Evil Activities is voor mij sinds hun nieuwe album Evilution zeer hoog gegaan bij mij qua producties zoals Nobody Said It Was Easy vind ik toch wel een nummer die er een goede sfeer in brengt!
Hier draaien ze op Slaves to the Rave, 24 mei 2008
User edit by Convert on 02-05-2010 @ 23:25:07 (5%)
What do you think about Evil Activities ??
Vote :
OK we understand you don't like ads (so don't we) but, Please consider making this website possible by disabling your Ad Blocker. Or become a Gold Member, they don't see ads.
Evil activities staat ook op de nieuwe enzyme 29..:P volgens mij was t nr art wat heel erg leek op die nieuwe traxtorm, volgens mij op getting blowed up, zag m alleen nogniet bij de plaatselijke platenwinkel!
Ik ben iig al helemaal verkocht aan Nobody Said It Was Easy heb hem vndaag ff gekocht in Den Haag we hadden excursie dus ff wat plaatjes mee genomen anders moet ik eerst naar stad groningen rijden:P
goede live sets en goede producties vind ook altijd neophyte en evil activeties samen (masters of ceremony) buttems up ook chill verder de nieuwe cd is zeker chill ze draaien ook op black
Wordt nog steeds helemaal wild van Raw To The Floor en Quiet Dedication.. Verder heb ik hem vorig jaar live gezien hier in Gilze-Rijen net voor Carnaval. Kan je verzekeren.. heel de tent ging los!
EN uiteraard. Zooooooooooooooooooooooo was is dat hier voor een pokkeherrie.
OK we understand you don't like ads (so don't we) but, Please consider making this website possible by disabling your Ad Blocker. Or become a Gold Member, they don't see ads.
This is an old Topic
No new postings for 5.488 days. Post CommentThat would be 182.9 months or a whopping 15 years You might consider opening a new topic or reply anyway by pressing the green button...