De late leeuw sluiten? (2/2)
  Dutch Topics, DO NOT reply in other languages than Dutch !  LOCKED 

Bouncy    posted on 24-05-2008 21:12
Er word regelmatig gesproken over het sluiten van de late leeuw.

Ik vind dit een goed idee, omdat je dan niet van die pro's krijgt die eigenlijk alleen maar heeft lopen spammen.

Maar,

Als we hem sluiten word dit over de rest van het forum gedaan, de late leeuw houd het forum schoon.

Dit zou je kunnen oplossen door de late leeuw niet mee te laten tellen in de postcount's/pageviews!

Ik weet niet of hier al een topic over bestaat, zo ja? gooi hem maar dicht.

Vul in de Poll jouw mening in!

What do you think about De late leeuw sluiten? ??

Vote :   

Dirkvh    posted on 25-05-2008 12:27
Poster: Jori
Waar gaat dit nou helemaal over mensen!! Gewoon een lekker gezellig topic, klaar... F*ck die rangen, Niks sluiten, niks niet mee tellen. Als je die rangen een probleem vindt, moet je het niet zoeken bij de late leeuw. Het is gewoon een leuk topic, en ik heb geen last van spammers. Als mensen persee zo'n hoge rang willen hebben lukt dat toch wel. Volgensmij gaat dit echt nergens over.

En ehm.... @bouncy: niks persoonlijks tegen jou!

Dit vind ik een rare reactie, als je de posts niet mee telt is het nog even gezellig in de LL, je krijgt die rang niet omdat je aan het spammen bent... Ik zie niet waarom je persee die posts van de LL wil meetellen?
Jori    posted on 25-05-2008 12:37
Poster: Dirkvh

Dit vind ik een rare reactie, als je de posts niet mee telt is het nog even gezellig in de LL, je krijgt die rang niet omdat je aan het spammen bent... Ik zie niet waarom je persee die posts van de LL wil meetellen?

Omdat het wss niks uitmaakt of je dat nou meetelt die rang krijgen spammers toch wel, En dat moeten de admins dat weer gaan regelen terwijl al die moeite dan toch voor niks is. Ik vind het geen probleem als het gebeurd maar mij lijkt dit egt nergens over gaan. Dus het probleem los je niet op.
Dirkvh    posted on 25-05-2008 12:41
Poster: Jori
]
Omdat het wss niks uitmaakt of je dat nou meetelt die rang krijgen spammers toch wel, En dat moeten de admins dat weer gaan regelen terwijl al die moeite dan toch voor niks is. Ik vind het geen probleem als het gebeurd maar mij lijkt dit egt nergens over gaan. Dus het probleem los je niet op.

Okee, ik geef je wel wat gelijk, spammers komen er toch wel, maar maak het ze niet zo makkelijk zou ik zeggen. Als ze in een serieus topic spammen, dan zal daarop worden gereageerd, ook als ze een onzin-topic maken, om te spammen, zal dat worden gesloten. Ik vind niet dat je de spammers zo moet toe laten. Mensen die hun rang willen verhogen, zonder er iets zinnigsvoor te doen, blijven er jammer genoeg toch...

Ik wil hier niet de Admins op werk jagen, het is natuurlijk hun keuze om dit in te bouwen, helaas heb je extra werk door spammers....
Lead    posted on 25-05-2008 13:34
Rangen zijn totaal NIET BOEIEND voor mij. Welke rang iemand ook heeft, voor mij is iedereen gelijk.

Het enige belangrijke is : Gold Member (onze dank daarvoor), Pro+ members (kennis in huis), Modjes & Admins (voor het onderhoud) en Gearfreaks (nu nog in ieder geval).

De rest van de members zijn voor mij gelijk, wat er ook onder je naam staat.

De allerlaatste keer dan :

Memberlevel = indicatie activiteit / verslaafdheid
Pro+ = kennis in huis
Let the BASS be louder
Mod edit by Lead on 25-05-2008 13:35 (29%)
Nandi    posted on 25-05-2008 13:38
Je hebt helemaal gelijk lead Cry member level heeft gewoon met activiteit te maken 
Lead    posted on 25-05-2008 13:44
Poster: Nandi
Je hebt helemaal gelijk lead...

tuurlijk, zo is het ooit bedacht Winking my eye

Jammer dat niet iedereen het zo heeft begrepen....
Let the BASS be louder
ccc    posted on 26-05-2008 00:32
Poster: Steev

Als hij dat nou fijn vind? Dan mag dat toch zeker?..

