Poster: Jorrit
Ik sou juh al een stuk meer serieus nemen as juh msn-taal in msn sou late!:D
Poster: Lawrenz
Haha, al zenuwachtig voor zaterdag?
Poster: FlippinDouble
Geez, heb zo maatschappelijke stage, mag ik waarschijnlijk net zoals gister alle kluisjes schoon gaan maken
Poster: Bambilaner
waarom doe je dat?
Ik moet klusjes doen voor de maatschappij :P, waar ik dus zelf niet beter van wordt! Bijvoorbeeld bij bejaardentehuis werken ofzo. Ik ging naar een verzorgingstehuis maar daar ben ik jammer genoeg niet aangenomen. Nu doen we klusjes in de school zoals alle kluisjes schoonmaken enzo. Heb vandaag friet gehaald voor onze congierge, onder schooltijd :P dat telt dus ook als stage :D
jeeej :D
-de nieuwe jém magnum 850 in huis :D lekker roken
-ook een palladium 1200 gekocht voor mn tops
-binnekort heb ik ook mijn crossover en dan kan ik eindelijk mn behringer setje de power geven die hij eigenlijk verdient
-binnekort ook mn 2e ledpar 64 binnen :D leuke dingen zijn dat
woohoooo xD
Ik moet klusjes doen voor de maatschappij :P, waar ik dus zelf niet beter van wordt! Bijvoorbeeld bij bejaardentehuis werken ofzo. Ik ging naar een verzorgingstehuis maar daar ben ik jammer genoeg niet aangenomen. Nu doen we klusjes in de school zoals alle kluisjes schoonmaken enzo. Heb vandaag friet gehaald voor onze congierge, onder schooltijd :P dat telt dus ook als stage :D
Poster: JollyJunkie
Laten w er niet verder op in gaan wie van DJR er beter of slechter is, laten we er verder op ingaan dat Mik ede slechtste zowiezo isMaar echt dei gast noemt zichzelf een DJ door alleen maar op play en
bla bla bla
dus niet zo een grote bek hebben.
want jij hebt kut spullen en kut weinig.
en mike en Nathan hebben koel en mooi spul.
dus doei jasper.
x
Soow Lara weet er veel van....
Poster: Ferrox
...... Dus dat word minder djresourcen
Poster: Lead
Tja, maar daar kom ik jullie geen uitleg voor geven
Je moet juist MEER gaan DJResourcen :D:D
Maaruh succes met uitvinden.... Ik hoor het wel als er iets is.....
Poster: LookHahaha!Dus daarom liep je daar bij het rookhok vandaag!
Eigelijk ging ik daar ff een sigaretje roken :P