De late leeuw sluiten? (1/2)
  Dutch Topics, DO NOT reply in other languages than Dutch !  LOCKED 

Bouncy    posted on 24-05-2008 21:12
Er word regelmatig gesproken over het sluiten van de late leeuw.

Ik vind dit een goed idee, omdat je dan niet van die pro's krijgt die eigenlijk alleen maar heeft lopen spammen.

Maar,

Als we hem sluiten word dit over de rest van het forum gedaan, de late leeuw houd het forum schoon.

Dit zou je kunnen oplossen door de late leeuw niet mee te laten tellen in de postcount's/pageviews!

Ik weet niet of hier al een topic over bestaat, zo ja? gooi hem maar dicht.

Vul in de Poll jouw mening in!

What do you think about De late leeuw sluiten? ??

Vote :   

Sammow    posted on 24-05-2008 21:16
Posts niet laten meetellen Happy, laughing
MartinDuncan    posted on 24-05-2008 21:16
Wat maken die member levels nou eigenlijk uit je weet zelf toch wel hoe pro jij bent Winking my eye. De Late Leeuw zorgt ervoor dat de rest van het forum mooi schoon blijft. ik zou zeggen, we houden hem erin. De posts niet laten meetellen zou dan idd een optie zijn.
User edit by MartinDuncan on 24-05-2008 @ 21:17:38 (29%)
Berbo    posted on 24-05-2008 21:17

niet sluiten....niet laten meetellen

Bouncy    posted on 24-05-2008 21:20
Wat je wel krijgt is dat de oudere versie's van de late leeuw nog wel in de database staan, dit maakt het forum een stuk traager!
ccc    posted on 24-05-2008 22:11
Pfff stel je niet aan man. Geil je soms op het rangen systeem?
Nandi    posted on 24-05-2008 22:21
Niet laten mee tellen dan maarHappy, laughing
djjw    posted on 24-05-2008 22:27
Gewoon laten zo als het is...

Waarschijnlijk hebben de mensen achter djresource ook nog een leven...

pro zijn heeft niks met kennis temaken, maar met activiteit..
word je pro ben je vrij actief op het forum, wil je je onderscheiden van de andere maak je nuttige posts en ga je voor het rode plusje!

voor wie niet weet hoe het member systeem werkt...

read the f#cking manual...
Stefjuuh    posted on 24-05-2008 22:30
En waar vinden wij deze f#cking manual..?
Mod edit by Jorrit on 26-05-2008 11:14 (1%)
Roov    posted on 24-05-2008 22:50
De ranks maken verder niets uit voor het gebruik van het forum. Laat de gezellige Late Leeuw gewoon open :P
Bouncy    posted on 24-05-2008 22:59
Ik heb het zogenaamde F*cking manual gelezen.

Het gaat mij niet alleen om de ranking, maar om het feit dat het een DJ forum is!!

De late leeuw word veel te veel misbruikt inplaats van gebruikt. Het is nu een Ik verveel me en ik ga dit volspammen topic!. Eigenlijk kan de late leeuw dicht, want dat gezeik hoeft helemaal niet op DJR te zitten. Als je hier komt om te lullen over onzinige offtopic dingen, kun je beter naar het offtopic forum gaan (als die bestaat)

Het smoesje van dat de late leeuw het forum schoon houd geld dus eigenlijk niet na er nog ef over na te hebben gedacht. Mensen die veel actief zijn in de late leeuw vind ik raar, omdat je daarvoor hier niet bent gekomen. Ben je dat toch? Ga dan eens heel hard nadenken!

Sommige mensen, posten een keer in het half jaar ofzo iets in de late leeuw! Omdat ze iets kwijt moeten!

De late leeuw is geen chatbox volgens mij, maar gewoon om gal te spugen enz!

Nja, mijn mening is bekend!

En ik zou ook wel eens wat willen horen van de admins en modje's die hier rond lopen!
Roov    posted on 24-05-2008 23:01
De Late Leeuw brengt wel een beetje gezelligheid op dit forum ben je dat met me eens?
Dj_Fantasy    posted on 25-05-2008 00:00
Er zijn momenteel 3 "hoofd"die kunt behalen.

