Hallo iedereen hier op DJR
Ik ben Smiddey en sinds kort actief hier op het forum. Ik heb nog niet veel gepost maar ik lees wel veel dingen. Posts komen vanzelf wel als ik wat meer te weten kom over de draaierij denk ik
Ik ben 19 jaar en doe een opleiding ict. Verder ben ik veel met muziek en computers bezig en sinds een paar maanden ben ik toch wel heel erg zwaar aan het overwegen om een dj set aan te schaffen.
Ik heb stukjes gelezen over bepaalde gear en ervaringen van mensen hiermee.
Ik wil toch wel een beetje vooruit kunnen qua gear dus ik ga zowieso voor een paar goede cd spelers (Pioneer CDJ-200). Daarnaast wil ik een mixer met minimaal 3 kanalen wat waarschijnlijk de Behringer VMX-300 wordt(niet al te ingewikkeld en niet duur). Het is wel even de vraag hoe goed ie blijft als ik zo dingen lees over Behringer mixers maar das ook een beetje hoe je er zelf mee omgaat denk ik. Als speakers gebruik ik mijn Logitech X-230 setje die me na 2 jaar gebruik nog prima bevalt. Om het af te maken zit ik te denken aan een Technics RP-DJ 1210 headphone.
De muziek die ik voornamelijk draai is Hardstyle. En af en toe een beetje club en dance voor de afwisseling Ik ben nu dan ook mijn muziek aan het uitzoeken en ordenen zodat ik mijn cd map kan gaan vullen met hardstyle
Ik hoop dat ik hier nog vaak terug mag komen en veel kan lezen en leren over het hele dj gebeuren
Meningen en tips over gear zijn natuurlijk welkom
Grtz Smiddey
Poster: Smiddey
me 2 alleen 2e jaar niveau 3
haha via jou ook nog geloof ik volgens mij heb ik op je hyves een foto gezien waar de website van djresource op staat
kan dat?
Proeve moet ik nog doen alleen ik moet dingen inhalen die volgend jaar niet meer worden aangeboden volgens titia
best kut.. maar maandag is er een vergadering en later in de week heb ik een gesprek over hoe en wat we nou gaan doen. Ik kan zowieso nu wel niv.4 gaan doen maar ik wil graag niveau 3 afmaken anders had ik net zogoed gelijk met niv.4 kunnen beginnen bij t alfa ofzo..
ff afwachten dus..
grtzz
Zou zekers kunnen via hyves! Nou Dj Resource is helemaal top hoor!
En titia moet nie zo dom praten:d Ik heb echt sch**t aan die vrouw:D hehe. Niemand van de 3e jaars mag haar, omdat ze niks weet. Hehe.
Maar succes met je opleiding!
Poster: djvnzza
welkom welkom welkom:D
Je stijl bevalt me wel:D hardstyle
xxx v-ness
ja maar dat had je al gezegt
:edit
Ik heb mijn gear binnenmet dank aan bax voor de snelle levering. gisterochtend besteld en vanochtend binnen
Pica's komen als ik de digitale camera heb gevonden
gehgeh
Hardstyle dus?