien, is toch ook wel relax af en toe, ik bedoel ik heb ook eens een keer ergens moeten draaien in een uitgaansgelegenheid, heb ik wel mooi €50 euro voorgevangen en drinken en fatsoenlijke maaltijd, dus dan ben je toch ook gek als je zegt, neuh  half uur is me te kort,, is juist snel verdientWinking my eye
JollyJunkie    posted on 03-06-2008 17:48
Poster: Dj_Fantasy

Mag ik vragen wat NIET opbouwend is aan de zin:
"...als ik jou was zou ik dan maar snel leren beatmixen..."

Want hij geeft je duidelijk een tip.

Maar inderdaad, het is een kans om te draaien, maar een half uur is echt wel weinig!

Nou.. ik hadmeer het gevoel dat het als lulliggrapje was bedoeld :P Luister hem maar en der zitten misschien wat kleine foutjes in mar om nou zomaar te zeggen dat ik niet kan beatmixen Cry 
User edit by JollyJunkie on 03-06-2008 @ 18:18:36 (1%)
Stefjuuh    posted on 03-06-2008 18:08
Hmm.. luister nu ff..

1ste komt wel erg scheef in..

2de vind ik ook niet lekker klinken..

Dit klinkt goed.. maar dat mix je niet zelf..

en de derde ben ik ook niet al te positief over...

Ik sluit me aan bij Beerbo..
User edit by Stefjuuh on 03-06-2008 @ 18:41:20 (2%)
JollyJunkie    posted on 03-06-2008 18:17
Okee...
dan zou ik het wel verkeerd hebben en kan ik niet mizen had ik nooit gevraagd voor dat feesst moeten worden en verwijder ik nu sne de link want aners gaat heel DJR zeiken,
enne... stefjuuh dan zou ik ook wel eens een mix van jou willen horen...
Stefjuuh    posted on 03-06-2008 18:18
Uiteraard, ik stuur je even een pmmetje.. krijg je hem via msn..Winking my eye

(pm gestuurd)
User edit by Stefjuuh on 03-06-2008 @ 18:22:47 (23%)
Flexii    posted on 03-06-2008 18:36
jongens kom kom geen ruzie maken:P,, niet elkaar afkraken

weet je wat ik eerder raar vind buiten het feit of Jasper kan draaien of niet,, je bent pas 12 en 90% van alle festivals zijn 18+, beetje raar dat ze daarvoor een dj pakken van 12, dat vind ik eerder opmerkelijk
Ashley    posted on 03-06-2008 18:42
Ik heb die mix ook geluisterd en ben er idd ook niet zo heel positief over maar ik weet niet hoe oud die mix is, misschien ben je nu wel al een stuk beterWinking my eye ik wens je in ieder geval veel succes op dat evenement, en laat weten hoe het geweest was :D keep up the good work
Maar wat nou als het lukt, mama?
Dj_Fantasy    posted on 03-06-2008 18:44
Zal ook wel een leeftijd aan vast hangen rond de 12 ofzoWinking my eye.

BTW, als je een set post, moet je ook tegen negatieve kritiek kunnen, want daar ben je ook wat mee!
Ik weet ook van men eigen dat ik nog niet fatsoenlijk kan mixen, en geef dat eerlijk toe.

"GEEF JE FOUTEN TOE!! Het begin van wijsheid!"

dj2dj.nl
Stefjuuh    posted on 03-06-2008 18:53
Poster: Ashley
Ik heb die mix ook geluisterd en ben er idd ook niet zo heel positief over maar ik weet niet hoe oud die mix is, misschien ben je nu wel al een stuk beterWinking my eye ik wens je in ieder geval veel succes op dat evenement, en laat weten hoe het geweest was :D keep up the good work

Kan inderdaad wat ouder zijn.. zou dan toch handig zijn om dat er even bij te zetten..!Winking my eye

En tuurlijk ga ik hier niet zitten stoken!!
RenéKuppens    posted on 03-06-2008 18:56
wtf deel 14 al haha
JollyJunkie    posted on 03-06-2008 19:11
Poster: Dj_Fantasy
Zal ook wel een leeftijd aan vast hangen rond de 12 ofzoWinking my eye.

BTW, als je een set post, moet je ook tegen negatieve kritiek kunnen, want daar ben je ook wat mee!
Ik weet ook van men eigen dat ik nog niet fatsoenlijk kan mixen, en geef dat eerlijk toe.

"GEEF JE FOUTEN TOE!! Het begin van wijsheid!"

Ja, klopt ik moet mijn fouten natuurlijk wel toegeven :D Maar ik kan niet weinig met zinnen zoals enkel 'leer eens beatmatchen' en '1ste overgang loopt wel heel erg scheef 2e ook niet lekker en 3e ook niet' :P Laat me dan weten hoe ik het wel moet doen :D
 @ Flexii : Het is ook niet echt een feest ofzo, maar meer zo'n festival waar je verschillende soorten muziek leert kennen, er komen namelijk ook bands en een VJ, dat verklaart ook het feit dat het maar een half-uurtje is omdat het alleen is om de mzuiek even te laten 'horen''Winking my eye

Trouwens ik kwam laatst dit tegen :P

Iphone DJ-skin

Lijkt me de effecten en sampler bak van de DN-X1500 en 2 kanalen van de DN-X1500, met 2 vierkante Technics SL-DZ 1200 :P
User edit by JollyJunkie on 03-06-2008 @ 19:18:14 (19%)
Stefjuuh    posted on 03-06-2008 19:14
Vraag je nu om een hele uitleg over hoe je moet beatmatchen? Kijk even op youtube rond!Winking my eye

Iig, veel plezier en succes met je festival..

(@ Rene.. idd.. deel 14 al.. iets gemist..?:P)
JollyJunkie    posted on 03-06-2008 19:20
Poster: Stefjuuh
Vraag je nu om een hele uitleg over hoe je moet beatmatchen? Kijk even op youtube rond!Winking my eye

Kweet wel hoe je moet beatmatchen het principe is simpel maar het dan ook echt doen in praktijk is echt niet altijd even simpel Winking my eye

79 Users online: 16 Guests (63 Unknown)
Pages generated today : 42.523
Most visitors online this month : 361
Lifetime Pageviews since 2003 : 238.430.897