Pro: Dit enkel door je activiteiten
Super Pro: Dit enkel door extreme activiteiten te doen (dit zal bijna niemand halen!)
+ Pro: Dit is enkel toegankelijk als je ECHT KENNIS hebt, en veel (fatsoenlijke) dingen hebt toegevoegd aan dit forum.

Zoals het nu is, is het gewoon goed!

Diegene die rond spammen zulle vooreeuwig Pro blijven.
Diegene die wat kennis heeft, zal uiteindelijk + Pro worden
Natuurlijk de Super Spammer zal Super Pro worden. (niet dat elke Super Pro een super spammer is zoals The_Melody)!!
dj2dj.nl
User edit by Dj_Fantasy on 25-05-2008 @ 00:03:58 (3%)
EloidELot    posted on 25-05-2008 00:27

Zo doen sommigen dat hier Happy, laughing
Ik ben al 1,5 jaar actief lid (eerder wel lezer dan poster) en ik ben plus member als ik dat hier goed zie. Stoort mij niet echt, maar ik zie hier soms wel inderdaad leden die het op enkele maanden weten te schoppen tot semi-pro. En dan denk ik 'deamn' ik dacht dat ik hier al veel rondhing, maar wat moeten die dan wel niet gedaan hebben om zo snel die upgrade gemaakt te hebben.

anekdote: toen ik nog een passief ongeregistreerd DJR-lezer was, dacht ik de eerste keer dat indien iemand onder zijn naam semi-almost-pro stond, betekende dat de persoon zelf die aanduiding had gemaakt met betrekking tot zijn dj's skills of niveau.Cry (dom inderdaad, maar nooit eerder op zulke fora vertoefd)

Bastian    posted on 25-05-2008 00:34
Je kan ook jaloers erop zijn dat mensen pro worden of je kan er gewoon geen aandacht aan besteden en andere dingen op je frontpage aankliken.
Late leeuw vind ik gewoon ook gezellig, hoef je ook niet steeds topic aan te maken en als gewoon iedereen het topic een beetje van niveau lijkt is dat toch prima?
OneSixty    posted on 25-05-2008 00:57
Poster: EloidELot

Zo doen sommigen dat hier Happy, laughing
Ik ben al 1,5 jaar actief lid (eerder wel lezer dan poster) en ik ben plus member als ik dat hier goed zie. Stoort mij niet echt, maar ik zie hier soms wel inderdaad leden die het op enkele maanden weten te schoppen tot semi-pro. En dan denk ik 'deamn' ik dacht dat ik hier al veel rondhing, maar wat moeten die dan wel niet gedaan hebben om zo snel die upgrade gemaakt te hebben.

anekdote: toen ik nog een passief ongeregistreerd DJR-lezer was, dacht ik de eerste keer dat indien iemand onder zijn naam semi-almost-pro stond, betekende dat de persoon zelf die aanduiding had gemaakt met betrekking tot zijn dj's skills of niveau.Cry (dom inderdaad, maar nooit eerder op zulke fora vertoefd)

ik dacht in het begin ook dat ieder pro lid met meer dan 1000 posts een pro dj was :p
maarja :p  moet je van mij ook niet gaan denken :p

en over dat afschaffen v/d late leeuw:  nutteloos.

de onzin zou dan gewoon opschuiven naar de gewone topic's...

ma post's niet laten meetellen hier is een goed idee :D
(als dat voor de noobs dan maar niet gaat betekenen dat ze andere topic's alsnog gaan volspammen voor de post's...)
User edit by OneSixty on 25-05-2008 @ 01:04:34 (32%)
Lead    posted on 25-05-2008 01:25
Onzin poll.

Dit is een onderwerp waar niet over gestemd kan worden Winking my eye
Let the BASS be louder
Bouncy    posted on 25-05-2008 10:39
Poster: Dj_Fantasy
Diegene die rond spammen zulle vooreeuwig Pro blijven.
Diegene die wat kennis heeft, zal uiteindelijk + Pro worden
Natuurlijk de Super Spammer zal Super Pro worden. (niet dat elke Super Pro een super spammer is zoals The_Melody)!!

