De Late Leeuw, Chat Corner (Deel 14) (28/41)
  Dutch Topics, DO NOT reply in other languages than Dutch !  LOCKED 

Nvie    posted on 30-05-2008 07:33

What do you think about De Late Leeuw, Chat Corner (Deel 14) ??

Vote :   

bastianhecker    posted on 26-06-2008 21:46
Poster: Lawrenz
@ Bastianhecker: als je blijft zitten wel ja :P ken een paar mensen die nu blijven zitten (kunnen hun onvoldoendes niet meer ophalen door de laatste toetsweek) en die hebben zoiets van "waar doe ik dit nog voor" als ze nu weer een toets moeten maken.

ik doe nu 3 VWO en ik ga perfect over, en ik doe al 3 jaar geen fuck. Des te meer aandacht voor het draaien!
Dj_Fantasy    posted on 26-06-2008 23:31

Had daarnet even gebeld met mijn klastitularis.
Schijn nu een c-attest te hebben.
Hopla, volgend jaar 5 Elektro Mechanica nogmaals voor de 2de keer!

Beginnen ze ook nog eens plotseling te klagen dat ik het niet aan zou kunnen.
Nu willen ze dat ik naar een richting ga zoals kinderverzorger...
Dan heb ik zoiets van: I'M NOT FREAKING GAY!!!!

Dus morgenvroeg even mijn rapport gaan halen, en die leerkracht duidelijk maken dat ik NIET iets idioots ga doen zoals kinderverzorger, of kantoor of weet ik veel wat!

dj2dj.nl
bartezzz    posted on 26-06-2008 23:37
al 2 weken geen les meer en weet ook eignlijk al lang dat k blijf zitten... maja 4 havo en k ga t volgend jaar maar ff goed doen duuuuussss bijv. wel lerenWinking my eye maar heb dit jaar wel lekker veel tijd gehad om te draaien dus zo erg ist dan ook weer niet:P
User edit by bartezzz on 26-06-2008 @ 23:37:31 (4%)
djjw    posted on 26-06-2008 23:43
Poster: Dj_Fantasy
Beginnen ze ook nog eens plotseling te klagen dat ik het niet aan zou kunnen.
Nu willen ze dat ik naar een richting ga zoals kinderverzorger...
Dan heb ik zoiets van: I'M NOT FREAKING GAY!!!!

Dus morgenvroeg even mijn rapport gaan halen, en die leerkracht duidelijk maken dat ik NIET iets idioots ga doen zoals kinderverzorger, of kantoor of weet ik veel wat!