De Late Leeuw, Chat Corner (Deel 14) (34/41)
  Dutch Topics, DO NOT reply in other languages than Dutch !  LOCKED 

Nvie    posted on 30-05-2008 07:33

What do you think about De Late Leeuw, Chat Corner (Deel 14) ??

Vote :   

LouisCasper    posted on 05-07-2008 01:55
Poster: FlippinDouble

Haha ja misschien stop ik vandaag al :P, maar Look. Moet je ook zo toetsen ophalen?

Ja, moest ze vandaag ook ophalen. Heb jij een beetje goede cijfers terug? De mijne konden wat beter..
Ben nu een bespreekgeval, en moet maandag bio herkansen en dan ben ik hopelijk over, en anders dus hopen dat de meeste leraren een goed woordje voor me doen..
http://www.louiscasper.com
Roos    posted on 05-07-2008 17:20
Poster: FlippinDouble

Ik naar 4 Havo! :P

Ik naar groep 5 Cry
Boyd    posted on 05-07-2008 18:56
Poster: Look

Ja, moest ze vandaag ook ophalen. Heb jij een beetje goede cijfers terug? De mijne konden wat beter..
Ben nu een bespreekgeval, en moet maandag bio herkansen en dan ben ik hopelijk over, en anders dus hopen dat de meeste leraren een goed woordje voor me doen..

Maare, jij woont in bunsburg en spakenschoten?

zit jij op het baarns?
LouisCasper    posted on 05-07-2008 20:08
Poster: BoydGrift

Maare, jij woont in bunsburg en spakenschoten?

zit jij op het baarns?

Haha Bunschoten-Spakenburg ja!Winking my eye
Ja ik zit op het Baarnsch, jij niet toch?
Basz-Line    posted on 05-07-2008 20:09
kijkt er nog iemand naar stephanie's 'In The Mix' op tmf? Klinkt altijd wel lekker
LouisCasper    posted on 05-07-2008 20:11
Poster: Basz-Line
? wat heb ik nu weer gedaan?? mezelf quoten Cry

Lukt ie een beetje?:P
Basz-Line    posted on 05-07-2008 21:11
@ Look

Ben een beetje de draad kwijt Cry
Boyd    posted on 05-07-2008 21:27

Haha Bunschoten-Spakenburg ja!Winking my eye
Ja ik zit op het Baarnsch, jij niet toch?

Nah, ik zit op het griftland.
LouisCasper    posted on 05-07-2008 23:25

Nah, ik zit op het griftland.

Aha ok dat dacht ik al!
Ik ken geen Boyd op 't Baarnsch.Winking my eye
Had je ook al gezien op hyves!
Roov    posted on 05-07-2008 23:30
Zijn wij nou de enige 2 van het baarnsch op dit forum?
LouisCasper    posted on 05-07-2008 23:31
Tsja dat blijkt maar weer he?
Roos    posted on 06-07-2008 08:25
Ground Zero was weer gezellig!
(Tenminste met 3 personen, de andere 2 hadden meer terror dan de hele terrortent bij elkaar.)

Wordt nu toch langzaam tijd om te gaan slapen. Truste allemaal, of juist goede morgen allemaal!
Xitrate    posted on 06-07-2008 11:17
Heeft iemand nog Sensation White gekeken op BNN gisteren?
Wout-r    posted on 06-07-2008 11:18
Poster: Xitrate

Ik zit het nu terug te kijken op de recorder :D Kwas gister zelf uit in Arnhem dus
Roov    posted on 06-07-2008 12:04
Nee, ik heb het helaas niet gezien. Ik denk dat ik zo ff programma gemist ga checken :P
NielsR    posted on 06-07-2008 12:35
 Jah ik kwam om 4 uur thuis van een feestje en ik zette de tv aan en het lampje van de recorder brande nog en ikzo wtf is er nu nog om 4 uur aant opneme bleek dat sensation te zijn wist niet meer dat ik het opgenomen had dus het was toch juist gedaan dus wou ik het nog even uitzien maar ik ben gestopt na de eerste 10 min ofzo want felix da housecat draaide echt saaaaai dus maar afgezet ik zal vandaag nog is wat verder speoeln of er nog wat leukers opstaat.
Xitrate    posted on 06-07-2008 12:41
Poster: NielsR
Jah ik kwam om 4 uur thuis van een feestje en ik zette de tv aan en het lampje van de recorder brande nog en ikzo wtf is er nu nog om 4 uur aant opneme bleek dat sensation te zijn wist niet meer dat ik het opgenomen had dus het was toch juist gedaan dus wou ik het nog even uitzien maar ik ben gestopt na de eerste 10 min ofzo want felix da housecat draaide echt saaaaai dus maar afgezet ik zal vandaag nog is wat verder speoeln of er nog wat leukers opstaat.

