[DJR] Nokia ProDJ dark theme (1/2)
  Dutch Topics, DO NOT reply in other languages than Dutch !  

Lead    posted on 25-05-2008 23:47
Ik heb pas een nieuwe telefoon gehaald en wilde een mooie theme installeren. Eentje die makkelijk leesbaar is, ook bij helder licht. Degene die ik heb gevonden mankeerde allemaal wel wat.

Na wat zoeken heb ik de editor gevonden (Nokia Carbide 3.0) die gewoon gratis te downloaden en gebruiken is.

Het was alleen een fikse klus om een theme stukje bij beetje op te bouwen.

En aangezien er toch eigenlijk meer werk in is gaan zitten dan ik had verwacht is het zonde als ik de enige ben die hem gebruik. Misschien zijn er dus misschien wel meer mensen die hier iets mee kunnen of hem leuk vinden.

Hier de technische details :

For Symbian S60 3rd
Resolution 240x320

Works with a lot of Nokia's. I haven't been testing but N- and E-series should work fine if screen resolution matches.

This theme was designed for practical use by using a high contrast between text and background.

It uses the default icon-set

This theme started with a blank template and was build up color by color, item by item.

This theme uses the default icon set in the menus, which might look different on your phone than in this preview image.

Theme design : Lead
Made for : DJResource

CHECK HERE TO DOWNLOAD THIS THEME
(members only)

Hier een compatibility lijstje, samengesteld uit de postings in dit topic.

Poster: justjustin

Nokia:
N70
N73
N95
N95-8gb
N82
N81
N81-8gb
E65
E90
E51
6110
6121
6120
5500

Samsung:
I450
G810
Let the BASS be louder
Mod edit by Lead on 27-05-2008 21:49 (17%)

What do you think about [DJR] Nokia ProDJ dark theme ??

Vote :   

PatrickBeuken    posted on 25-05-2008 23:48
Even checken. Happy, laughing Ik heb verschillende theme's geprobeerd, maar bij de meeste erger ik mij aan de leesbaarheid van bijv sms-berichten.

EDIT: ziet er goed uit Happy, laughing Eens zien of ik me ga ergeren dan dit theme :P Vind alleen de gekozen kleuren groen en blauw niet zo mooi :P Maar daar is mee te leven. Meer rood zou meer Pioneer zijn, maar misschien werd het dan wel allemaal onleesbaar.

N73: werkt prima
User edit by PatrickBeuken on 25-05-2008 @ 23:58:57 (100%)
Laidback    posted on 25-05-2008 23:56
die gooi ik even op me N95 en N73 ... :D
Flexii    posted on 25-05-2008 23:58
ziet er wel echt stoer uit, heb je netjes gedaan LeadWinking my eye,

jammer alleen dat ik geen Nokia heb..
Lead    posted on 25-05-2008 23:58
Er zit geen groen in (behalve het vinkje).
Rood heb ik aan gedacht, maar inderdaad wordt het dan teveel pioneer.
Blauw is een coole kleur, contrast mooi met het logo.

Ik heb zelf een E-90. Het blauw is bijna hetzelfde als de soft-keys die eronder zetten. En dat heb ik een beetje doorgetrokken. Gebruik hem zelf al een maand of 3 maar heb net de puntjes op de i gezet. Denk dat dit wel i.

Maar kritiekpuntjes zouden aan te passen in geval van nood.
Let the BASS be louder
Mod edit by Lead on 26-05-2008 00:04 (100%)
PatrickBeuken    posted on 26-05-2008 00:02
Haha... ik noem dat nou eenmaal groen. Ik heb het over die kleur in de kalender waarmee de dagen en weeknrs zijn aangegeven. Maar ik vind het verder prima hoor Winking my eye K weet dat best wat tijd kost om een thema mooi te maken Happy, laughing
_Ivan_    posted on 26-05-2008 00:02
Strak idee! Maar, zou je niet ook zo'n theme voor windows mobile kunnen ontwikkelen? Kost natuurlijk wel wat werk, maar ik denk dat er behoorlijk nog wat mensen een smartphone of pda hebben. Dan zou ik hem ook op m'n smartphone kunnen gebruiken. Weet niet of er hier nog meer mensen zijn met een smartphone en die hier interesse in zouden hebben.
Feel&.Celebrate.Life!
Lead    posted on 26-05-2008 00:03
Windows mobiel heb ik geen idee van hoe ik dat zou moeten doen of welke editor te gebruiken. Wie weet als ik ooit nog een Windows CE phone koop dat ik het de moiete waard vind om daar ook alles voor uit te gaan zoeken Winking my eye

Dat witte kader krijg ik jammer genoeg niet weg. Ik probeer al de hele 3 maanden om dat te vinden maar is echt niet te vinden in die editor. Als iemand weet hoe het weg te krijgen hoor ik het graag

