Poster: Bastian
Draai je zelf ook house of niet?
Ik vind dit eigenlijk niet echt rustig:P Je kan hier zowel lekker op dansen als chillen dusja gemengde gevoelens misschien bij de luisteraars:P
Winnen had ik al gedaan bij de voorrondes dus 5 Juli zien jullie mij in de finale van Kunstbende in Amsterdam!
Poster: _Ivan_
Check!
Edit: is er iemand die zich ook zo verschrikkelijk ergert aan het ontcijferen van die codes altijd. Nu weer iets stoms met poesjes:O Hoe verzinnen ze het:S
Feedbacking...
Heb je mix gisteravond geluisterd. Had nog wat dingen die mij opvielen die je misschien wel leuk vond om te horen. Volume van de tracks is goed en netjes in harmonie ondanks dat je geluid niet optimaal was. Daar niets mis dus. Leuk aan je mix vind ik de opbouw die heel erg duidelijk naar voren komt. Je begint met een zeer rustig nummer en daarna merk je echt dat je gang begint te maken. Veelal is de feedback die ik hier geef op demo mixen dat er weinig opbouwende lijn in zit. Misschien is het omdat deze live is gemaakt dat die er nu wel in zit of omdat je er gewoon zelf meer bewust mee bezig bent. Top in iedegeval.
De Acapella liep niet erg lekker zoals iemand ook al eerder heeft aangegeven. Verder moet je erg voorzichtig zijn met het mixen van nummers die niet dezelfde grond toon hebben. Een paar keer komen die melodie lijnen door elkaar heen tijdens de overgang en dan klinkt dat niet erg prettig. Als je daar op let en de volgende keer wat strakker mixt omdat je beter geluid hebt dan wordt het nog strakker.
Poster: orsonwelsh
Bastian..Je bent goed bezig...
je hoeft je voor mij niet te verontschuldigen dat je er af en toe naast zit.
We zijn gelukkig geen robots toch? Vind af en toe wel dat je mag horen dat er gemixt wordt, en een foutje ach...wat is een foutje als de tent op zn kop staat?
het gaat om de platen, niet om de perfecte mix.
Wie daar anders over denkt is een mieren n....ker
ja goh..dat mag toch gezegd worden?
Het schijnt dat ik me bij alles wat ik hier zeg me moet verantwoorden?
Kom het is toch zo dat je nooit alles perfect kunt doen qua mix? zal altijd wel iets zijn..Die mensen die dan kritiek hebben zijn idd...mieren *%$%^..draaipolitie noem ik dat..geloof me..
of ben ik nu weer arrogant?
Poster: orsonwelshja goh..dat mag toch gezegd worden?
Het schijnt dat ik me bij alles wat ik hier zeg me moet verantwoorden?
Kom het is toch zo dat je nooit alles perfect kunt doen qua mix? zal altijd wel iets zijn..Die mensen die dan kritiek hebben zijn idd...mieren *%$%^..draaipolitie noem ik dat..geloof me..
of ben ik nu weer arrogant?