Poster: ArTy
Net mijn Allen & Heath Xone XD-53 Binnen gekregen,, Wat een SCHITTERENDE koptelefoon zeg!! Echt een mooi geluidje hoorBen zeer blij met mijn keuze, loopt er tenminste een keer iemand rond met wat anders als Pioneer. Technics of Senheiser op z'n kop :P
Wat is de prijs, ik wordt mijn witte zat.....
Ojaa, waarschijnlijk mijn booth updaten:
hp laptop
mixvibes dvs+u46j geluidskaart
vci100, of vcm 100 en dan geen u46j
en een nieuwe headphone.
Digital Rulezzz
Poster: ArTy
Ik vind het minimaal net zo mooi als dat van de HDJ en het is mooier als dat van een HDJ.. Met technics kan ik hem niet vergelijken aangezien ik nog nooit zoon ding opgezet heb. Het apparaat geeft alle tonen zeer helder weer, de bas is niet omhoog geschroefd waardoor je de hoge tonen gaat missen, dit vind ik ook een groot pluspunt.
Verder zit hij echt fijner op je hoofd als een HD-25.. Deze drukt totaal niet op je hoofd en zit toch goed vast. Je voelt hem eigenlijk amper.
Poster: Jorrit
Volgens mij heb jij dan nog nooit een sennheiser op je hoofd gehad!
Het gewicht van de Xone: 320 gram, het gewicht van de Sennheiser: 140 gram. Welke voel je nu minder?
Verder drukt mijn sennheiser nooit op m'n hoofd, kan 'm uren achter achter elkaar ophouden en er nog niks van voelen!
Misschien moet je je zin aanpassen: Verder vind ik hem fijner op mijn hoofd zitten als een HD-25.. Deze drukt totaal niet op mijn hoofd en zit toch goed vast. Je voelt hem eigenlijk amper.
ik heb hem ook is heel chill je voelt niet dat die op je hoofd zit of amper en het geluid is heel goed, en hij dempt ht omgevings geluid ook goed.
Volgens mij heb jij dan nog nooit een sennheiser op je hoofd gehad!
Het gewicht van de Xone: 320 gram, het gewicht van de Sennheiser: 140 gram. Welke voel je nu minder?
Verder drukt mijn sennheiser nooit op m'n hoofd, kan 'm uren achter achter elkaar ophouden en er nog niks van voelen!
Misschien moet je je zin aanpassen: Verder vind ik hem fijner op mijn hoofd zitten als een HD-25.. Deze drukt totaal niet op mijn hoofd en zit toch goed vast. Je voelt hem eigenlijk amper.
Poster: Stefjuuh
Ga nog maar even engels en wiskunde doornemen..! Hoe verzint die school het ook! Om 8:20 al beginnen met toetsweek! Heeft ook lichte stress.. Moet 1 onvoldoende wegwerken voor overgang, en ik ga het niet op 1 gokken!
Die van 180 euro... gewoon doen, krijg je nooit spijt van :D
En waarom word er altijd meteen zo fel gereageerd als er iets negatiefs word gezegd over de sennheiser?Ik bedoel maar, jij hebt vast nog nooit een xone xd-53 op je hoofd gehad dus dan kna jij niet oordelen over diit onderwerp.. Ik heb ze beide op gehad.
Omdat de Sennheiser als een van de meest confortabelste en best klinkende koptelefoons wordt gezien. Ik heb de Xone nog nooit opgehad, maar het lijkt me stug dat zo'n log ding comfortabeler zit dan een klein niets-wegend koptelefoontje.
Poster: Flexii
om eerlijk te zijn vind ik alle headphones er maar cheap en breekbaar uitzien,, door hun plastic uitstraling allemaal,, mja metaal zou te zwaar zijn,, maar toch:P