Tips
  Dutch Topics, DO NOT reply in other languages than Dutch !  

RePlayz    posted on 26-05-2008 17:54
eujj.....

de eindexamenfeesten naderen binnekort weer.....zo ben ik ook weer gevraagd voor een examenfeest (tevens verjaardag van die gast tegelijk)

Ik heb de vraag aan jullie: welke nummers mogen er zeker niet ontbreken op zo'n feest? Dus wat zijn de absolute must-have's voor zo'n feest. Ook in verband met het EK wat dan speelt, misschien leuk om ook voetbal-party muziek te hebben.....

dus als jullie nog platen weten die ik niet kan missen, zet ze maar op een rijtje Winking my eye gewoon artiest en nummer, of alleen artiest, of alleen nummer.....als ik maar weet wat ik moet hebben Winking my eye

What do you think about Tips ??

Vote :   
justjustin    posted on 26-05-2008 17:56
guus meeuwes- het regent en het dondert...hoorde ik pas nog op een filmpje van iemand die gepost had...
weet niet precies hoe die heet...
Roov    posted on 26-05-2008 17:59
Ik heb een toeter op mijn waterscooter - gebroeders co Winking my eye
Flexii    posted on 26-05-2008 18:00
als ik jou was zou ik gewoon zorgen dat je tot die tijd de top40 en vooral de tip parade goed bij houdt,, zorg dat je die nieuwe tracks hebt van dat momentWinking my eye,, voor de rest nog wat platen die nu al goed scoren en voor de rest gewoon goed voorbereid zijn,, je draait gewoon wat jij lekker vind,, beetje all-round,, en als de gasten op het feest wat willen horen komen ze wel naar je toe, en zo na 2 uurtjes weet jij wel wat voor publiek je voor je hebtWinking my eye
Gery    posted on 26-05-2008 18:02
het moet niet direct plat zijn voor ambiance te maken, in tegendeel, mensen zijn sowieso al uitgelaten met dat hun examens gedaan zijn, dus zal er wel zeker ambiance zijn.

de key is vooral niet te onbekend te draaien.

house platen kunnen zeker maar ze moeten uiteraard bekend zijn vanop de radio, denk maar aan love is gone (guetta), no stress (laurent wolf), ... enz

afgewisseld met R&B! heel belangrijk want vooral de meisjes gaan hier op los dansen volop.

(moderne) dansplaten zoals milk ink (tonight, sunrise, tainted love, walk on water, ...)  doen het dan ook goed

en vergeet vooral de nineties bommen niet!

miss een nummertje dat bij het EK zal passen is: hermes house band - i will survive (party mix) Cry
DJ - Producer
sanderk    posted on 26-05-2008 18:02
sia -- the girl you lost to cocaineCry
Stefjuuh    posted on 26-05-2008 18:06
Grease megamix?
Roov    posted on 26-05-2008 18:07
O-zone :P
Nandi    posted on 26-05-2008 21:27
2 unlimited - jump for joy Cry
MichaelMiller    posted on 27-07-2011 12:32
Dit is heel laat en dat eindexamen is vast wel geweest, maar dit is dan voor de mensen die nog gaan draaien op een eindexamenfeest;

Robbie Williams - Angels
Guus Meeuwis - Brabant (Als het in Brabant is, dan MOET dat.., anders niet.Cool)
Smells like teen Spirit (DJs from Mars)

En doe gewoon eens gek, wat experimenteren. Zorg dat je echt van alles hebt.
Ik heb pas op een examenfeest Nena - 99 Luftballons gedraaid, dat was het laatste wat ik zou verwachten om te draaien.
Je krijgt wss heel veel verzoekjes. Gewoon van alles draaien, zodat iedereen het naar zijn zin heeft.
www.facebook.com/michaelmillerofficial
Bcurly    posted on 27-07-2011 15:02
Topic is uit 2008, denk dat dat feestje al wel gegeven is!
MichaelMiller    posted on 27-07-2011 17:43
Zei ik al;

Poster: Mikeyy-V
Dit is dan voor de mensen die nog gaan draaien op een eindexamenfeest;

www.facebook.com/michaelmillerofficial
anciano    posted on 29-07-2011 02:43
In 2008 was dit erg lekker:
Safri Duo-Played-A-Live (The Bongo Song) mix met Tiesto Elements Of LifeCool
User edit by anciano on 29-07-2011 @ 02:46:06 (18%)

Create your FREE ACCOUNT now !

Some parts of this website require you to login. Using an account on DJResource has a lot of advantages such as:
Adding Content, getting Notifications, Like content, Downloading and Uploading Images and much more.

Sign Up

Create your account to get involved with the Community

262 Users online: 59 Guests (203 Unknown)
Pages generated today : 30.896
Most visitors online this month : 699
Lifetime Pageviews since 2003 : 244.366.427