[M] San Sebastian Live at 013 Tilburg (2/3)
  Dutch Topics, DO NOT reply in other languages than Dutch !  

Bastian    posted on 25-05-2008 22:08
Yooo,

ik had eerder deze avond nog een setje gedraaid in 013 en had deze opgenomen voor de trouwe luisteraarsWinking my eye
Het enigste wat ik er even bij moet zeggen is dat het soms niet helemaal straight klinkt omdat ik geen monitoring had en achter een stuk of 5/6 subs en tops stond en daar had ik dus geen ervaring mee haha maar nu dus wel:P
Al met al vind ik de platenkeuze wel goed passen bij de 'verse sound' van San SebastianCry

Reply & Enjoy

Peace!

Hidden Message

Reply to view the Secret Message
User edit by Bastian on 09-07-2008 @ 11:48:08 (24%)

What do you think about [M] San Sebastian Live at 013 Tilburg ??

Vote :   

Xitrate    posted on 26-05-2008 19:11
Poster: Bastian

Draai je zelf ook house of niet?
Ik vind dit eigenlijk niet echt rustig:P Je kan hier zowel lekker op dansen als chillen dusja gemengde gevoelens misschien bij de luisteraars:P
Winnen had ik al gedaan bij de voorrondes dus 5 Juli zien jullie mij in de finale van Kunstbende in Amsterdam!Winking my eye

Ja ik draai zelf ook house, maar dan iets minder rustig zegmaar. Als je kijkt naar bijvoorbeeld Workbird of Breeze (al valt die dan nog mee), dat zijn toch 2 aardig rustige nummers vergeleken met bijvoorbeeld het commerciele Seductive - Underground Sound of Afrojack - Thief. Dat is dan meer in de richting die ik draai. Eigenlijk zegmaar de stijl die jij draaide in je eerste Gekke Houz mixes. Ik upload binnenkort wel een set van me.

Ik was even in de war met het winnen, ik dacht dat dit al de finale was. Sorry daarvoor!
User edit by Xitrate on 26-05-2008 @ 19:13:54 (4%)
dj-nick    posted on 26-05-2008 19:24
check
christiano    posted on 26-05-2008 19:36
check
Flexii    posted on 26-05-2008 21:26
Poster: _Ivan_
Check!

Edit: is er iemand die zich ook zo verschrikkelijk ergert aan het ontcijferen van die codes altijd. Nu weer iets stoms met poesjes:O Hoe verzinnen ze het:S

ja ik vind het echt super kut!!!!!!!!!!!!!! Ik weet niet of het aan mij ligt maar ik heb al 2 keer iets fouts ingetypt en nu heb ik hem nog niet gedownload die zeik,, ik zie dat dus echt niet heCry
Roov    posted on 26-05-2008 21:27
check
MartinDuncan    posted on 26-05-2008 22:46
--
Cyspoz    posted on 27-05-2008 10:14

Feedbacking...

Heb je mix gisteravond geluisterd. Had nog wat dingen die mij opvielen die je misschien wel leuk vond om te horen. Volume van de tracks is goed en netjes in harmonie ondanks dat je geluid niet optimaal was. Daar niets mis dus. Leuk aan je mix vind ik de opbouw die heel erg duidelijk naar voren komt. Je begint met een zeer rustig nummer en daarna merk je echt dat je gang begint te maken. Veelal is de feedback die ik hier geef op demo mixen dat er weinig opbouwende lijn in zit. Misschien is het omdat deze live is gemaakt dat die er nu wel in zit of omdat je er gewoon zelf meer bewust mee bezig bent. Top in iedegeval.
De Acapella liep niet erg lekker zoals iemand ook al eerder heeft aangegeven. Verder moet je erg voorzichtig zijn met het mixen van nummers die niet dezelfde grond toon hebben. Een paar keer komen die melodie lijnen door elkaar heen tijdens de overgang en dan klinkt dat niet erg prettig. Als je daar op let en de volgende keer wat strakker mixt omdat je beter geluid hebt dan wordt het nog strakker.

RenéKuppens    posted on 27-05-2008 11:47
to cypoz..

hoe zou jij iemand uit willenleggen hoe de zelfde gront tonen te vinden ik hoor het gelukkig en heb ook ooit een tabbel geplaatst hier op het forum

zie topic tonaal mixen

maar snap ook dat het niet altijd even makkelijk is.. hoe doe jij het?
cross-over    posted on 27-05-2008 15:15
dwnn
http://soundcloud.com/lau-daniels
djchriz    posted on 27-05-2008 15:17
ch
baath    posted on 27-05-2008 15:33
ff luisterren
Ferrox    posted on 27-05-2008 15:45
Hmmm dit is mij toch veeeel te soft haha..

Beetje in bad lig-relax muziek.

