Poster: Bastian
En die pioneer set is ook van harte welkom in mijn kamer
Poster: Bastian
En die pioneer set is ook van harte welkom in mijn kamer
Poster: Bambilaner
Wanneer de late leeuw een vroege vogel wordt...Net thuisgekomen van Kozzmozz...Vet feestje!!!
Poster: NandiVet man ! Drum and bass
ik had laatst een excusie met school naar belgie, en het eerste stadje waar we kwamen heette:
die belgen toch...:P
Poster: JollyJunkie
Haha ik zie net dat Beerbo en Ywe een reactie op Mike hadden achtergelaten, nu zegt ie niks meer :P
Thnx
Poster: Bambilaner
Niet echt, nee. Ik denk dat je verwart met Star Warz (zelfde organisator)
je hebt ook een stad die heet Mazeik (moeder van manneke pis :D) Ma-zeik
Poster: NickNameje hebt ook een stad die heet Mazeik (moeder van manneke pis :D) Ma-zeik
Poster: NandiWat draaide ze toen mss ?
Poster: Beerbo
yesyesyes!:D:D:D ik heb eindelijk mijn sony headphone! :D:D:D
Poster: DJ-Xtremer
YEAH!!Weg met die k*t Ipod doppies he:P?
Poster: Flexii
Ik heb het me eens zitten bekijken wat een kinderkaka zeg,, "kinderen" van 12 t/m 14 die ruzie zijn aan het maken wie er beter is of slechter en wie goede apparatuur heeft en wie niet, volgens mij hebben jullie gewoon allemaal b merken en komt het allemaal op het zelfde neer, en als jullie zo nodig willen weten vraag dan een "echte" Dj om jullie te beoordelen, die Lara meent zich ook wat te veel he:P
Laten w er niet verder op in gaan wie van DJR er beter of slechter is, laten we er verder op ingaan dat Mik ede slechtste zowiezo isMaar echt dei gast noemt zichzelf een DJ door alleen maar op play en pause te drukken en dan ook nog heeel vaak op het verkeerd moment :P
En die Lara denkt ook dat ze er wat van af weet ja :P
dt krabbelt ze:Jasper..
Je moet echt niet denken dat je goed bent.
Mike en nathan zijn BETER.
jij bent SLECHT.
en JA ik heb je gehoord.
maar ik had het liever niet gehoord.
dus niet zo een grote bek hebben.
want jij hebt kut spullen en kut weinig.
en mike en Nathan hebben koel en mooi spul.
dus doei jasper.
x
Soow Lara weet er veel van....
@ Bastianhecker : ja ik ehb je op hyves, ik ben Jasper :P
Ik sag ut :P
Maar als ie et ziet verwijdert ie et weer
best wel zielig...
Maar laten we dit onderwerp uit de LL houden en op hyves doen wan tJoriit segt dat het boeiend is en ik zeg dat we boeiende dingen uit de LL houde..., dus... :P