Poster: Ywe
Je leverde zeker een hele rider in Beerbo
Nou (zw)emporium was weer hylarisch. Netjes optijd naar huis gegaan (wat wil je als je echt ziek bent geweest zie blz. 1) en ja hoor REGEN!!!!!!!!!!
Pendelbusjes, jaja dat kennen we: niet gezien dus . Mocht ik nog achterop bij een lieve mevrouw, dus bij deze: bedankt mevrouw van 'de hippe kip'
.
Afijn toch nog drijfnat, maar dat mag de pret natuurlijk niet drukken. Op naar volgende week Free Your Mind
Poster: RoosNou (zw)emporium was weer hylarisch. Netjes optijd naar huis gegaan (wat wil je als je echt ziek bent geweest zie blz. 1) en ja hoor REGEN!!!!!!!!!!
Pendelbusjes, jaja dat kennen we: niet gezien dus. Mocht ik nog achterop bij een lieve mevrouw, dus bij deze: bedankt mevrouw van 'de hippe kip'
.
Afijn toch nog drijfnat, maar dat mag de pret natuurlijk niet drukken. Op naar volgende week Free Your Mind
Poster: Bouncy
Weetje hoe handig zoiets is om je set voor te bereiden?
jee! ik heb mijn fiets na een jaar teruggevonden! gelijk de politie gebeld, en die hebben het hangslot doorgeknipt :D
toch wel weer 500 euro terug
Poster: Beerbojee! ik heb mijn fiets na een jaar teruggevonden! gelijk de politie gebeld, en die hebben het hangslot doorgeknipt :D
toch wel weer 500 euro terug
ik weet bijna zeker dat hij aangifte heeft gedaan.
ja ik had wel aangifte gedaan :P. ik had het aankoopbewijs ook nog en daar stond het framenummer op, en die kwam overeen met die op de fiets. er kwamen ook nog voorbijgangers bij die zeiden dat de fiets er al zeker 4 maanden stond (klopt dus) en nooit van het slot afgehaald was. de ketting zat wel helemaal vastgeroest, maar smeer doet wonderen! :D
Poster: Beerboja ik had wel aangifte gedaan :P. ik had het aankoopbewijs ook nog en daar stond het framenummer op, en die kwam overeen met die op de fiets. er kwamen ook nog voorbijgangers bij die zeiden dat de fiets er al zeker 4 maanden stond (klopt dus) en nooit van het slot afgehaald was. de ketting zat wel helemaal vastgeroest, maar smeer doet wonderen! :D