Poster: Nandi
Dit moet ik even kwijt , toevallig staat 10 om te zien aan ( vtm ).Zie ik regi daar staan Met 4 x pioneer cdj 1000 mk3 en een svm 1000 mixer....ZIjn mixer staat niet aan want zen scherm geeft geen licht , hij speelt gewoon 1 liedje (waarbij niks aan verandert)! Zit hij vollenbak aan zen knoppen op zen mixer te draaien en aan zen jog van zijn rechter cdj te draaienHij staat daar dus gewoon show te geven Arrgh :s De muziek zelft komt niet eens uit de cdj'sZo lelijk gewoon
Poster: Roos
check nu discovery channel, hahaha. Wat hebben Hooligans en Gabbermuziek met elkaar te maken??Juist Cocaïne. Paul uit Rotterdam legt het uit (Paul Elstak denk ik dan)
Maar daarvoor ben ik niet aan het DJ-resourcen!!! HELP!!!!
Ik heb as vrijdag een playbackshow voor alle kinderen bij ons op school. Maar nu is mijn nummer iets te lang vind ik en wil ik het leuk afsluiten. Ik zoek dus een knal of iets waarmee ik het nummer abrupt na de climax kan afbreken.
Heeft er iemand zo'n mp3 geluidjeIk gebruik het alleen voor die playbackshow.
Poster: Beerbo
en hoe oud ben je? 14? schaam je...
Poster: Lightzone
is gezond joh
Poster: Lawrenz
Nog iemand van DJR die hier aan mee heeft gedaan?
Poster: Jorrit
Ik geloof dat ik gewonnen heb... Werd net gebeld met de hartelijke felicitaties en de vraag of ik 16 augustus van 3 tot 4 bij Beachclub Vroeger kan draaien. Ik weet nog niet zeker of ik de algehele winnaar ben, en ook de DJ set krijg enzo, want op de website preken ze over winnaars...
Ze zouden mailen, even afwachten dan maar.
Ik geloof dat ik gewonnen heb... Werd net gebeld met de hartelijke felicitaties en de vraag of ik 16 augustus van 3 tot 4 bij Beachclub Vroeger kan draaien. Ik weet nog niet zeker of ik de algehele winnaar ben, en ook de DJ set krijg enzo, want op de website preken ze over winnaars...
Ze zouden mailen, even afwachten dan maar.
Oké dan, gefeliciteerd! Ja ben inderdaad benieuwd, stond inderdaad winnaars.
Edit: je hebt idd gewonnen :D maar ze geven gewoon 8 livesets en dus ook 8 Pioneer sets weg
8 Pioneer sets weg
Ja het staat er niet al te duidelijk op. Dat zinnetje onder de winnaars "Ben jij het grootste talent?" en verder doet erop lijken dat er nog een DJ contest volgt.
Poster: Bastian
Als ze mij nou die djm 700 doneren, ben ik helemaal heppie
Maar bij Strandclub Vroeger draaien is ook wel een droom die uit komt moet ik zeggen... :D
x2! M'n SMX-1 valt van ellende uit elkaar! Maar bij Strandclub Vroeger draaien is ook wel een droom die uit komt moet ik zeggen... :D
Ja het staat er niet al te duidelijk op. Dat zinnetje onder de winnaars "Ben jij het grootste talent?" en verder doet erop lijken dat er nog een DJ contest volgt.
Super! Gefeliciteerd Jorrit. Hopen op die set!
Poster: Beerbo
Poster: FlippinDouble
Eigelijk ging ik daar ff een sigaretje roken :P
Poster: NielsR
Jah het staat er echt vaag op of moet ik beter zeggen stond want nu staat er niks meer, mischien stond die djm 700 en cdj 800 daar maar als leuke afbeelding ofzo.
Maar er stond ook niet bij dat er een volledige dj set te winnen was dacht ik, dus er stond 1 djm 700 en maar 1 cdj 800 geen 2 dus ik zou het niet weten wat de uiteindelijke winnaar krijgt.
Poster: qntr0l
Ik denk persoonlijk dat je als winnaar (dus van de 8 die nu hebben "gewonnen) een complete set krijgt, bestaande uit gewoon 2 x CDJ800 en 1 x DJM700 of DJM800. Dat lijkt me het mest logisch.