De Late Leeuw, Chat Corner (Deel 14) (14/41)
  Dutch Topics, DO NOT reply in other languages than Dutch !  LOCKED 

Nvie    posted on 30-05-2008 07:33

What do you think about De Late Leeuw, Chat Corner (Deel 14) ??

Vote :   

yogum    posted on 10-06-2008 10:43
Leuke wedstrijd! :D
DJHilde    posted on 10-06-2008 10:47
Nee man, we zijn zeker door als we winnen van Frankrijk, vrijdag. Als we gelijk spelen is 't afwachten..
Jaja, ook ik als meisje weet wel wat van voetbalCry
Gewoon 'ff naar 't nieuws kijken hahahaCry
User edit by DJHilde on 10-06-2008 @ 10:47:43 (4%)
sanderk    posted on 10-06-2008 10:50
wowCry

je heb gelijk !
DrezZ    posted on 10-06-2008 11:46
héhé, meisje die iets van voetbal afweet en dj is, How come? hihi, zalig
Roov    posted on 10-06-2008 15:03
Haha, Hilde you rock :P
ArTy    posted on 10-06-2008 16:30
Net mijn Allen & Heath Xone XD-53 Binnen gekregen,, Wat een SCHITTERENDE koptelefoon zeg!! Echt een mooi geluidje hoor Happy, laughing  Ben zeer blij met mijn keuze, loopt er tenminste een keer iemand rond met wat anders als Pioneer. Technics of Senheiser op z'n kop :P
DJHilde    posted on 10-06-2008 16:49
Ik vind de Reloop 3500 lt. white ook wel een mooi dingetje anders..
Adrien1989    posted on 10-06-2008 16:52
Poster: ArTy
Net mijn Allen & Heath Xone XD-53 Binnen gekregen,, Wat een SCHITTERENDE koptelefoon zeg!! Echt een mooi geluidje hoor Happy, laughing Ben zeer blij met mijn keuze, loopt er tenminste een keer iemand rond met wat anders als Pioneer. Technics of Senheiser op z'n kop :P

Is het geluid zo mooi vergeleken met de HDJ of Senheiser hp of vergeleken met wat?Happy, laughing. Vind het namelijk een heel interessant dingWinking my eye.
ArTy    posted on 10-06-2008 17:13
Ik vind het minimaal net zo mooi als dat van de HDJ en het is mooier als dat van een HDJ.. Met technics kan ik hem niet vergelijken aangezien ik nog nooit zoon ding opgezet heb. Het apparaat geeft alle tonen zeer helder weer, de bas is niet omhoog geschroefd waardoor je de hoge tonen gaat missen, dit vind ik ook een groot pluspunt. Verder zit hij echt fijner op je hoofd als een HD-25.. Deze drukt totaal niet op je hoofd en zit toch goed vast. Je voelt hem eigenlijk amper.
Roov    posted on 10-06-2008 18:25

Hij is wel mooi Cry
Boyd    posted on 10-06-2008 18:41

Wat is de prijs, ik wordt mijn witte zat.....

Ojaa, waarschijnlijk mijn booth updaten:

hp laptop
mixvibes dvs+u46j geluidskaart
vci100, of vcm 100 en dan geen u46j
en een nieuwe headphone.

Digital Rulezzz

Adrien1989    posted on 10-06-2008 18:51
Zown dingetje ben je toch wat beperkter in dan normale shit...
Jorrit    posted on 10-06-2008 18:58
Poster: ArTy
Ik vind het minimaal net zo mooi als dat van de HDJ en het is mooier als dat van een HDJ.. Met technics kan ik hem niet vergelijken aangezien ik nog nooit zoon ding opgezet heb. Het apparaat geeft alle tonen zeer helder weer, de bas is niet omhoog geschroefd waardoor je de hoge tonen gaat missen, dit vind ik ook een groot pluspunt.

Die vergelijking met de HDJ is niet zo boeiend, dat geluid heeft ook niet veel indruk op mij gemaakt!

Verder zit hij echt fijner op je hoofd als een HD-25.. Deze drukt totaal niet op je hoofd en zit toch goed vast. Je voelt hem eigenlijk amper.

Volgens mij heb jij dan nog nooit een sennheiser op je hoofd gehad!
Het gewicht van de Xone: 320 gram, het gewicht van de Sennheiser: 140 gram. Welke voel je nu minder?
Verder drukt mijn sennheiser nooit op m'n hoofd, kan 'm uren achter achter elkaar ophouden en er nog niks van voelen!

Misschien moet je je zin aanpassen: Verder vind ik hem fijner op mijn hoofd zitten als een HD-25.. Deze drukt totaal niet op mijn hoofd en zit toch goed vast. Je voelt hem eigenlijk amper.
NielsR    posted on 10-06-2008 19:29
Poster: Jorrit
Het gewicht van de Xone: 320 gram, het gewicht van de Sennheiser: 140 gram. Welke voel je nu minder?
Verder drukt mijn sennheiser nooit op m'n hoofd, kan 'm uren achter achter elkaar ophouden en er nog niks van voelen!

Misschien moet je je zin aanpassen: Verder vind ik hem fijner op mijn hoofd zitten als een HD-25.. Deze drukt totaal niet op mijn hoofd en zit toch goed vast. Je voelt hem eigenlijk amper.

