De Late Leeuw, Chat Corner (Deel 14) (28/41)
  Dutch Topics, DO NOT reply in other languages than Dutch !  LOCKED 

Nvie    posted on 30-05-2008 07:33

What do you think about De Late Leeuw, Chat Corner (Deel 14) ??

Vote :   

bastianhecker    posted on 26-06-2008 21:46
Poster: Lawrenz
@ Bastianhecker: als je blijft zitten wel ja :P ken een paar mensen die nu blijven zitten (kunnen hun onvoldoendes niet meer ophalen door de laatste toetsweek) en die hebben zoiets van "waar doe ik dit nog voor" als ze nu weer een toets moeten maken.

ik doe nu 3 VWO en ik ga perfect over, en ik doe al 3 jaar geen fuck. Des te meer aandacht voor het draaien!
Dj_Fantasy    posted on 26-06-2008 23:31

Had daarnet even gebeld met mijn klastitularis.
Schijn nu een c-attest te hebben.
Hopla, volgend jaar 5 Elektro Mechanica nogmaals voor de 2de keer!

Beginnen ze ook nog eens plotseling te klagen dat ik het niet aan zou kunnen.
Nu willen ze dat ik naar een richting ga zoals kinderverzorger...
Dan heb ik zoiets van: I'M NOT FREAKING GAY!!!!

Dus morgenvroeg even mijn rapport gaan halen, en die leerkracht duidelijk maken dat ik NIET iets idioots ga doen zoals kinderverzorger, of kantoor of weet ik veel wat!

dj2dj.nl
bartezzz    posted on 26-06-2008 23:37
al 2 weken geen les meer en weet ook eignlijk al lang dat k blijf zitten... maja 4 havo en k ga t volgend jaar maar ff goed doen duuuuussss bijv. wel lerenWinking my eye maar heb dit jaar wel lekker veel tijd gehad om te draaien dus zo erg ist dan ook weer niet:P
User edit by bartezzz on 26-06-2008 @ 23:37:31 (4%)
djjw    posted on 26-06-2008 23:43
Poster: Dj_Fantasy
Beginnen ze ook nog eens plotseling te klagen dat ik het niet aan zou kunnen.
Nu willen ze dat ik naar een richting ga zoals kinderverzorger...
Dan heb ik zoiets van: I'M NOT FREAKING GAY!!!!

Dus morgenvroeg even mijn rapport gaan halen, en die leerkracht duidelijk maken dat ik NIET iets idioots ga doen zoals kinderverzorger, of kantoor of weet ik veel wat!

Kan best leuk zijn hoor!!
Cry
Beetje op zo'n kinderklasje met wat autootjes spelen, of natuurlijk met Barbie..
Dat zie ik wel zittenCry
Dj_Fantasy    posted on 26-06-2008 23:46

1ste dag met je dj-gear afkomen.
Ja jongens & meisjes vandaag gaan we stampuh!!

@ djjw: zien we jou volgende week vrijdag, zaterdag, zondag ook in Gilze voor Mollepop 2008??

dj2dj.nl
Lawrenz    posted on 27-06-2008 07:57
Poster: FlippinDouble
Wat leer je met filosofie in de klas?

De repetitie vandaag gaat over emoties (hoe die tot stand komen, bewustwording daarvan etc.) en lichaam-geest-ziel indeling, en de gedachten van verschillende filosofen (bijv. de een vind lichaam en geest 2 verschillende dingen die zonder elkaar kunnen, de ander ook verschillend, maar vind dat ze niet zonder elkaar kunnen). Soms zitten er best lastige stukken in maar gelukkig heb ik een hele goeie leraar Happy, laughing
djmaarten    posted on 27-06-2008 10:45
Ik ben over :D:D:D kreeg eergister een telefoontje.. ik zat wel in de bespreekfase omdat ik 1 compesatie punt te weinig had, maar gelukkig heb ik het voor het derde jaar op het nippertje gehaald:D:D
Berbo    posted on 27-06-2008 10:53
yesyesyes!!! ik ben op het nippertje over! :D:D:D:D:D naja eigelijk niet op het nippertje, maar ik ging er van uit dat ik zou blijven zitten
Bartjens    posted on 27-06-2008 12:02
Lime wire illegaal!! Oppassen geblazen denk ik.
De afgelopen weken zijn ook al meerdere house forums aangepakt! (afgesloten)
www.djbrowbeat.com
User edit by Bartjens on 27-06-2008 @ 12:04:11 (100%)
Nandi    posted on 27-06-2008 12:18
Yarrrr ik ben er ook door op naar het 5deCry
JollyJunkie    posted on 27-06-2008 12:27
Poster: Bartjens