Maargoed, je loopt er idd soms langs, maar daar is niets aan te doen zonder monitoring. Stond je trouwens in de grote of kleine zaal?
Bastian    posted on 27-05-2008 20:03
2 Xitrate: Jep, dat is leuke house alleen als je nu kijkt naar die mixjes van andere der is geen klap aan en ik vind bij mixtape's al helemaal belangrijk dat je jezelf onderscheidt van derest.
Dus voor mij misschien op een groot schoolfeest ofzo mocht ik daar draaien dan ga ik wel lekker beetje met klappers gooien maar zelf is dit de kant van de house waar mijn feeling momenteel bij ligt.
Er komt binnekort nog wel een exxtra editie van Gekke Houz uit met allerlei klapperrrtjes:P

2 Cyspoz: Ik moet je feliciteren denk ik, nog nooit zo'n uitgebreide diepgaande feedback gehad haha super man:P
Over de opbouw ben ik redelijk bewust mee om gegaan dit keer en probeer ik ook steeds vaker op te oefenen dus erg bedankt, dat is in ieder geval gelukt dan:D
En met die melodieën die soms even door mekaar lopen kan kloppen, toen ik het terug beluisterde vond ik de overgangen voor een platen keuze als deze vrij snel gemixt maar op dat moment had ik maar een half uurtje en dan probeer je wel een beetje meerdere plaatjes te laten horen met wat je nou echt lekker vind om te draaien.
Ik zal het zeker onthouden, heel erg bedankt!

2 Ferrox: oh oh onze hardstyle boii:P
Nee maar ik heb over deze mix wel van meerdere gehoord dat het hen een beetje tegen viel omdat de platenkeus volgends hun nogal soft was, zelf ben ik hier heel bewust voor gegaan.
Maar zoals ik al zei die plaatjes die vaak automatisch los gaan draait iedereen dus daar kan je je niet mee onderscheiden en zelf kan ik dus helemaal opgaan in muziek als deze ik vind het echt heerlijk en probeer juist ook andere tracks te vinden die je niet vaak hoort en het liefst waar veel trommeltjes en belletjes in voorkomen dat het lekker funky maakt:P
JordiBeltman    posted on 28-05-2008 12:58
check
sher    posted on 08-07-2008 22:19
al lang niet gepost op dit topic maar wil toch even de mix luisteren..
djpeckman    posted on 08-07-2008 22:47
check
LouisCasper    posted on 08-07-2008 22:51
check
http://www.louiscasper.com
DJMixing    posted on 08-07-2008 23:05
check
OrsonWelsh    posted on 09-07-2008 08:32
Bastian..Je bent goed bezig...

je hoeft je voor mij niet te verontschuldigen dat je er af en toe naast zit.

We zijn gelukkig geen robots toch? Vind af en toe wel dat je mag horen dat er gemixt wordt, en een foutje ach...wat is een foutje als de tent op zn kop staat?

het gaat om de platen, niet om de perfecte mix.

Wie daar anders over denkt is een mieren n....ker
Bartjens    posted on 09-07-2008 10:44
Luisteren...
www.djbrowbeat.com
Jorrit    posted on 09-07-2008 11:04
Poster: orsonwelsh
Bastian..Je bent goed bezig...

je hoeft je voor mij niet te verontschuldigen dat je er af en toe naast zit.

We zijn gelukkig geen robots toch? Vind af en toe wel dat je mag horen dat er gemixt wordt, en een foutje ach...wat is een foutje als de tent op zn kop staat?

het gaat om de platen, niet om de perfecte mix.

Wie daar anders over denkt is een mieren n....ker

Om nou iedereen die een andere mening heeft dan jou een miern*ker te noemen vind ik nogal ver gaan, er zijn perfectionisten op dat gebied, daar moet je ook respect voor hebben.
OrsonWelsh    posted on 09-07-2008 11:10

ja goh..dat mag toch gezegd worden?

Het schijnt dat ik me bij alles wat ik hier zeg me moet verantwoorden?

Kom het is toch zo dat je nooit alles perfect kunt doen qua mix? zal altijd wel iets zijn..Die mensen die dan kritiek hebben zijn idd...mieren *%$%^..draaipolitie noem ik dat..geloof me..

of ben ik nu weer arrogant?

Jorrit    posted on 09-07-2008 11:13
Poster: orsonwelsh

ja goh..dat mag toch gezegd worden?

Het schijnt dat ik me bij alles wat ik hier zeg me moet verantwoorden?

Kom het is toch zo dat je nooit alles perfect kunt doen qua mix? zal altijd wel iets zijn..Die mensen die dan kritiek hebben zijn idd...mieren *%$%^..draaipolitie noem ik dat..geloof me..

of ben ik nu weer arrogant?

Nee hoor, je voelt je snel aangevallen. Ik begin over een punt waarvan ik denk: Hiermee zeg je het wel erg zwart wit. Iemand die op details let is geen mierenne*ker, dat klinkt behoorlijk negatief, en ook van de perfectionistische comments leer je... lijkt mij.
OrsonWelsh    posted on 09-07-2008 11:20
klopt jorrit..heb je gelijk in...comments prima..maar sommige slaan nog kant nog wal...en dat is dan de draaipolitie..

Ik voel me idd snel aangevallen sinds mn topicje...hahah..nee hoor..

en de persoon die zelf al aangeeft dat er wat foutjes inzitten zegt toch al dat ie daarvan op de hoogte is..
User edit by OrsonWelsh on 09-07-2008 @ 11:24:50 (100%)
RiX    posted on 09-07-2008 11:27
check!

En @ Jorrit en Orson: Orsons post over ging over "het gaat om de platen, niet om de perfecte mix.". En daar ben ik het mee eens... Je draait platen en daar krijg je een zaal mee gek, niet met een perfecte mix. Het gaat alsnog om de platen die je draait. Tuurlijk is het fijn als het geheel lekker klinkt :D
User edit by RiX on 09-07-2008 @ 12:35:12 (1%)

554 Users online: 276 Guests (278 Unknown)
Pages generated today : 63.170
Most visitors online this month : 699
Lifetime Pageviews since 2003 : 244.536.943