Gewoon even een vraag welke versie van de hd 25 heb je want er is er een van 100 euro en 180 en als die van 100 een beetje goed was wilk die mischien aanschaffe.
Jorrit    posted on 10-06-2008 20:33
Die van 180 euro... gewoon doen, krijg je nooit spijt van :D
djmaarten    posted on 10-06-2008 20:43

ik heb hem ook is heel chill je voelt niet dat die op je hoofd zit of amper en het geluid is heel goed, en hij dempt ht omgevings geluid ook goed.

DrezZ    posted on 10-06-2008 20:48
Duits lukt echt niet hier, pfff examenstress!

edit: en dat voor mijn 200e post....
User edit by DrezZ on 10-06-2008 @ 20:48:49 (83%)
Stefjuuh    posted on 10-06-2008 21:00
Doe mij maar een HDJ-1000 voor 100 euro..!:P

Deze sennheiser hd-202 begint me steeds meer te irriteren.. (Heb er 2, 1 oudere voor op school en op de fiets enzoo, andere voor bij t draaie.. Beide worden lam..<.<Winking my eye

Die Xone HP heeft idd wel iets!

Ga nog maar even engels en wiskunde doornemen..! Hoe verzint die school het ook! Om 8:20 al beginnen met toetsweek! Heeft ook lichte stress.. Moet 1 onvoldoende wegwerken voor overgang, en ik ga het niet op 1 gokken!
ArTy    posted on 10-06-2008 21:52

Ik bedoel tegen je oren aan en niet op je hoofd.. En dan boeit het gewicht niet zo.. De HD-25 die ik op had drukte tegen mijn ore aan, ik kon er gewoon makkelijk anderhalf uur mee draaien toen maar ik vind dit achteraf gewoon fijner.. Verder sluit een HD-25 niet goed af bij mij, maar dit ligt aan mijn eigen oor, een oor is namelijk een beetje mislukt bij mij..

En waarom word er altijd meteen zo fel gereageerd als er iets negatiefs word gezegd over de sennheiser? :P Ik bedoel maar, jij hebt vast nog nooit een xone xd-53 op je hoofd gehad dus dan kna jij niet oordelen over diit onderwerp.. Ik heb ze beide op gehad.
User edit by ArTy on 10-06-2008 @ 21:53:56 (29%)
djmaarten    posted on 10-06-2008 22:02
Poster: Stefjuuh

Ga nog maar even engels en wiskunde doornemen..! Hoe verzint die school het ook! Om 8:20 al beginnen met toetsweek! Heeft ook lichte stress.. Moet 1 onvoldoende wegwerken voor overgang, en ik ga het niet op 1 gokken!

EN schijnt een hele makkelijke toets te zijn...

en WI Hoofdstuk is ook wel te doen...

succes met lerenWinking my eye ik ben net klaar:D
User edit by djmaarten on 10-06-2008 @ 22:03:19 (5%)
NielsR    posted on 10-06-2008 22:07
Die van 180 euro... gewoon doen, krijg je nooit spijt van :D

wat is dan eigenlijk het grootste vershil dat hij zo veel meer kost?
Jorrit    posted on 10-06-2008 22:13

En waarom word er altijd meteen zo fel gereageerd als er iets negatiefs word gezegd over de sennheiser? Ik bedoel maar, jij hebt vast nog nooit een xone xd-53 op je hoofd gehad dus dan kna jij niet oordelen over diit onderwerp.. Ik heb ze beide op gehad.

Omdat de Sennheiser als een van de meest confortabelste en best klinkende koptelefoons wordt gezien. Ik heb de Xone nog nooit opgehad, maar het lijkt me stug dat zo'n log ding comfortabeler zit dan een klein niets-wegend koptelefoontje.
Flexii    posted on 10-06-2008 22:16
om eerlijk te zijn vind ik alle headphones er maar cheap en breekbaar uitzien,, door hun plastic uitstraling allemaal,, mja metaal zou te zwaar zijn,, maar toch:P
ArTy    posted on 10-06-2008 22:22

Omdat de Sennheiser als een van de meest confortabelste en best klinkende koptelefoons wordt gezien. Ik heb de Xone nog nooit opgehad, maar het lijkt me stug dat zo'n log ding comfortabeler zit dan een klein niets-wegend koptelefoontje.

Eerst proberen en dan pas oordelen Cry, maar ik denk niet dat ik een die-hard sennheiser fan ervan kan overtuigen dat er meer is..

Kan ik begrijpen, Bij CD-spelers is er ook alleen een cdj-800/1000 goed genoeg voor mijn gedachten. Misschien is een Denon s-3500 wel beter maar ik houd het toch op me cdj Happy, laughing

En een Sennheiser is ook bepaald niet slecht hoor, hij sluit alleen niet goed af bij mij en is oerlelijk.. Ook vind ik hem niet al te lekker zitten, maar dat is omdat ik zoiets totaal niet gewend ben.
zalo    posted on 10-06-2008 22:27
Poster: Flexii
om eerlijk te zijn vind ik alle headphones er maar cheap en breekbaar uitzien,, door hun plastic uitstraling allemaal,, mja metaal zou te zwaar zijn,, maar toch:P

Dit klop persoonlijk vind ik de stanton pro 2000 de beste HP, de HDJ1000 vind ik niets ik zou hem nooit meer kopen.

197 Users online: markvl & 77 Guests (119 Unknown)
Pages generated today : 41.059
Most visitors online this month : 699
Lifetime Pageviews since 2003 : 243.857.605