:P

Dat mag zeker, maar dat hoeft hij niet met mij te delen.
(Weer even een onzinigge post van mij, anders wordt ik nooit Super Pro Cry)
_Ivan_    posted on 26-05-2008 01:19

Poster: Bouncy
Dan wil ik wel eens weten hoeveel mensen er terugzakken naar semi-pro. Want je kun jezelf toch geen pro noemen als je alleen maar dom kunt lullen in een of ander chat topic? Pro ben je als je echt verstand hebt van DJing en weet waar je over praat! Dat wil niet zeggen dat de meeste pro's dat niet zijn hoor!

Voor de zoveelste keer! Het heeft niks te maken met de kwaliteit van je posts of dat je pro bent of niet! het gaat puur om de activiteit hier op het forum! En of deze nuttig is of niet weet het rangensysteem niet.

Wat een geouwehoer weer zeg! Echt van dit soort topics zakt me nou de broek van af. Er zijn zat pro's die via de kweekvijver om hem zo maar ef te noemen enorm snel omhoog zijn geklommen in die rangen.
So what? Wat maakt het nou uit of iemand pro of + member is of member.

Ik zeg dit recht vanuit mijn hart, maar ik heb voor iedereen evenveel respect. En of dat nou een beginnende rookie is die weer post in het rookie forum wat voor set hij moet kopen of dat het een pro is die om hulp vraagt!

Een forum moet niet alleen maar zakelijk en right to the point zijn! Er moet ook een plek zijn voor ontspanning en zodat we elkaar leren kennen. Maar natuurlijk wel in een zekere mate dat het helemaal ondergespamt wordt. Zo weet ik nu dat Reind de vriend van Roos is en weet ik wat Laidback deed met koniginnendag vorig jaar:P

Laidback is ooit beginnen met dit concept en ik vind het echt een heel goed idee. Er was niet echt een plek waar je gewoon even je ei kwijt kon. Ik moet toegeven, ik vind het jammer om te zien hoe mensen berichten plaatsen in de late leeuw :

Bastian
Pro

Posted on 15-04-2008 20:03:37 Bastian's Homepage Quote Bastian

hopelijk eerste

It Goes Like..!
jannickv
Pro

Posted on 15-04-2008 20:03:50 jannickv's Homepage Quote jannickv

hopelijk 2e

llıilı.ıl.lılıilıilı.ıl.lıliı Dj Java ıillıilı.ıl.lılıi
the-melody
SuperPro

Posted on 15-04-2008 20:04:14 the-melody's Homepage Quote the-melody

3de

DNR
Pro

Posted on 15-04-2008 20:04:42 DNR's Homepage Quote DNR

4deCry

[OJ][††][OJ]
jannickv
Pro

Posted on 15-04-2008 20:05:43 jannickv's Homepage Quote jannickv

Cryhaha 5e plaats ook inpakken hahah

message changed by jannickv on 15-04-2008 20:05:58 (6%)

DNR
Pro

Posted on 15-04-2008 20:23:36 DNR's Homepage Quote DNR

door spammen dan

t word me nu eigenlijk wel heel onzinnig

[OJ][††][OJ]
DJDyno
Semi-Pro

Posted on 15-04-2008 20:23:48 DJDyno's Homepage Quote DJDyno

Als ik hier nog ff door ga, ben ik zo Pro hoor ....

Hardstyle & Hardcore DJ
DNR
Pro

Posted on 15-04-2008 20:24:29 DNR's Homepage Quote DNR

en nu heb je t weer verpest dyno

zo gaat de pagina wel snel

[OJ][††][OJ]
jannickv
Pro

Posted on 15-04-2008 20:24:39 jannickv's Homepage Quote jannickv

mss kunnen we ook nog de 2e pag vol krijgen met enkel pro's!

capisch dyno

edit: dynooooooooooooooooooooooo!!!!!!!!!!!! je verpest het weer

message changed by jannickv on 15-04-2008 20:25:09 (87%)
DJDyno
Semi-Pro

Posted on 15-04-2008 20:26:15 DJDyno's Homepage Quote DJDyno

Ok, ik hou er mee op.

