Poster: Laidback
het is weer zover.,.
het weekend is weer voorbij :(
Poster: Roos
Wat zijn sommige mensen ook zielig!!! Ik hoop dat zulke mensen de 'verkeerde' auto hebben bekrast zodat er een iets grotere groep naar buiten komt om ze even een 'lesje' te leren.
Poster: NielsR
Ik heb morgen nog een groot examen visual basic en databasen dus ik zal nog een nachtje moeten doorleren (kutzooi) maar daarna ben ik er wel vanaf
Poster: ccc
Was dat maar zo. Ik liep achter ze.
Ik heb uiteindelijk maar heel even afstand genomen.
Zo mensen ik ben weer in een opwaardse stemming na zaterdag.... Even 3 dagen internet gemeden om alle koppen over oranje niet te zien :p
Dus nu er weer bij :D heb ik nog wat gemist?
Poster: FlippinDouble
Heb net mijn Nederlandse betoog af, geez wat saai :P. Het moet gaan over alcohol op schoolfeesten
Poster: ccc
Was dat maar zo. Ik liep achter ze.
Ik heb uiteindelijk maar heel even afstand genomen.
Poster: JollyJunkie
Dat kan nooit joh, probeer jij maar eens 2 verschillende tempo's met je voeten te bewegen of je arm in een constant tempo bewegen en je andere arm 2 keer zo snel, dat lukt toch niet :P
Poster: Flexii
oh nee kan dat niet? wat denk je dat een drummer doet xD
Poster: Ferrox
Die drumt toch nooit 2 nummers tegelijk met een verschillend tempo, daar zit altijd een volgorde in. Dus dat is onzin.
Poster: Flexii
het gaat niet over 2 veerschillende nummers maar 2 verschillende tempo's en die speel je wel degelijk, met de kick iedere tel ofzo en met de hihat iedere 4e tel en met je snare om de tel 2 keer, dan speel je vier verschillende tempo's, dus waar over het ging dat je met de ene voet bijvoorbeeld een tempo pakt en dan met de andere voet 2x zo snel is wel degelijk mogelijk
Poster: Stefjuuh
Je ziet geen totaalbeeld.. tis gewoon gefaked.. Soort van tellsell doet t me aan denken!;p