Jongerensite PlanetZone zoekt djs (2/3)
  Dutch Topics, DO NOT reply in other languages than Dutch !  

dj-nick    posted on 27-05-2008 17:35

Jongerensite PlanetZone zoekt dj's om in diverse discotheken te draaien.

Ben je:
1. Minimaal 16 jaar
2. In bezit van vervoer
3. Goed humeur

Dan zoeken wij jou! je gaat mee met de PlanetZone crew mee op stap
naar één van de vele discotheken die PlanetZone bezoekt.

Wij bieden:
1. Gratis entréé
2. Gratis drinken
3. Leuke gadgets
4. Aardige vergoeding

Lijkt het je wat? vul het onderstaande cv formulier naar dominique@planetzone.nl of                                                                                  nick@planetzone.nl

AANMELDEN KAN TOT VRIJDAG 30 Mei

persoonlijke gegevens:

naam:                              

Voornaam:                       
Pz-account naam:     account aanmaken kan
hier
Adres:                                 

Geboortedatum:           
Geboorteplaats:            

Nationaliteit:                  

E-mail:                                

msn :                                   

Mobiel :                             

Dj gegevens:

Dj-naam:                        

Draait sinds:                     

Styles:                                

Draaireferenties:  Discotheken / Clubs:
1.
2.
3.
Feesten / Evenementen:
1.
2.
3.

AANMELDEN KAN TOT VRIJDAG 30 Mei
User edit by dj-nick on 28-05-2008 @ 21:11:06 (20%)

What do you think about Jongerensite PlanetZone zoekt djs ??

Vote :   

Nandi    posted on 28-05-2008 16:50
Poster: Flexii

Lijkt mij dat dit alleen voor nederlandse dj's bedoelt is dus (correct me if I'm wrong)

Ja maar omdat dj nick zei dat het soms ook in clubs is in belgie  , kan mijn kans maar wagen eh Cry

User edit by Nandi on 28-05-2008 @ 16:50:28 (2%)
nicknaughty    posted on 28-05-2008 16:50
ik neem aan dat die jongens niet elk uur hun mail bekijken en beantwoorden. gun het een dagje denk ik.
maar idd, ik ben ook wel benieuwd wanneer we iets horen :D
ceesietopc    posted on 28-05-2008 18:17
Mijn ervaring is juist dat jongeren op de raarste momenten hun mail kunnen checken :P gemiddeld sneller als volwassenen. Maar ik kan het ook fout hebben, ik heb vooral ervaring met docenten, ouders en werkgevers.
nicknaughty    posted on 28-05-2008 20:35
Poster: ceesietopc
Mijn ervaring is juist dat jongeren op de raarste momenten hun mail kunnen checken :P gemiddeld sneller als volwassenen. Maar ik kan het ook fout hebben, ik heb vooral ervaring met docenten, ouders en werkgevers.

dat is ook wel weer waar, maar in principe was het nog schooltijd. daarom dacht ikmisschien reageren ze daarom nog even niet ... Happy, laughing

ik verwacht trouwens ook wel een mailtje/berichtje als we niet geshcikt geacht worden ...
Flexii    posted on 28-05-2008 20:59
Poster: nicknaughty
ik verwacht trouwens ook wel een mailtje/berichtje als we niet geshcikt geacht worden ...

ja ik ook wel eigenlijk wel zo aardigCry,

EDIT: had net antwoord,, ze hadden meer dan 75 aanvragen in 2 dagen dus we moesten geduld hebbenWinking my eye
User edit by Flexii on 28-05-2008 @ 21:08:09 (56%)
dj-nick    posted on 28-05-2008 21:20
Ja jongens is erg druk aantal staat nu op 76 mails in twéé dagen, zoveel
hadden we echt niet verwacht!

Inschrijven kan tot vrijdag 30 mei

Ik denk dat we het gaan indelen in verschillende catagorieen:
5 hardcore, hardstyle / jumpstyle dj's
5 electro/dirty house dj's
5 all round dj's

In en na het weekend gaan we hier verder naar kijken, jullie horen nog van ons
ook als je ongeschikt bent.

