De Late Leeuw, Chat Corner (Deel 14) (22/41)
  Dutch Topics, DO NOT reply in other languages than Dutch !  LOCKED 

Nvie    posted on 30-05-2008 07:33

What do you think about De Late Leeuw, Chat Corner (Deel 14) ??

Vote :   

Ferrox    posted on 18-06-2008 10:58
De Big Boss LEAD is jarig vandaag!!!

Gefeliciteerd!Cry
Jorrit    posted on 18-06-2008 11:01
Poster: Bastian
Net weer een lachertje gehad *haha* ...

Ik werd een paar weken geleden gebeld door de organisatie van 'De Muziekfeesten' hier bij mij in de buurt en ze vroegen aangezien ze me al hadden gezien in de krant en ze er trots op waren dat ik in de finale van kunstbende stond en zo brabant vertegenwoordig op die finale om een setje te komen draaien van ongeveer een uur op die muziekfeesten en ik zou tussen 2 grote namen komen te staan dus klonk allemaal leuk enzo dus ik had gezegd ja prima.
Wat ze er ook bij vertelde was dat binnekort er nog een pers conferentie op het gemeentehuis zou komen en dan zouden ze nog wel even goede promotie voor mij doen aan de kranten.

Roept m'n moeder net van he Yes-R komt hier in het dorp optreden, jij moet dan toch ook? Dus ik ff kijken en doorlezen sta ik er gewoon overduidelijk NIET tussen en worden wel 'DJ' Ralf en Bart genoemd en Ralf had zelfs al in het voorprogramma gestaan van Tiësto (yeah right, een drive inn dj?:P).
Ik denk dat ik die boeking maar lekker cancel gnegne.

Why? Omdat je niet in de krant staat?

Ik heb wel vaker boekingen gehad waarbij ik niet op kranten of op flyers heb gestaan, maar heb op die boeking wel (zoals altijd) gewoon m'n best gedaan... en soms wil het nog wel eens voorkomen dat als je uitsteekt tussen de andere artiesten dat er iemand op je af komt die wel wat voor je kan betekenen...

En gefeliciteerd lead natuurlijk Winking my eye
Sunrise8    posted on 18-06-2008 11:07
happy b-day Lead :D
Music made me who i am
Nandi    posted on 18-06-2008 11:16
Gefeliciteerd leadCry
Flexii    posted on 18-06-2008 12:00
Lead gefeliciteerdWinking my eye
robbert    posted on 18-06-2008 12:52
Proficiat!
donkey    posted on 18-06-2008 12:55
Proficiat Lead XD
Maniax
Bastian    posted on 18-06-2008 14:17
Poster: Jorrit

Why? Omdat je niet in de krant staat?

Ik heb wel vaker boekingen gehad waarbij ik niet op kranten of op flyers heb gestaan, maar heb op die boeking wel (zoals altijd) gewoon m'n best gedaan... en soms wil het nog wel eens voorkomen dat als je uitsteekt tussen de andere artiesten dat er iemand op je af komt die wel wat voor je kan betekenen...

Tja zo kan je het bekijken en doe ik normaal gesproken ook hoor.
Maar kijk als die vrouw me eerst allemaal mooie praat aansmeert van ja we maken dan nog wel even goede promotie voor je dus kom je in de krant enzo en vervolgends gebeurt er niet echt wat aan maar dat is weer hierzo typisch in de buurt met zulke dingen.
Het is ook niet echt een feest in een club of op een festival maar mee in een tent waar allemaal 'boeren' komen die alleen maar dingen van de hitzone en 538 verwachten ofzo.
Ik zie nog wel wat er van komtWinking my eye 
User edit by Bastian on 18-06-2008 @ 14:19:31 (24%)
djmaarten    posted on 18-06-2008 16:19

Gefeliciteert lead!!!Cry

Dj_Fantasy    posted on 18-06-2008 16:33

Gelukkige verjaardag, maar uhm, krijgen wij ook een stukje taart dan:d?
dj2dj.nl
Roos    posted on 18-06-2008 16:38

hiep hoi!

bastianhecker    posted on 18-06-2008 16:52
lead gefeliciteerd!
MrZookeeper    posted on 18-06-2008 16:56
Gefeliciteerd Lead!!
ArTy    posted on 18-06-2008 17:39
Ten eerste gefeliciteerd Lead!!

