Poster: ArTy
Eerst proberen en dan pas oordelen, maar ik denk niet dat ik een die-hard sennheiser fan ervan kan overtuigen dat er meer is..
En een Sennheiser is ook bepaald niet slecht hoor, hij sluit alleen niet goed af bij mij en is oerlelijk.. Ook vind ik hem niet al te lekker zitten, maar dat is omdat ik zoiets totaal niet gewend ben.
TS werkt heerlijk met mijn nieuwe laptop
Poster: DJ-Xtremer
Zitten toch Harman Kardon speakers enzo in:D?
Poster: djmaarten3
net twee toetsen gehad WI en En was wel te doen... khoop dat ik over ga:D moet ik nog wel ff me best doen deze toetsweek
Poster: Stefjuuh
Btw.. Gefeli Bouncy!
Poster: Bouncy
Euh... dat weet ik pas over 10 minuten (ik moet voor 2 uur worden gebeld wil ik niet geslaagd zijn)
3
Jij met je engels toets die makkelijk scheen te zijn.. Ik zit in vwo.. Was een groot verschil!!
Btw.. Gefeli Bouncy!
Poster: djmaarten
hadden jullie er 3? hahah wij 2 :D EN was wel makkelijk en WI helemaan
gr
Die 3 was een foutje..:p Maar ik keek naar die toets, en zag heel simpele mutliple gok enzo bij jullie, ik had gewoon zelf zinnetjes stampen! Voor morgen hele SK boek uit je kop leren..
Nou.. nu waarschijnlijk alsnog gefeliciteerd!
Poster: Jorrit
Omdat de Sennheiser als een van de meest confortabelste en best klinkende koptelefoons wordt gezien. Ik heb de Xone nog nooit opgehad, maar het lijkt me stug dat zo'n log ding comfortabeler zit dan een klein niets-wegend koptelefoontje.