Poster: Lawrenz
@ Bastianhecker: als je blijft zitten wel ja :P ken een paar mensen die nu blijven zitten (kunnen hun onvoldoendes niet meer ophalen door de laatste toetsweek) en die hebben zoiets van "waar doe ik dit nog voor" als ze nu weer een toets moeten maken.
Had daarnet even gebeld met mijn klastitularis.
Schijn nu een c-attest te hebben.
Hopla, volgend jaar 5 Elektro Mechanica nogmaals voor de 2de keer!
Beginnen ze ook nog eens plotseling te klagen dat ik het niet aan zou kunnen.
Nu willen ze dat ik naar een richting ga zoals kinderverzorger...
Dan heb ik zoiets van: I'M NOT FREAKING GAY!!!!
Dus morgenvroeg even mijn rapport gaan halen, en die leerkracht duidelijk maken dat ik NIET iets idioots ga doen zoals kinderverzorger, of kantoor of weet ik veel wat!
Poster: Dj_Fantasy
Beginnen ze ook nog eens plotseling te klagen dat ik het niet aan zou kunnen.
Nu willen ze dat ik naar een richting ga zoals kinderverzorger...
Dan heb ik zoiets van: I'M NOT FREAKING GAY!!!!
Dus morgenvroeg even mijn rapport gaan halen, en die leerkracht duidelijk maken dat ik NIET iets idioots ga doen zoals kinderverzorger, of kantoor of weet ik veel wat!
1ste dag met je dj-gear afkomen.
Ja jongens & meisjes vandaag gaan we stampuh!!
@ djjw: zien we jou volgende week vrijdag, zaterdag, zondag ook in Gilze voor Mollepop 2008??
Poster: FlippinDouble
Wat leer je met filosofie in de klas?
Poster: Bartjens
Lime wire illegaal!! Oppassen geblazen denk ik.
De afgelopen weken zijn ook al meerdere house forums aangepakt! (afgesloten)
quote: |
Poster: Bartjens Lime wire illegaal!! Oppassen geblazen denk ik. De afgelopen weken zijn ook al meerdere house forums aangepakt! (afgesloten) |
quote: |
tweakers Een subcommissie van het Amerikaanse Huis van Afgevaardigden heeft donderdag een wetsvoorstel goedgekeurd dat radiostations verplicht om auteursrechten te betalen aan zangers en muzikanten. Momenteel zijn Amerikaanse radiostations vrijgesteld van het betalen van rechten aan de uitvoerenden, met als argument dat het draaien van muziek op de radio gratis reclame oplevert voor de platenverkoop en concerten. Satelliet- en internetradio moeten overigens wel betalen, omdat die nog niet bestonden toen de wet werd gemaakt. |
[SPAM] Post 600!
Lead heeft gelijk, maar aangezien muziek die normaal gekocht moet worden onder illegaal valt....
Ook mensen van hier volgende week zaterdag 5 juli en/of zondag 6 juli aanwezig op freefunk in Venlo?
Poster: _ruud_Ook mensen van hier volgende week zaterdag 5 juli en/of zondag 6 juli aanwezig op freefunk in Venlo?
Poster: Lead
Limewire of andere P2P programma's zijn niet illegaal. P2P is een methode om te downloaden en kan ook gebruikt worden voor legale content.Wat je met een P2P programma download kan echter wel illegaal zijn.
Was vandaag op het nieuws, muziek voor thuisgebruik via dat soort netwerken zijn illegaal, eerst was alleen het uploaden illegaal!
Poster: Bastian
Gister Partysquad op het schoolfeest (1,5 uur lang:D) en ik moet zeggen, die gasten kunnen er echt een feestje van maken!