Ten tweede: Hulde aan de winkel waar ik mijn koptelefoon heb besteld.. Stuuren ze heem 2 keer op :P In het eerste pakje was in de factuur aangegeven dat de koptelefoon (Xone XD-53) nageleverd zou worden. Hij zat echter wl gewoon in de doos dus ik dacht dat alles goed zat. Kom ik vandaag thuis staat er een pakje op me te wachten met een koptelefoon erin + een factuur dat hij al betaald was.. Nou dat is nog eens een leuk cadeau.. Hij ligt hier nu lekker als reserve (natuurlijk no verpakt), en als de winkel er nog achter kommt mogen ze hem op komen halen.. Anders hartelijk bedankt :D :P
OneSixty    posted on 18-06-2008 17:42
Poster: ArTy
Ten eerste gefeliciteerd Lead!!

Ten tweede: Hulde aan de winkel waar ik mijn koptelefoon heb besteld.. Stuuren ze heem 2 keer op :P In het eerste pakje was in de factuur aangegeven dat de koptelefoon (Xone XD-53) nageleverd zou worden. Hij zat echter wl gewoon in de doos dus ik dacht dat alles goed zat. Kom ik vandaag thuis staat er een pakje op me te wachten met een koptelefoon erin + een factuur dat hij al betaald was.. Nou dat is nog eens een leuk cadeau.. Hij ligt hier nu lekker als reserve (natuurlijk no verpakt), en als de winkel er nog achter kommt mogen ze hem op komen halen.. Anders hartelijk bedankt :D :P

haha :p zaligg :p

& gefeliciteerd lead :d
JollyJunkie    posted on 18-06-2008 17:43
Gefliciteerd Lead :D

Xitrate    posted on 18-06-2008 18:09
Heb net 2 gratis kaartjes gekregen voor FAME=PEOPLE morgenavond in Maastricht doordat ik Hi als provider heb :D Ook heeft een vriend van me 2 kaartjes voor Roger Sanchez deze vrijdag gewonnen en zijn er nog genoeg examenfeesten dus qua feesten zit het deze week helemaal goed (H)
Twello    posted on 18-06-2008 18:22
gefeliciteerd leadCry
MissSalem    posted on 18-06-2008 18:23
Gelukkige verjaardag, Lead. Happy, laughing
Berbo    posted on 18-06-2008 19:55
gefeliciteert lead! Happy, laughing wat heb je gekregen?
Roov    posted on 18-06-2008 19:59
Gefeliciteerd Lead!
DeteqBoy    posted on 19-06-2008 00:13
eigenlijk een kwartiertje te laat maar ook vanuit hier gefeliciteerd nog :P
Lead    posted on 19-06-2008 01:30
thanx allemaal :D

Ik ben helemaal niet zo van de verjaardag hoor. Vanavond de familie over de vloer gehad en volgend weekend hopen op goed weer voor een feestje voor vrienden. Vertel er nooit bij waarom het is Winking my eye
Let the BASS be louder
OrsonWelsh    posted on 19-06-2008 10:02
van harte gefeliciteerd lead!
JollyJunkie    posted on 19-06-2008 16:28
Weet er toevallig iemand of er een website is waar je House en Electro tracks kan kopen via je mobiel, dus dat het van je beltegoed afgaat. Meestal wekrt dit dan via sms-en.

164 Users online: 30 Guests (134 Unknown)
Pages generated today : 13.153
Most visitors online this month : 380
Lifetime Pageviews since 2003 : 238.686.105