Poster: Basrose
welkom... Iedereen is onderaan begonnen dus maak je geen zorgen. Je kunt hier alles vragen wat je wil... wel wil ik je even helpen herinneren dat je eerst de zoekfunctie dient te gebruiken
have phun!
Poster: JollyJunkie
Welkom man :D @ Ivan : Dat jij een keer van anderen hoort dat ze problemen hebben met een Behringer wil nog niet zeggen dat ALLE mixers van zulke kwaliteit zijn. Je schrijft het nu alof het Reloop is. Behringer heeft best aardige mixers in hun assortiment. Zo heb ik ook een punt hoor!
Poster: Xitrate
En waarom schrijft hij alsof het Reloop is? Dat snap ik even niet.
Welkom man@ Ivan : Dat jij een keer van anderen hoort dat ze problemen hebben met een Behringer wil nog niet zeggen dat ALLE mixers van zulke kwaliteit zijn. Je schrijft het nu alof het Reloop is. Behringer heeft best aardige mixers in hun assortiment. Zo heb ik ook een punt hoor!
![]()
Poster: _Ivan_
@ Beerbo : Dat jij een keer problemen hebt met een reloop mixer wil nog niet zeggen dat ALLE mixers meteen van zulke kwaliteit zijn. Je schrijft het nu af alsof het behringer is. Reloop heeft best aardige mixers in hun assortiment.
Poster: Illusion
Ga zo SNEL mogelijk van Virtual DJ af:D hehe.
Misschien moet je eens kijken naar reloop cd spelertjes, of US Blaster cd spelertejs. Cd spelers voor jou doelgroep, waar je perfect op kan mixen. Zo ben ik jaren geleden ook begonnen:D:D.
Anyway... Welcome to Dj Resource!
Nee daar heb je geen punt:p Behringer is gewoon slecht.
Poster: djvnzza
welkom @ DJR
Je leert hier echt veel! suc6
xxx v-ness