Poster: Bouncy
Dan wil ik wel eens weten hoeveel mensen er terugzakken naar semi-pro. Want je kun jezelf toch geen pro noemen als je alleen maar dom kunt lullen in een of ander chat topic? Pro ben je als je echt verstand hebt van DJing en weet waar je over praat! Dat wil niet zeggen dat de meeste pro's dat niet zijn hoor!
Voor de zoveelste keer! Het heeft niks te maken met de kwaliteit van je posts of dat je pro bent of niet! het gaat puur om de activiteit hier op het forum! En of deze nuttig is of niet weet het rangensysteem niet.
Wat een geouwehoer weer zeg! Echt van dit soort topics zakt me nou de broek van af. Er zijn zat pro's die via de kweekvijver om hem zo maar ef te noemen enorm snel omhoog zijn geklommen in die rangen.
So what? Wat maakt het nou uit of iemand pro of + member is of member.
Ik zeg dit recht vanuit mijn hart, maar ik heb voor iedereen evenveel respect. En of dat nou een beginnende rookie is die weer post in het rookie forum wat voor set hij moet kopen of dat het een pro is die om hulp vraagt!
Een forum moet niet alleen maar zakelijk en right to the point zijn! Er moet ook een plek zijn voor ontspanning en zodat we elkaar leren kennen. Maar natuurlijk wel in een zekere mate dat het helemaal ondergespamt wordt. Zo weet ik nu dat Reind de vriend van Roos is en weet ik wat Laidback deed met koniginnendag vorig jaar:P
Laidback is ooit beginnen met dit concept en ik vind het echt een heel goed idee. Er was niet echt een plek waar je gewoon even je ei kwijt kon. Ik moet toegeven, ik vind het jammer om te zien hoe mensen berichten plaatsen in de late leeuw :
|
Bastian Pro
| Posted on 15-04-2008 20:03:37 |  |
hopelijk eerste |
|
It Goes Like..!
|
jannickv Pro
| Posted on 15-04-2008 20:03:50 |  |
|
llıilı.ıl.lılıilıilı.ıl.lıliı Dj Java ıillıilı.ıl.lılıi
|
the-melody SuperPro
| Posted on 15-04-2008 20:04:14 |  |
3de  |
|
DNR Pro
| Posted on 15-04-2008 20:04:42 |  |
4de |
|
[OJ][††][OJ]
|
jannickv Pro
| Posted on 15-04-2008 20:05:43 |  |
haha 5e plaats ook inpakken hahah |
|
llıilı.ıl.lılıilıilı.ıl.lıliı Dj Java ıillıilı.ıl.lılıi message changed by jannickv on 15-04-2008 20:05:58 (6%)
|
Niets persoonlijks! Maar ik vind het ook leuk om de late leeuw door te lezen om te zien wat mensen in hun dagelijks leven bezig houd. Maar al dat gescroll door deze pagina's heen ontmoedigt mij wel een beetje ja.
Het draait me dus gewoon om het scrollen door al deze nutteloze pagina's en TOTAAL NIET OM de members die promoveren.
Daarnaast, je doet moeilijk over de posts van andere maar ik heb serieus op je licht topic na nog geen enkel bericht van je gelezen dat ik dacht! Nou, daar heb ik wat aan :
Voorbeelden :
Hoe draai jij je platen aan elkaar :
Bouncy Almost-Pro
| Posted on 19-05-2008 11:34:47 |  |
Met plakband
Nja, ik doe het iedere keer anders, dus er is bij mij geen tou aan vast te knopen |
|
Music was my first love, and it will be my last!
|
Echte dj's draaien zonder effecten :
Bouncy Almost-Pro
| Posted on 15-05-2008 08:45:58 |  |
K heb thuis een DJM-800 staan, en ik gebruik de effecten die er op zitten echt bijna nooit...
Waarom? Tsja, dat weet ik zelf eigenlijk niet, misschien dat ik ze niet kan toepassen. Of dat ik het niet mooi vind... |
|
|
Uitslaande dubbele cdspeler
Bouncy Almost-Pro
| Posted on 19-04-2008 21:57:15 |  |
Dan nog, als het is wat lead zegt hoort niet zomaar een display uit te vallen! hoogstens dat hij overslaat ofzo. |
|
|
Schokkende CDJ's? Owjaa welke cdj's dan?
Bouncy Almost-Pro
| Posted on 05-03-2008 18:08:08 |  |
Hoi,
Ik was net even aan het mixen, en toen kreeg ik continu schokken van mijn CDJ's, komt dat doordat ik statisch was/ben of is er iets mis met mijn CDJ's? |
|
|
DJR NEW MEMBERLEVEL!
Bouncy Almost-Pro
| Posted on 04-05-2008 21:15:39 |  |
Vet, ik zie het als een uitdaging! |
|
|
En dan heb ik het nog niet eens over DE DJ booth die we nog nooit gezien hebben en ik ook nog nooit in real life!
Op een andere kamer staat mijn grote booth, deze zal ik morgen posten k moet nu gaan.
Voor de bijdehandjes: ja, die laptop werkt inderdaad maar half.
Bouncy Almost-Pro  Posts: 454 | Posted on 05-03-2008 21:20:38 | |
Ja, mijn andere booth bestaat uit 2x CDJ 1000 MK3 en 1x DJM 800 |
|
So get a life! Je bent nu almost pro en je gedraagt je als een kindje van 11. Gedraag je dan eens als een almost pro en post die booth en maak eens wat leuke posts met inhoud! Dan praten we wel verder over de late leeuw..
Tot slot!
Hou het in de late leeuw gewoon gezellig zoals het de afgelopen 3 pagina's gaat en ook in meerdere delen en vooral het begin toen het idee werd geoppert. Niet van die nutteloze posts zoals hierboven! dat leest alleen maar iritant En ik vind dat er tegenwoordig al veel meer onderwerpen zijn dan dit gezever van hierboven.