Poster: FlippinDouble
Haha ja misschien stop ik vandaag al :P, maar Look. Moet je ook zo toetsen ophalen?
Poster: FlippinDouble
Ik naar 4 Havo! :P
Poster: LookJa, moest ze vandaag ook ophalen. Heb jij een beetje goede cijfers terug? De mijne konden wat beter..Ben nu een bespreekgeval, en moet maandag bio herkansen en dan ben ik hopelijk over, en anders dus hopen dat de meeste leraren een goed woordje voor me doen..
Poster: BoydGrift
Maare, jij woont in bunsburg en spakenschoten?
zit jij op het baarns?
Poster: Basz-Line
? wat heb ik nu weer gedaan?? mezelf quoten
Poster: LookHaha Bunschoten-Spakenburg ja!Ja ik zit op het Baarnsch, jij niet toch?
Nah, ik zit op het griftland.
Poster: Xitrate
Heeft iemand nog Sensation White gekeken op BNN gisteren?
Poster: XitrateJah ik kwam om 4 uur thuis van een feestje en ik zette de tv aan en het lampje van de recorder brande nog en ikzo wtf is er nu nog om 4 uur aant opneme bleek dat sensation te zijn wist niet meer dat ik het opgenomen had dus het was toch juist gedaan dus wou ik het nog even uitzien maar ik ben gestopt na de eerste 10 min ofzo want felix da housecat draaide echt saaaaai dus maar afgezet ik zal vandaag nog is wat verder speoeln of er nog wat leukers opstaat.
Poster: NielsR
Jah ik kwam om 4 uur thuis van een feestje en ik zette de tv aan en het lampje van de recorder brande nog en ikzo wtf is er nu nog om 4 uur aant opneme bleek dat sensation te zijn wist niet meer dat ik het opgenomen had dus het was toch juist gedaan dus wou ik het nog even uitzien maar ik ben gestopt na de eerste 10 min ofzo want felix da housecat draaide echt saaaaai dus maar afgezet ik zal vandaag nog is wat verder speoeln of er nog wat leukers opstaat.
Poster: Xitrate
Poster: NielsR
Jah ik kwam om 4 uur thuis van een feestje en ik zette de tv aan en het lampje van de recorder brande nog en ikzo wtf is er nu nog om 4 uur aant opneme bleek dat sensation te zijn wist niet meer dat ik het opgenomen had dus het was toch juist gedaan dus wou ik het nog even uitzien maar ik ben gestopt na de eerste 10 min ofzo want felix da housecat draaide echt saaaaai dus maar afgezet ik zal vandaag nog is wat verder speoeln of er nog wat leukers opstaat.
Poster: Look
Tsja dat blijkt maar weer he?
er zijn ook maar twee griftlanders hoor, alhoewel adrien daar ook op gezeten heeft.
@bouncy, de apparatuur voor de dj viel mij ook tegen. Ik had zelf minimaal de svm en dvj's verwacht er waren trouwens bij fedde wel 3 cdj's voor zover ik het kon zien dusja!
Poster: LookJij en wie nog meer dan?
Poster: bastianhecker@bouncy, de apparatuur voor de dj viel mij ook tegen. Ik had zelf minimaal de svm en dvj's verwacht er waren trouwens bij fedde wel 3 cdj's voor zover ik het kon zien dusja!