Op pagina 3 zal je me niet meer zien! Cry

Hardstyle & Hardcore DJ

Niets persoonlijks! Maar ik vind het ook leuk om de late leeuw door te lezen om te zien wat mensen in hun dagelijks leven bezig houd. Maar al dat gescroll door deze pagina's heen ontmoedigt mij wel een beetje ja.
Het draait me dus gewoon om het scrollen door al deze nutteloze pagina's en TOTAAL NIET OM de members die promoveren.

Daarnaast, je doet moeilijk over de posts van andere maar ik heb serieus op je licht topic na nog geen enkel bericht van je gelezen dat ik dacht! Nou, daar heb ik wat aan :
Voorbeelden :

Hoe draai jij je platen aan elkaar :
Bouncy
Almost-Pro

Posted on 19-05-2008 11:34:47 Bouncy's Homepage Quote Bouncy

Met plakband

Nja, ik doe het iedere keer anders, dus er is bij mij geen tou aan vast te knopen

Music was my first love, and it will be my last!

Echte dj's draaien zonder effecten :
Bouncy
Almost-Pro

Posted on 15-05-2008 08:45:58 Bouncy's Homepage Quote Bouncy

K heb thuis een DJM-800 staan, en ik gebruik de effecten die er op zitten echt bijna nooit...

Waarom?
Tsja, dat weet ik zelf eigenlijk niet, misschien dat ik ze niet kan toepassen. Of dat ik het niet mooi vind...

Uitslaande dubbele cdspeler

Bouncy
Almost-Pro

Posted on 19-04-2008 21:57:15 Bouncy's Homepage Quote Bouncy

Dan nog, als het is wat lead zegt hoort niet zomaar een display uit te vallen! hoogstens dat hij overslaat ofzo.

Schokkende CDJ's? Owjaa welke cdj's dan?

Bouncy
Almost-Pro

Posted on 05-03-2008 18:08:08 Bouncy's Homepage Quote Bouncy

Hoi,

Ik was net even aan het mixen, en toen kreeg ik continu schokken van mijn CDJ's, komt dat doordat ik statisch was/ben of is er iets mis met mijn CDJ's?

DJR NEW MEMBERLEVEL!

Bouncy
Almost-Pro

Posted on 04-05-2008 21:15:39 Bouncy's Homepage Quote Bouncy

Vet, ik zie het als een uitdaging!

En dan heb ik het nog niet eens over DE DJ booth die we nog nooit gezien hebben en ik ook nog nooit in real life!

Op een andere kamer staat mijn grote booth, deze zal ik morgen posten k moet nu gaan.

Voor de bijdehandjes: ja, die laptop werkt inderdaad maar half.

Bouncy
 Almost-Pro
 Posted on 05-03-2008 21:20:38 
Ja, mijn andere booth bestaat uit 2x CDJ 1000 MK3 en 1x DJM 800

So get a life! Je bent nu almost pro en je gedraagt je als een kindje van 11. Gedraag je dan eens als een almost pro en post die booth en maak eens wat leuke posts met inhoud! Dan praten we wel verder over de late leeuw..

Tot slot!
Hou het in de late leeuw gewoon gezellig zoals het de afgelopen 3 pagina's gaat en ook in meerdere delen en vooral het begin toen het idee werd geoppert. Niet van die nutteloze posts zoals hierboven! dat leest alleen maar iritant En ik vind dat er tegenwoordig al veel meer onderwerpen zijn dan dit gezever van hierboven.