Flexii    posted on 28-05-2008 22:50
wat ik me trouwens afvroeg he, waar baseren jullie dat nu op, wie jullie selecteren,, ik bedoel ik kan ook zeggen dat ik al 5 jaar professioneel DJ ben, dat kunnen jullie toch niet controleren, of gaat het om de referenties?
Xitrate    posted on 28-05-2008 22:51
Ik heb ook maar gemaild, maar aangezien ik geen referenties heb (buiten een paar kleine feestjes om die niet noemenswaardig zijn) lijkt de kans klein dat ik wordt uitgekozen als er al zoveel mails gestuurd zijn waarvan er vast een aantal zijn die wel referenties hebben!
Flexii    posted on 28-05-2008 22:56
Poster: Xitra
Ik heb ook maar gemaild, maar aangezien ik geen referenties heb (buiten een paar kleine feestjes om die niet noemenswaardig zijn) lijkt de kans klein dat ik wordt uitgekozen als er al zoveel mails gestuurd zijn waarvan er vast een aantal zijn die wel referenties hebben!

dat ligt eraan wie er allemaal gemaild hebben,, ik bedoel er zal hooguit een handjevol DJ's zijn die op hun 16e al noemenswaardige referenties hebben, in clubs/cafées discotheken, mag je meestal niet draaien voor je 18e, en festivals moet je ook geluk bij hebben,
ArCee    posted on 28-05-2008 23:56
Poster: yogum
En 'in bezit van vervoer'...? Ik ben 17, maar eigenlijk niet in bezit van vervoer dat grote afstanden kan afleggen Happy, laughing Mag nog niet autorijden namelijk :P

Bied zich aan, dj, in bezit van auto, ook beschikbaar als prive chauffeur Cry
ArCee    posted on 28-05-2008 23:59
Jammer, kan me niet aanmelden. Gaat maar terug naar 1973, opa word gediscrimmineert Cry
underscore    posted on 29-05-2008 06:48

Lijkt mij dat dit alleen voor nederlandse dj's bedoelt is dus (correct me if I'm wrong)

ja dat vraag ik me ook af, heb in ieder geval nog niks gehoord en had gister gemaild

Bij mij is dat toch gelukt hoor. Ik heb in't 2de vakje van de postcode gewoon "BE" ingevuld & toen was er geen probleem meer Winking my eye
Er staat nergens dat't enkel voor Nederlanders bedoeld is, dus als dat zo is hadden ze dat maar duidelijk moeten vermelden hè Happy, laughing
Xitrate    posted on 29-05-2008 12:11

dat ligt eraan wie er allemaal gemaild hebben,, ik bedoel er zal hooguit een handjevol DJ's zijn die op hun 16e al noemenswaardige referenties hebben, in clubs/cafées discotheken, mag je meestal niet draaien voor je 18e, en festivals moet je ook geluk bij hebben,

Maar dan nemen ze denk ik liever diegene die dan ouder zijn dan 18 en wel noemenswaardige referenties hebben en die dus ook een betere kans hebben om aangenomen te worden bij die discotheken. Tenminste dat lijkt mij. Maar we wachten nog even af!
MaykFroix    posted on 29-05-2008 13:36
Ik heb ook maar even een mail gestuurd. Cry
nicknaughty    posted on 29-05-2008 14:41
@ Xitrate (en de rest)

ik denk dan gelijk weer, wat zijn noemenswaardige referenties?
Ik bedoel, we hebben bijna allemaal niet op grote festivals gedraaid, of bekende parties, en het is een jongerensite. wanneer ben je dan te oud? en fatsoenlijke draai ervaring heb je meestal niet echt voor je 18e (uitzonderingen daargelaten)
je moet wel een beetje wat kunnen op een feest / in een discotheek. Kijk, ik heb vaak zat zonder problemen gedraaid voor een man of 500, maar ik kan me voorstellen dat de 'slaapkamr dj's' dan dichtslaan en niet meer zo goed presteren als thuis in de veilige omgeving zonder (of met weinig) publiek ...
daarbij komt ook nog kijken of je het publiek aanvoelt en daar op inspeelt, of stug je compleet voorbereide (want dat gebeurt veel bij slaapkamer dj's volgens mij) set te blijven spelen, ook al staat het publiek stil..

Dus eigenlijk ga ik er vanuit dat de dj's die gekozen worden geen 16 zijn, maar inderdaad minimaal 18, of begin 20...
Flexii    posted on 29-05-2008 14:52
Poster: nicknaughty
@ Xitrate (en de rest)

ik denk dan gelijk weer, wat zijn noemenswaardige referenties?
Ik bedoel, we hebben bijna allemaal niet op grote festivals gedraaid, of bekende parties, en het is een jongerensite. wanneer ben je dan te oud? en fatsoenlijke draai ervaring heb je meestal niet echt voor je 18e (uitzonderingen daargelaten)
je moet wel een beetje wat kunnen op een feest / in een discotheek. Kijk, ik heb vaak zat zonder problemen gedraaid voor een man of 500, maar ik kan me voorstellen dat de 'slaapkamr dj's' dan dichtslaan en niet meer zo goed presteren als thuis in de veilige omgeving zonder (of met weinig) publiek ...
daarbij komt ook nog kijken of je het publiek aanvoelt en daar op inspeelt, of stug je compleet voorbereide (want dat gebeurt veel bij slaapkamer dj's volgens mij) set te blijven spelen, ook al staat het publiek stil..