Klopt, ik schakelde net in rond half 1 toen Chuckie net klaarwas en Felix begon te draaien.. Jammer dat ik Chuckie had gemist!  Ik had het ook afgezet toen Felix begon te draaien... draaide idd erg saai.. Nog heel even gekeken naar Fedde maar het kon me niet lang genoeg boeien om 2 uur snachts voor de TV.. is toch wat anders dan het echte werk :P
Bastian    posted on 06-07-2008 13:10

Jep, vond felix da housecat soms echt raar doen met overgangen maargoed fedde vond ik erg lekker maar echt te gaar dat toen luke begon die livestream op tv weg ging :/
Ik heb in ieder geval me wedstrijd gewonnen gister @ muziekgebouw 't ij, nu word het denk ik gekke huis maar ik moet weer snel door dus jullie horen nog hoe het gegaan wasWinking my eye
Bouncy    posted on 06-07-2008 18:03
Poster: NielsR

Volgens mij stond er ook niet de gear die op de riders stond van deze personen

Rider fedde le grand is toch zoiezo 4xCDJ1000 en DJM800?

Er stond in ieder geval 2x CDJ1000, DJM800 en een computer.... :S

Hebben ze nou met timecode gedraaid ofzo?

Verder vond ik chuckie erg slecht draaien, hij mixte niet over maar starte gewoon het volgende nummer.
Dan hadden we nog Felix, nog niet echt veel naar geluisterd, maar vond wat ik heb gehoord geen zak aan.
Fedde le grand, eindelijk iets vets, hoe hij Put your hands up 4 detroit iedere keer weet in te mixen... GEWELDIG!

Megamix: wel vet, echt een hoogtepunt van de avond. En hoorde ik dat nou goed? zat er nou een LBL-BE remix in van DJ R-K??

Laidback Luke:
Moet ik zo ook nog ef gaan luisteren (ik heb livestream opgenomen van 538) wat ik me nog kan herrinerren was dat hij ook goed bezig was, eindelijk ook wat bekendere nummers!

De rest heb ik niet gehoord, maar ik vond Sensation veel saaier en slechter dan andere jaren!
Boyd    posted on 06-07-2008 18:09
Tsja dat blijkt maar weer he?

er zijn ook maar twee griftlanders hoor, alhoewel adrien daar ook op gezeten heeft.
LouisCasper    posted on 06-07-2008 18:35

er zijn ook maar twee griftlanders hoor, alhoewel adrien daar ook op gezeten heeft.

Jij en wie nog meer dan?
bastianhecker    posted on 06-07-2008 19:37

@bouncy, de apparatuur voor de dj viel mij ook tegen. Ik had zelf minimaal de svm en dvj's verwacht er waren trouwens bij fedde wel 3 cdj's voor zover ik het kon zien dusja!

Roov    posted on 06-07-2008 20:42

Jij en wie nog meer dan?

ashley
Bouncy    posted on 06-07-2008 20:54
Poster: bastianhecker

@bouncy, de apparatuur voor de dj viel mij ook tegen. Ik had zelf minimaal de svm en dvj's verwacht er waren trouwens bij fedde wel 3 cdj's voor zover ik het kon zien dusja!

Zo ver heb ik nog niet gekeken, maar ik had eigenlijk wel verwacht dat ze geen appartuur zouden bijprikken (beetje vreemd, je kan hem er net zo goed naast laten staan, weet je ook zeker dat hij heeft gewerkt met de soundchecks)
JollyJunkie    posted on 06-07-2008 21:05
Ik heb ook nog ff geluisterd op 3FM ik schakelde rond kwart over 1 in en Lucien Foort begon toen net te draaien, klonk erg lekker moet ik zeggen!
Ik hoorde trouwens ook nog op Hotradio een mix van Ellen Allien en nog iemand in de Melkweg klonk ook goed! :D

120 Users online: 19 Guests (101 Unknown)
Pages generated today : 66.141
Most visitors online this month : 380
Lifetime Pageviews since 2003 : 238.802.656