Poster: Bastian
Net weer een lachertje gehad *haha* ...
Ik werd een paar weken geleden gebeld door de organisatie van 'De Muziekfeesten' hier bij mij in de buurt en ze vroegen aangezien ze me al hadden gezien in de krant en ze er trots op waren dat ik in de finale van kunstbende stond en zo brabant vertegenwoordig op die finale om een setje te komen draaien van ongeveer een uur op die muziekfeesten en ik zou tussen 2 grote namen komen te staan dus klonk allemaal leuk enzo dus ik had gezegd ja prima.
Wat ze er ook bij vertelde was dat binnekort er nog een pers conferentie op het gemeentehuis zou komen en dan zouden ze nog wel even goede promotie voor mij doen aan de kranten.
Roept m'n moeder net van he Yes-R komt hier in het dorp optreden, jij moet dan toch ook? Dus ik ff kijken en doorlezen sta ik er gewoon overduidelijk NIET tussen en worden wel 'DJ' Ralf en Bart genoemd en Ralf had zelfs al in het voorprogramma gestaan van Tiësto (yeah right, een drive inn dj?:P).
Ik denk dat ik die boeking maar lekker cancel gnegne.
Poster: Jorrit
Why? Omdat je niet in de krant staat?
Ik heb wel vaker boekingen gehad waarbij ik niet op kranten of op flyers heb gestaan, maar heb op die boeking wel (zoals altijd) gewoon m'n best gedaan... en soms wil het nog wel eens voorkomen dat als je uitsteekt tussen de andere artiesten dat er iemand op je af komt die wel wat voor je kan betekenen...
Gefeliciteert lead!!!
hiep hoi!
Poster: ArTy
Ten eerste gefeliciteerd Lead!!
Ten tweede: Hulde aan de winkel waar ik mijn koptelefoon heb besteld.. Stuuren ze heem 2 keer op :P In het eerste pakje was in de factuur aangegeven dat de koptelefoon (Xone XD-53) nageleverd zou worden. Hij zat echter wl gewoon in de doos dus ik dacht dat alles goed zat. Kom ik vandaag thuis staat er een pakje op me te wachten met een koptelefoon erin + een factuur dat hij al betaald was.. Nou dat is nog eens een leuk cadeau.. Hij ligt hier nu lekker als reserve (natuurlijk no verpakt), en als de winkel er nog achter kommt mogen ze hem op komen halen.. Anders hartelijk bedankt :D :P