Poster: Lawrenz
Nog iemand van DJR die hier aan mee heeft gedaan?
Ik had gister schoolfeest en die DJ was bagger!
Dan zegt iedereen dat ik moest gaan draaien en dan heeft er blijkbaar iemand tegen die DJ gezegt dat ik em slecht vond en nu...
is ie boos op mij ofzo en zegt hij dat ie 7000 euro aan spul heeft, hij loopt op te scheppen en zegt over mijn spullen dat Denon totaal onbekend merk is en dat dat van hem veel beter is.
En nu omt het, raad een wat voor apparatuur die gast heeft! : Zo'n mix en cd-speler in een ding van 250 euro merkloos, 2 DAP K-115, 2 hele kleine boxjes merkloos, Senheiser HD-202 en nog een vage versterker.
Nou wat een dure spullen egt wel 7000 euro en ik heb allemaal kut spullen :P xD
Hij heeft ech een beetje eigendunk....
Poster: JollyJunkie
Ja hè :P
En nu zegt ie dat die andere boxen van pure power zijn en dat het eeen heeel bekend merk is :P
KEnt er hier iemnd het merk Pure Power ?
Poster: Wout-rIk hoorde het gister van een vriend, dus geen tijd gehad om nog in te sturen
Ach, bij mij stelt t ook niet oveel voor, maar heb toch maar ff wat ingestuurt..:p Wie niet waagt..
Poster: Bastian
Jep, nu maar afwachten
Ah nee he nou win ik sowieso niet
Poster: Jorrit
Ik heb ook meegedaan... ben benieuwd...
Nog iemand van DJR die hier aan mee heeft gedaan?
Poster: Ywe
Ja ik heb een mix ingestuurt... ben erg benieuwdLijkt me wel leuk op beachclub Vroeger :P
Poster: JollyJunkieIk had gister schoolfeest en die DJ was bagger!
Dan zegt iedereen dat ik moest gaan draaien en dan heeft er blijkbaar iemand tegen die DJ gezegt dat ik em slecht vond en nu...
is ie boos op mij ofzo en zegt hij dat ie 7000 euro aan spul heeft, hij loopt op te scheppen en zegt over mijn spullen dat Denon totaal onbekend merk is en dat dat van hem veel beter is.
En nu omt het, raad een wat voor apparatuur die gast heeft! : Zo'n mix en cd-speler in een ding van 250 euro merkloos, 2 DAP K-115, 2 hele kleine boxjes merkloos, Senheiser HD-202 en nog een vage versterker.
Nou wat een dure spullen egt wel 7000 euro en ik heb allemaal kut spullen :P xD
Hij heeft ech een beetje eigendunk....