niet sluiten....niet laten meetellen
Zo doen sommigen dat hier
Ik ben al 1,5 jaar actief lid (eerder wel lezer dan poster) en ik ben plus member als ik dat hier goed zie. Stoort mij niet echt, maar ik zie hier soms wel inderdaad leden die het op enkele maanden weten te schoppen tot semi-pro. En dan denk ik 'deamn' ik dacht dat ik hier al veel rondhing, maar wat moeten die dan wel niet gedaan hebben om zo snel die upgrade gemaakt te hebben.
anekdote: toen ik nog een passief ongeregistreerd DJR-lezer was, dacht ik de eerste keer dat indien iemand onder zijn naam semi-almost-pro stond, betekende dat de persoon zelf die aanduiding had gemaakt met betrekking tot zijn dj's skills of niveau. (dom inderdaad, maar nooit eerder op zulke fora vertoefd)
Poster: EloidELotZo doen sommigen dat hier
Ik ben al 1,5 jaar actief lid (eerder wel lezer dan poster) en ik ben plus member als ik dat hier goed zie. Stoort mij niet echt, maar ik zie hier soms wel inderdaad leden die het op enkele maanden weten te schoppen tot semi-pro. En dan denk ik 'deamn' ik dacht dat ik hier al veel rondhing, maar wat moeten die dan wel niet gedaan hebben om zo snel die upgrade gemaakt te hebben.
anekdote: toen ik nog een passief ongeregistreerd DJR-lezer was, dacht ik de eerste keer dat indien iemand onder zijn naam semi-almost-pro stond, betekende dat de persoon zelf die aanduiding had gemaakt met betrekking tot zijn dj's skills of niveau.(dom inderdaad, maar nooit eerder op zulke fora vertoefd)
Poster: Dj_Fantasy
Diegene die rond spammen zulle vooreeuwig Pro blijven.
Diegene die wat kennis heeft, zal uiteindelijk + Pro worden
Natuurlijk de Super Spammer zal Super Pro worden. (niet dat elke Super Pro een super spammer is zoals The_Melody)!!
Poster: Bouncy
Er word regelmatig gesproken over het sluiten van de late leeuw.
Ik vind dit een goed idee, omdat je dan niet van die pro's krijgt die eigenlijk alleen maar heeft lopen spammen.
Maar,
Als we hem sluiten word dit over de rest van het forum gedaan, de late leeuw houd het forum schoon.
Dit zou je kunnen oplossen door de late leeuw niet mee te laten tellen in de postcount's/pageviews!
Ik weet niet of hier al een topic over bestaat, zo ja? gooi hem maar dicht.
Vul in de Poll jouw mening in!
Poster: BouncyJa tuurlijk, want als je de late leeuw 12 opent gaat hij ook alle resultaten van 1,2,3,4,5...10, en 11 ophalen en kost dat heel veel tijd meer
Wat je wel krijgt is dat de oudere versie's van de late leeuw nog wel in de database staan, dit maakt het forum een stuk traager!
Ik heb het zogenaamde F*cking manual gelezen.
Het gaat mij niet alleen om de ranking, maar om het feit dat het een DJ forum is!!
De late leeuw word veel te veel misbruikt inplaats van gebruikt. Het is nu een Ik verveel me en ik ga dit volspammen topic!. Eigenlijk kan de late leeuw dicht, want dat gezeik hoeft helemaal niet op DJR te zitten. Als je hier komt om te lullen over onzinige offtopic dingen, kun je beter naar het offtopic forum gaan (als die bestaat)
Het smoesje van dat de late leeuw het forum schoon houd geld dus eigenlijk niet na er nog ef over na te hebben gedacht. Mensen die veel actief zijn in de late leeuw vind ik raar, omdat je daarvoor hier niet bent gekomen. Ben je dat toch? Ga dan eens heel hard nadenken!
Sommige mensen, posten een keer in het half jaar ofzo iets in de late leeuw! Omdat ze iets kwijt moeten!
De late leeuw is geen chatbox volgens mij, maar gewoon om gal te spugen enz!
Nja, mijn mening is bekend!
En ik zou ook wel eens wat willen horen van de admins en modje's die hier rond lopen!
Wat ik hier dus uit begrijp betekend pro dus Professioneel spammer!
Dan ben ik blij als ik nooit pro word!
Het gaat mij er echt niet om dat ik jalours ben, het gaat mij er om dat je word beloont om te spammen. Beetje vreemd, toch?
Poster: ceesietopc
Pff... wat een poll
Maar oke, mijn mening:
De late leeuw is een gezellig topic, en op elk forum moet je gewoon de ruimte hebben om lekker nutteloos te spammen. Niet sluiten dus, want dan gebeurt het op andere plekker of gaat de gezelligheid omlaag.
Als iedereen echt zoveel waarde hecht aan die ranks,vind ik het wel een goede dat de late leeuw niet wordt meegeteld voor de ranks, maar de mensen die pro willen worden door spammen lukt het toch wel, want dan komen er gewoon weer een paar onzin topics bij...
Het plusje achter je naam houdt in dat je echt iets toe hebt gevoegd op het forum. Daaraan kan je dus zien dat iemand er verstand van heeft. Je ziet trouwens snel genoeg of iemand alleen maar post in de Late Leeuw, of dat ie overal rondhangt en post.
Geen problemen maken van iets wat geen probleem is dus.
Poster: ccc
Pfff stel je niet aan man. Geil je soms op het rangen systeem?
Poster: Flexii
als je een onzin topic als de late leeuw wegdoet, loop je een groot risico dat de onzin posts zich gaan verspreiden over het hele forum, dat is denk ik het probleem.