Jongerensite PlanetZone zoekt dj's om in diverse discotheken te draaien.
Ben je:
1. Minimaal 16 jaar
2. In bezit van vervoer
3. Goed humeur
Dan zoeken wij jou! je gaat mee met de PlanetZone crew mee op stap
naar één van de vele discotheken die PlanetZone bezoekt.
Wij bieden:
1. Gratis entréé
2. Gratis drinken
3. Leuke gadgets
4. Aardige vergoeding
Lijkt het je wat? vul het onderstaande cv formulier naar dominique@planetzone.nl of nick@planetzone.nl
Voornaam:
Pz-account naam: account aanmaken kan hier
Adres:
Geboorteplaats:
Nationaliteit:
E-mail:
msn :
Mobiel :
Dj-naam:
Draait sinds:
Styles:
Draaireferenties: Discotheken / Clubs:
Poster: Flexii
Lijkt mij dat dit alleen voor nederlandse dj's bedoelt is dus (correct me if I'm wrong)
Ja maar omdat dj nick zei dat het soms ook in clubs is in belgie , kan mijn kans maar wagen eh
Poster: ceesietopc
Mijn ervaring is juist dat jongeren op de raarste momenten hun mail kunnen checken :P gemiddeld sneller als volwassenen. Maar ik kan het ook fout hebben, ik heb vooral ervaring met docenten, ouders en werkgevers.
Poster: nicknaughty
ik verwacht trouwens ook wel een mailtje/berichtje als we niet geshcikt geacht worden ...
Poster: Xitra
Ik heb ook maar gemaild, maar aangezien ik geen referenties heb (buiten een paar kleine feestjes om die niet noemenswaardig zijn) lijkt de kans klein dat ik wordt uitgekozen als er al zoveel mails gestuurd zijn waarvan er vast een aantal zijn die wel referenties hebben!
Poster: yogum
En 'in bezit van vervoer'...? Ik ben 17, maar eigenlijk niet in bezit van vervoer dat grote afstanden kan afleggenMag nog niet autorijden namelijk :P
Lijkt mij dat dit alleen voor nederlandse dj's bedoelt is dus (correct me if I'm wrong)
ja dat vraag ik me ook af, heb in ieder geval nog niks gehoord en had gister gemaild
dat ligt eraan wie er allemaal gemaild hebben,, ik bedoel er zal hooguit een handjevol DJ's zijn die op hun 16e al noemenswaardige referenties hebben, in clubs/cafées discotheken, mag je meestal niet draaien voor je 18e, en festivals moet je ook geluk bij hebben,
Poster: nicknaughty
@ Xitrate (en de rest)
ik denk dan gelijk weer, wat zijn noemenswaardige referenties?
Ik bedoel, we hebben bijna allemaal niet op grote festivals gedraaid, of bekende parties, en het is een jongerensite. wanneer ben je dan te oud? en fatsoenlijke draai ervaring heb je meestal niet echt voor je 18e (uitzonderingen daargelaten)
je moet wel een beetje wat kunnen op een feest / in een discotheek. Kijk, ik heb vaak zat zonder problemen gedraaid voor een man of 500, maar ik kan me voorstellen dat de 'slaapkamr dj's' dan dichtslaan en niet meer zo goed presteren als thuis in de veilige omgeving zonder (of met weinig) publiek ...
daarbij komt ook nog kijken of je het publiek aanvoelt en daar op inspeelt, of stug je compleet voorbereide (want dat gebeurt veel bij slaapkamer dj's volgens mij) set te blijven spelen, ook al staat het publiek stil..
Dus eigenlijk ga ik er vanuit dat de dj's die gekozen worden geen 16 zijn, maar inderdaad minimaal 18, of begin 20...
Poster: Xitrate
Tsja kijk het is niet dat ik nooit verder ben gekomen dan mn slaapkamer maar ik heb bijvoorbeeld nooit gedraait voor bijvoorbeeld al 100 man ofzo, daarom vind ik dat niet noemenswaardig, terwijl jij "vaak zat zonder problemen gedraaid voor een man of 500" , wat dan al stukkennoemenswaardiger is waardoor de kans mij groter lijkt dat je daarvoor wordt aangenomen. Maar dat weten we niet, dus het is idd nog even afwachten.
Poster: DrezZ
ik weet al dat ik er niet bij ben, enkel omdat ik in België woon --> het is dus blijkbaar niet voldoende om goeie referenties te hebben (zoals ik wel heb denk ik) maar je moet ook nog eens in Nederland wonen, want een rijbewijs en een eigen auto zijn blijkbaar niet voldoende. Bummer!