En toch is het zo.
Kijk maar eens goed, op het eene kanaal de beats, en de andere de vocal.
Hoever ben jij met mixen? heb jij wel een DJM nodig als je dat niet kunt onderscheiden?
Wat jij wil kan op geen enkele wijze. Je moet beide sporen echt apart hebben om dit te kunnen.
Poster: FerroxHoever ben jij met mixen? heb jij wel een DJM nodig als je dat niet kunt onderscheiden?
Poster: djmathijs
Ik heb zelf geen DJM 800 jij misschien wel, dus jij weet misschien wel wat functies. Ik kan toch niet weten dat er misschien zo'n functie opzit of wel. Daarom vraag ik het ook. Als je gaat draaien is dit denk ik wat moeilijk want je kunt geen 2e cd klaarleggen, tenzij je een derde cd speler hebt.
Groeten Mathijs
Poster: Luxx
beetje dj weet dat dit op geen enkele mixer kan. of je nou een djm800 hebt of niet. tis gewoon typisch een vraag voor iemand die toevallig denkt: hey ik wil ook DJ worden net als de rest van mijn buurt.
Poster: djmathijs
Oke dat kan, maar ik weet nog van vroeger bij virtual dj had je ook zoiets dat je vocals kon weghalen. Maar dat was echt baggerslecht ik dacht misschien zit dat ook op deze. Maar kben al een tijdje Dj en heb afgelopen vrijdag ook op djm 800 gedraaid. Ik ben eigenlijk op mijn cd speler door de functies heen en wou wat uitdagends gaan zoeken.
Je kan bij New-line volgens mij een afspraak maken om iets te komen bekijken. Das in Harlingen als k me niet vergis. In Friesland dus.. Misschien is er hier op t forum iemand bij jou in de buurt waar je even kan kijken?
Poster: GDJe kan bij New-line volgens mij een afspraak maken om iets te komen bekijken. Das in Harlingen als k me niet vergis. In Friesland dus.. Misschien is er hier op t forum iemand bij jou in de buurt waar je even kan kijken?
Precies. Ik dacht in eerste instantie ook dat ie zei dat New-Line ergens in Drente was en niet in Harlingen. Maargoed. Daar kun je een afspraak maken om de DJM800 even te testen.