Feel&.Celebrate.Life!
User edit by _Ivan_ on 26-05-2008 @ 01:23:11 (5%)
PatrickBeuken    posted on 26-05-2008 01:53
Ik heb het topic even gevolgd en ik vind het zonde om er veel woorden aan vuil te maken, dus bij deze maar een kort zinnetje: Goede en mooie afsluitende post, Ivan.
Luxx    posted on 26-05-2008 08:11
ben zowiezo nog maar weinig actief op dit forum vanwege alles wat Ivan gezegd heeft. props
www.mothermusic.nl
Ywe    posted on 26-05-2008 09:14
Dat is zonde Luxx... we moeten gewoon gezellig houden, en ik denk dat de LL daar goede plek voor is, zeker vanwege:

"Een forum moet niet alleen maar zakelijk en right to the point zijn! Er moet ook een plek zijn voor ontspanning en zodat we elkaar leren kennen. Maar natuurlijk wel in een zekere mate dat het helemaal ondergespamt wordt. Zo weet ik nu dat Reind de vriend van Roos is en weet ik wat Laidback deed met koniginnendag vorig jaar"

Zo leer je elkaar inderdaad kennen en dat is belangerijk Happy, laughing vind ik dan Winking my eye
User edit by Ywe on 26-05-2008 @ 09:14:17 (3%)
Luxx    posted on 26-05-2008 17:06
Poster: Ywe
Dat is zonde Luxx... we moeten gewoon gezellig houden, en ik denk dat de LL daar goede plek voor is, zeker vanwege:

"Een forum moet niet alleen maar zakelijk en right to the point zijn! Er moet ook een plek zijn voor ontspanning en zodat we elkaar leren kennen. Maar natuurlijk wel in een zekere mate dat het helemaal ondergespamt wordt. Zo weet ik nu dat Reind de vriend van Roos is en weet ik wat Laidback deed met koniginnendag vorig jaar"

Zo leer je elkaar inderdaad kennen en dat is belangerijk Happy, laughing vind ik dan Winking my eye

tis niet de enigste reden dat ik hier bijna niet meer kom. vind gewoon het algehele post nivo en topics niet leuk meer. alles valt zo'n beetje in de herhaling. en daarnaast is de gemiddelde leeftijd bijna 3 jaar jonger als mij terwijl ik toch ook niet een ouwe rot ben.
www.mothermusic.nl
bastianhecker    posted on 26-05-2008 17:23
Poster: Luxx  terwijl ik toch ook niet een ouwe rot ben.

eeeeeeeeeeeeeeecht wel. ben je wel :D.
Berbo    posted on 26-05-2008 17:24
Poster: bastianhecker

eeeeeeeeeeeeeeecht wel. ben je wel :D.

dat soort dingen bedoelt hij dus..... Cry
bastianhecker    posted on 26-05-2008 17:28
Poster: Beerbo

dat soort dingen bedoelt hij dus..... Cry

jaa weet ik :D. maar daar zijn jullie nuzelf ook allemaal mee bezig.
User edit by bastianhecker on 26-05-2008 @ 17:29:25 (53%)
MoXeGy    posted on 26-05-2008 17:30
ik ben het helemaal met hem eens kwa nivo van de posts & topics.
Natuurlijk is het niet leuk als het meerendeels 3 jaar jonger is dan jezelf, maar mischien weten die "jongens" wel net zoveel en gedragen zei zich er ook na.
Natuurlijk heb je altijd van die figuuren erbij zitten en er zijn tegenwoordig meer "kinder dj's" dan eerst.
User edit by MoXeGy on 26-05-2008 @ 17:31:59 (22%)
NielsR    posted on 26-05-2008 17:34
Laten we al eerst is beginnen met dit topic te sluiten het word hier al bijna even erg als in de llCry
bastianhecker    posted on 26-05-2008 17:39
kijk nielsR jij snapt wat ik bedoelde.
Lead    posted on 26-05-2008 18:48
Poster: bastianhecker
kijk nielsR jij snapt wat ik bedoelde.

druk dan op de TOPICREPORT knop en NIET op de REPLY knop !!!
Zo ben jij niet veel beter dan de mensen waar je op af geeft.

Let the BASS be louder

Topic is Locked

This Topic is Closed/Locked, posting in this thread is no longer possible.

You can always Start a new Topic yourself or search for other topics about this subject.

461 Users online: 402 Guests (59 Unknown)
Pages generated today : 98.146
Most visitors online this month : 591
Lifetime Pageviews since 2003 : 243.617.061