Even voorstellen: Smiddey (2/2)
  Dutch Topics, DO NOT reply in other languages than Dutch !  

Synchronizer    posted on 28-05-2008 22:02

Hallo iedereen hier op DJRCry

Ik ben Smiddey en sinds kort actief hier op het forum. Ik heb nog niet veel gepost maar ik lees wel veel dingen. Posts komen vanzelf wel als ik wat meer te weten kom over de draaierij denk ikCry

Ik ben 19 jaar en doe een opleiding ict. Verder ben ik veel met muziek en computers bezig en sinds een paar maanden ben ik toch wel heel erg zwaar aan het overwegen om een dj set aan te schaffen.

Ik heb stukjes gelezen over bepaalde gear en ervaringen van mensen hiermee.
Ik wil toch wel een beetje vooruit kunnen qua gear dus ik ga zowieso voor een paar goede cd spelers (Pioneer CDJ-200). Daarnaast wil ik een mixer met minimaal 3 kanalen wat waarschijnlijk de Behringer VMX-300 wordt(niet al te ingewikkeld en niet duur). Het is wel even de vraag hoe goed ie blijft als ik zo dingen lees over Behringer mixers maar das ook een beetje hoe je er zelf mee omgaat denk ik. Als speakers gebruik ik mijn Logitech X-230 setje die me na 2 jaar gebruik nog prima bevalt. Om het af te maken zit ik te denken aan een Technics RP-DJ 1210 headphone. 

De muziek die ik voornamelijk draai is Hardstyle. En af en toe een beetje club en dance voor de afwisselingCry Ik ben nu dan ook mijn muziek aan het uitzoeken en ordenen zodat ik mijn cd map kan gaan vullen met hardstyleCry

Ik hoop dat ik hier nog vaak terug mag komen en veel kan lezen en leren over het hele dj gebeurenCry

Meningen en tips over gear zijn natuurlijk welkomCry

Grtz Smiddey

What do you think about Even voorstellen: Smiddey ??

Vote :   

LouisCasper    posted on 17-06-2008 06:59
Welkom!
http://www.louiscasper.com
EloidELot    posted on 17-06-2008 08:59
Welgekomen!

Ik heb zonet 2 pioneer cdj 200's + flightcase in aanbieding (check het te koop forum). Om je terug wat te doen twijfelen over je eerste gear Cry
Synchronizer    posted on 17-06-2008 12:55
haha nee ik ga eerder voor de cdj 400 oid als ik later voor een andere speler gaCry

@Illusion
ik draai ook graag een club plaatje, of een goede trance plaat zo af en toeCry vooralsnog op de pc maar als ik mijn draai setje heb ga ik zo snel mogelijk van virtual dj afCry is ook niks aan eigelijk vergeleken met het echte werkCry
Maar volgens mij zitten wij op dezelfde school want ik ben op hyves via via wel ns op je pagina terrecht gekomen geloof ik. Kratoz toch?Cryhaha

grtz
Illusion    posted on 17-06-2008 13:34
Ja klopt Kratoz!:D

Vries hmmm dat ken ik wel ja. Ik zit op Drenthe College Cicero in Assen voor ICT Beheerder Leerjaar 3 niveau 4:D
22-12-2012: Kratoz @ Shock (Huize Maas Groningen)
User edit by Illusion on 17-06-2008 @ 13:34:35 (42%)
Synchronizer    posted on 17-06-2008 19:45
me 2 alleen 2e jaar niveau 3CryCry
Illusion    posted on 20-06-2008 00:44
Poster: Smiddey
me 2 alleen 2e jaar niveau 3CryCry

Haha vet coewl:p Toevallig ja. Mag ik vragen hoe je bij Dj Resource komt? Heb je toevallig een keer een Linkje gezien op een pc op school? Ik bezoek bijna op bijna elke pc waar ik achter werk wel een keer Dj Resource.

2e jaar Niveau 3 heb ik net gehad. Hoe gingen de proeven?

Donders... zou zo niet weten wie je bent.. heb je dan vast wel eens gezien.
Synchronizer    posted on 20-06-2008 01:01

haha via jou ook nog geloof ikCry volgens mij heb ik op je hyves een foto gezien waar de website van djresource op staatCryCry kan dat?
Proeve moet ik nog doenCry alleen ik moet dingen inhalen die volgend jaar niet meer worden aangeboden volgens titiaCry best kut.. maar maandag is er een vergadering en later in de week heb ik een gesprek over hoe en wat we nou gaan doen. Ik kan zowieso nu wel niv.4 gaan doen maar ik wil graag niveau 3 afmaken anders had ik net zogoed gelijk met niv.4 kunnen beginnen bij t alfa ofzo..
ff afwachten dus..

grtzz

Illusion    posted on 20-06-2008 10:40

Zou zekers kunnen via hyves! Nou Dj Resource is helemaal top hoor!

En titia moet nie zo dom praten:d Ik heb echt sch**t aan die vrouw:D hehe. Niemand van de 3e jaars mag haar, omdat ze niks weet. Hehe.

Maar succes met je opleiding!

Synchronizer    posted on 20-06-2008 19:50
haha dankjeCry

Ik heb vanochtend alle spullen besteld. dus maandag staat er ws. een heel groot pakje voor me op de stoepCry
djvnzza    posted on 21-06-2008 10:53
welkom welkom welkom:D
Je stijl bevalt me wel:D hardstyleWinking my eye
xxx v-ness
Synchronizer    posted on 21-06-2008 14:45
Poster: djvnzza
welkom welkom welkom:D
Je stijl bevalt me wel:D hardstyleWinking my eye
xxx v-ness

ja maar dat had je al gezegtCryCry

:edit

Ik heb mijn gear binnenCry met dank aan bax voor de snelle levering. gisterochtend besteld en vanochtend binnenCry
Pica's komen als ik de digitale camera heb gevondenCry
User edit by Synchronizer on 21-06-2008 @ 15:10:14 (100%)
djvnzza    posted on 21-06-2008 16:55

ja maar dat had je al gezegtCryCry

:edit

Ik heb mijn gear binnenCry met dank aan bax voor de snelle levering. gisterochtend besteld en vanochtend binnenCry
Pica's komen als ik de digitale camera heb gevondenCry

hehe oohh ja oeps, nouja ben beetje brak vandaag zal daar wel aan liggenWinking my eye:P
Gisteravond feessie gehadWinking my eye relaxed draaien hoor!:D
xxx v-ness
Synchronizer    posted on 21-06-2008 19:03
gehgehCry
Hardstyle dusCry?
djvnzza    posted on 22-06-2008 12:25
gehgehCry
Hardstyle dusCry?

Cry:D

This is an old Topic

No new postings for 6.304 days.
 Post CommentThat would be 210.1 months
or a whopping 17.3 years
You might consider opening a new topic or reply anyway by pressing the green button...

468 Users online: 256 Guests (212 Unknown)
Pages generated today : 13.387
Most visitors online this month : 699
Lifetime Pageviews since 2003 : 244.565.685