Dus ik kan een inspecteur binnen verwachten die komt kijken of ik illegale muziek heb?
Kan ik dan nog wegkomen met dezelfde reden als bij Sabam: dat ze geen politionele rechten hebben en dat ze dus mijn muziek niet in mogen kijken?
mixjob    posted on 27-06-2008 12:40
VAKANTIE!
cross-over    posted on 27-06-2008 15:02
quote:
Poster: Bartjens

Ha, nederland is niet alleen in de "strijd" van de platenmaatschappijen. In de usa is ook weer een rel losgebroken:
quote:
tweakers

Een subcommissie van het Amerikaanse Huis van Afgevaardigden heeft donderdag een wetsvoorstel goedgekeurd dat radiostations verplicht om auteursrechten te betalen aan zangers en muzikanten.

Momenteel zijn Amerikaanse radiostations vrijgesteld van het betalen van rechten aan de uitvoerenden, met als argument dat het draaien van muziek op de radio gratis reclame oplevert voor de platenverkoop en concerten. Satelliet- en internetradio moeten overigens wel betalen, omdat die nog niet bestonden toen de wet werd gemaakt.

http://soundcloud.com/lau-daniels
User edit by cross-over on 27-06-2008 @ 15:03:08 (30%)
donkey    posted on 27-06-2008 15:03
GESLAAGDDDDDDDDDDDDD :d
Maniax
Lead    posted on 27-06-2008 16:17
Limewire of andere P2P programma's zijn niet illegaal. P2P is een methode om te downloaden en kan ook gebruikt worden voor legale content.

Wat je met een P2P programma download kan echter wel illegaal zijn.
Let the BASS be louder
Boyd    posted on 27-06-2008 18:07

[SPAM] Post 600!

Lead heeft gelijk, maar aangezien muziek die normaal gekocht moet worden onder illegaal valt....

DeteqBoy    posted on 27-06-2008 18:39
ik vind het een goede zaak als ze is hard gaan optreden Happy, laughing
Laidback    posted on 27-06-2008 19:12
zo huppa ik heb een Ganz nieuwe HD-25 II erbij!
Bastian    posted on 27-06-2008 19:23
Gister Partysquad op het schoolfeest (1,5 uur lang:D) en ik moet zeggen, die gasten kunnen er echt een feestje van maken!
_ruud_    posted on 27-06-2008 19:46

Ook mensen van hier volgende week zaterdag 5 juli en/of zondag 6 juli aanwezig op freefunk in Venlo?

CDJ800MK2 - DJM800 - CDJ800MK2
Laidback    posted on 27-06-2008 20:35
Poster: _ruud_

Ook mensen van hier volgende week zaterdag 5 juli en/of zondag 6 juli aanwezig op freefunk in Venlo?

hmm ziet er niet slecht uit!

thnx voor de tip:D
Ashley    posted on 27-06-2008 20:43
ik zit nog steeds in de stress want ik hoor 4 juli pas of ik over ben of niet ..... Cry
mensen die over zijn --> gefeliciteerd !
Maar wat nou als het lukt, mama?
Stefjuuh    posted on 27-06-2008 21:06
Poster: Lead
Limewire of andere P2P programma's zijn niet illegaal. P2P is een methode om te downloaden en kan ook gebruikt worden voor legale content.

Wat je met een P2P programma download kan echter wel illegaal zijn.

Was vandaag op het nieuws, muziek voor thuisgebruik via dat soort netwerken zijn illegaal, eerst was alleen het uploaden illegaal!

Berbo    posted on 27-06-2008 23:06
Poster: Bastian
Gister Partysquad op het schoolfeest (1,5 uur lang:D) en ik moet zeggen, die gasten kunnen er echt een feestje van maken!

foei toch, ons word al 2 jaar belooft dat zij een keer op ons schoolfeest komen...maarja....een schoolfeest met Gregor Salto, Rico South, Frederick Oliver en Afrosquad valt ook nog wel te doen Cry
DeteqBoy    posted on 27-06-2008 23:52
wij hebben nooit zulke schoolfeesten gehad, ik en me vrienden altijd aangeboden om voor een bedrag van niks te komen draaien maar ze huurden altijd een of andere pik in die er echt niks van kon en ook nog is belachelijk duur was :P

112 Users online: 87 Guests (25 Unknown)
Pages generated today : 1.158
Most visitors online this month : 390
Lifetime Pageviews since 2003 : 240.685.838