Dus eigenlijk ga ik er vanuit dat de dj's die gekozen worden geen 16 zijn, maar inderdaad minimaal 18, of begin 20...

ik stel voor dat we er gewoon over ophouden en afwachten op antwoord:P,, dit leidt toch tot niks, jij hebt volledig gelijk met wat je zegt, ik heb ook gelijk met mijn vorige post. Maar dat is het em dus inderdaad het gaat om een jongeren instelling dan is het niet aannemelijk om dj's te pakken van 25 ofzo,, dn hadden ze de minimumleeftijd ook 18 kunnen maken ofzo, en als ik zo op de site kijk zitten er al wat jonge dj's in die crew, (jong lees als 15 tm 17)
nicknaughty    posted on 29-05-2008 15:48
:D je hebt gelijk flexii, we wachten het wel af. ik ben benieuwd ... ik heb me gewoon aangemeldm en ben 24 Happy, laughing misschien ben ik idd al te oud haha.
Xitrate    posted on 29-05-2008 19:21
Tsja kijk het is niet dat ik nooit verder ben gekomen dan mn slaapkamer maar ik heb bijvoorbeeld nooit gedraait voor bijvoorbeeld al 100 man ofzo, daarom vind ik dat niet noemenswaardig, terwijl jij "vaak zat zonder problemen gedraaid voor een man of 500" , wat dan al stukkennoemenswaardiger is waardoor de kans mij groter lijkt dat je daarvoor wordt aangenomen. Maar dat weten we niet, dus het is idd nog even afwachten.
Xtremer    posted on 29-05-2008 19:27
Heb ook gemailt! Wachten op antwoord...
DJ: www.djxtremer.nl - Portfolio: www.patrickheiloo.nl
Flexii    posted on 29-05-2008 19:34
Poster: Xitrate
Tsja kijk het is niet dat ik nooit verder ben gekomen dan mn slaapkamer maar ik heb bijvoorbeeld nooit gedraait voor bijvoorbeeld al 100 man ofzo, daarom vind ik dat niet noemenswaardig, terwijl jij "vaak zat zonder problemen gedraaid voor een man of 500" , wat dan al stukkennoemenswaardiger is waardoor de kans mij groter lijkt dat je daarvoor wordt aangenomen. Maar dat weten we niet, dus het is idd nog even afwachten.

ja maar ook hier is het weer,, die informatie kunnen zij nergens vandaan halen,, als ik zet bij referenties "schoolfeest" daar kunnen hun niet uit opmaken of daar nu 100 man aanwezig waren, of dat daar 400 man aanwezig waren.
MaykFroix    posted on 29-05-2008 19:44
Precies. Iedereen kan wel bluffen en zeggen dat hij gedraaid heeft voor zo'n 500 man op een schoolfeest. Dat kunnen ze nooit nagaan....

Ach, we zien wel wat het wordt. Cry
dj-nick    posted on 30-05-2008 20:58
Okee je kan je vanaf NU niet meer aanmelden, behalve echte ervaren all-round dj's die kunnen zich
blijven aanmelden.
Flexii    posted on 05-06-2008 14:37
morgen al een week de inschrijvingen dicht, is er al wat meer info bekend?
DrezZ    posted on 05-06-2008 14:41
ik weet al dat ik er niet bij ben, enkel omdat ik in België woon --> het is dus blijkbaar niet voldoende om goeie referenties te hebben (zoals ik wel heb denk ik) maar je moet ook nog eens in Nederland wonen, want een rijbewijs en een eigen auto zijn blijkbaar niet voldoende. Bummer!
Flexii    posted on 05-06-2008 15:08
Poster: DrezZ
ik weet al dat ik er niet bij ben, enkel omdat ik in België woon --> het is dus blijkbaar niet voldoende om goeie referenties te hebben (zoals ik wel heb denk ik) maar je moet ook nog eens in Nederland wonen, want een rijbewijs en een eigen auto zijn blijkbaar niet voldoende. Bummer!

had jij al mail terug dan?

162 Users online: 64 Guests (98 Unknown)
Pages generated today : 29.506
Most visitors online this month : 699
Lifetime Pageviews since 2003 : 243.846.052