Als mensen hem uitproberen en hij werkt, kun je dan het type nummer van je phone even posten. Die voeg ik dan toe aan de Start topic zodat daar een mooi lijstje komt met compatible phones.
Let the BASS be louder
Mod edit by Lead on 26-05-2008 00:04 (49%)
Xtremer    posted on 26-05-2008 09:20
Je kunt deze ook voor de Sony Ericsson telefoons maken, hier gebruik je Themes Creator voor. Maak er zelf ook altijd leuke thema's mee, zo ook één van de HDJ-1000.
DJ: www.djxtremer.nl - Portfolio: www.patrickheiloo.nl
sanderk    posted on 26-05-2008 11:52
leuk gedaan bij mij staat ie oropCry

mij complimenten
OrsonWelsh    posted on 26-05-2008 13:31
ik ga em ook eens even downen
robbert    posted on 26-05-2008 14:06
Ziet er mooi uit, jammer dat ik geen nokia heb.
JollyJunkie    posted on 26-05-2008 14:08
Ik heb een Nokia Happy, laughing een Nokia 6300 Happy, laughing
User edit by JollyJunkie on 26-05-2008 @ 17:08:51 (86%)
mentheman88    posted on 26-05-2008 14:14
die ga ik even proberen voor mn nieuw n82. maar moet er nou altijd weer zo'n djr logo ingebrand worden?Cry Pioneer vind ik opzig al wel genoeg. alsnog bedankt
justjustin    posted on 26-05-2008 14:34
Poster: Lead
Er zit geen groen in (behalve het vinkje).
Rood heb ik aan gedacht, maar inderdaad wordt het dan teveel pioneer.
Blauw is een coole kleur, contrast mooi met het logo.

Ik heb zelf een E-90. Het blauw is bijna hetzelfde als de soft-keys die eronder zetten. En dat heb ik een beetje doorgetrokken. Gebruik hem zelf al een maand of 3 maar heb net de puntjes op de i gezet. Denk dat dit wel i.

Maar kritiekpuntjes zouden aan te passen in geval van nood.

Toe maar een E-90!!!
maar er zijn ook samsung telefoons met de symbian...

Oftewel BV: de samsung I450 met Symbian OS 9.2, Series 60 v3.1 UI
Dus hier zou die eventueel ook opkunnen....

Kan wel even een lijst opstellen met telefoons die dit aankunnen als daar intresse in is Winking my eye
(leuk hé telefoon verkoper zijn)
Wout-r    posted on 26-05-2008 16:14
Hij werkt jammer genoeg niet op de Nokia 3500, was wel te verwachten Winking my eye De thema's op de 3500 zijn namelijk .nth bestanden.
justjustin    posted on 26-05-2008 16:44
Poster: Wout-r
Hij werkt jammer genoeg niet op de Nokia 3500, was wel te verwachten Winking my eye De thema's op de 3500 zijn namelijk .nth bestanden.

Nee idd geen Symbian software ook trouwens
OrsonWelsh    posted on 26-05-2008 20:59
zo zo lead..tijd genoeg gehad de laatste tijd? jezus wat een werk man..ziet er goed uit...
Lead    posted on 26-05-2008 21:14
Poster: mentheman88
...maar moet er nou altijd weer zo'n djr logo ingebrand worden?Cry Pioneer vind ik opzig al wel genoeg...

Tja, het logo is slechts 7% zichtbaar en da's alles wat ik terug krijg voor de uren die erin gestoken zijn. Ik had gerekend op een uurtje of 2, maar denk eerder dat het 20-30 uur is geweest....

Ik denk dat de file ook door andere mensen dan leden gevonden zal worden en zo komen er wellicht meer mensen eens kijken op de site Winking my eye

Poster: orsonwelsh
zo zo lead..tijd genoeg gehad de laatste tijd? jezus wat een werk man..ziet er goed uit...

Thanx Cry
Let the BASS be louder
OrsonWelsh    posted on 26-05-2008 21:19
vreeemd..net ook even gedownload dat programma, maar hij vraagt ook nog een ander programma..wat ik weer eens niet heb..Jij weer zeker wel he lead? grrr..hahaha
Flexii    posted on 26-05-2008 21:20
Poster: justjustin

Toe maar een E-90!!!
maar er zijn ook samsung telefoons met de symbian...

Oftewel BV: de samsung I450 met Symbian OS 9.2, Series 60 v3.1 UI
Dus hier zou die eventueel ook opkunnen....

Kan wel even een lijst opstellen met telefoons die dit aankunnen als daar intresse in is Winking my eye
(leuk hé telefoon verkoper zijn)

als je dat zou willen doen zou wel relax zijn ja
Lead    posted on 26-05-2008 21:30
Poster: orsonwelsh
vreeemd..net ook even gedownload dat programma, maar hij vraagt ook nog een ander programma..wat ik weer eens niet heb..Jij weer zeker wel he lead? grrr..hahaha

Volgens mij kreeg ik eerst een soort test versie en na invullen van formuliertje kreeg ik een code gemaild. Naar welk programma vraagt hij dan ? Misschien PCsuite ??
Let the BASS be louder
djdinaio    posted on 26-05-2008 21:55
Vreemd....

Ik bezit zelf een E90, maar hij geef aan dat er iets mis is met een certificaat!
Grazydon    posted on 26-05-2008 23:31
Heb hem nu ook op mijn N73 gezet is echt een toppertje!!!
Mijn complimenten!!! Cry
Lead    posted on 26-05-2008 23:44
Poster: djdinaio
Vreemd....

Ik bezit zelf een E90, maar hij geef aan dat er iets mis is met een certificaat!

Hij is ge-signed, maar je moet sowieso een setting wijzigen :

Installaties > Toep.beh. >Opties > Instellingen > wijzigen in Alles en Uit

btw
, ik heb 5 minuten geleden een iets gewijzigde versie online gezet. Het Pioneer logo en DJR logo staan er ietsje kleiner op...
Let the BASS be louder
PatrickBeuken    posted on 26-05-2008 23:48
Logo's waren prima :P Ik ga dan niet updaten. DJR logo is sowieso nauwelijks zichtbaar, dus niet storend.

102 Users online: 13 Guests (89 Unknown)
Pages generated today : 21.809
Most visitors online this month : 361
Lifetime Pageviews since 2003 : 238.410.183