Wat ik hier dus uit begrijp betekend pro dus Professioneel spammer!
Dan ben ik blij als ik nooit pro word!

Het gaat mij er echt niet om dat ik jalours ben, het gaat mij er om dat je word beloont om te spammen. Beetje vreemd, toch?
Jori    posted on 25-05-2008 11:03
Ik vind de late leeuw een harstikke leuk en gezellig topic. Ik vind dat dat spammen wel mee valt en de late leeuw zeker niet weg doen. Niet laten meetellen zou je kunnen doen, maar dat is weer allemaal moeite voor de admins terwijl het toch niet zoveel uitmaakt. En pageviews niet laten mee tellen?? Dat heeft toch niks met spammen te maken.
Ik vind het niet egt zo'n probleem die rangen, wat ik wel vind is dat er mensen zijn die bij bijna elk topic reageren en dan precies hetzelfde zeggen wat er al is gezegd of wat nutteloze opmerkingen maken en die dan uiteindelijk ook een hoge rang krijgen(dit s natuurlijk anders bij een mening, die kan ook 100x gezegd worden), maar zo erg is t niet, wel een beetje raar. Het probleem ligt denk ik niet zo zeer bij de late leeuw, maar bij nutteloze opmerkingen, als je het al een probleem noemt.

Ik heb m'n status ook vooral verdient met pageviews niet met posts. Maar ik denk niet dat er echt een probleem is. En als je vind dat jij zelf zulk waardevolle posts geeft, probeer dan een plusje te krijgen.
ceesietopc    posted on 25-05-2008 11:14
Pff... wat een poll

Maar oke, mijn mening:
De late leeuw is een gezellig topic, en op elk forum moet je gewoon de ruimte hebben om lekker nutteloos te spammen. Niet sluiten dus, want dan gebeurt het op andere plekker of gaat de gezelligheid omlaag.
Als iedereen echt zoveel waarde hecht aan die ranks, vind ik het wel een goede dat de late leeuw niet wordt meegeteld voor de ranks, maar de mensen die pro willen worden door spammen lukt het toch wel, want dan komen er gewoon weer een paar onzin topics bij...

Het plusje achter je naam houdt in dat je echt iets toe hebt gevoegd op het forum. Daaraan kan je dus zien dat iemand er verstand van heeft. Je ziet trouwens snel genoeg of iemand alleen maar post in de Late Leeuw, of dat ie overal rondhangt en post.

Geen problemen maken van iets wat geen probleem is dus.
Sebasz    posted on 25-05-2008 11:18
Poster: Bouncy
Er word regelmatig gesproken over het sluiten van de late leeuw.

Ik vind dit een goed idee, omdat je dan niet van die pro's krijgt die eigenlijk alleen maar heeft lopen spammen.

Maar,

Als we hem sluiten word dit over de rest van het forum gedaan, de late leeuw houd het forum schoon.

Dit zou je kunnen oplossen door de late leeuw niet mee te laten tellen in de postcount's/pageviews!

Ik weet niet of hier al een topic over bestaat, zo ja? gooi hem maar dicht.

Vul in de Poll jouw mening in!

Sowieso mensen beoordelen op hun postcount :') Hoe triest ben je dan wel niet. Dat slaat namelijk nergens op. Iemand met 10 posts kan meer weten dan iemand met 5000 posts..

Wat je wel krijgt is dat de oudere versie's van de late leeuw nog wel in de database staan, dit maakt het forum een stuk traager!
 Ja tuurlijk, want als je de late leeuw 12 opent gaat hij ook alle resultaten van 1,2,3,4,5...10, en 11 ophalen en kost dat heel veel tijd meer Cry

Ik heb het zogenaamde F*cking manual gelezen.

Het gaat mij niet alleen om de ranking, maar om het feit dat het een DJ forum is!!

De late leeuw word veel te veel misbruikt inplaats van gebruikt. Het is nu een Ik verveel me en ik ga dit volspammen topic!. Eigenlijk kan de late leeuw dicht, want dat gezeik hoeft helemaal niet op DJR te zitten. Als je hier komt om te lullen over onzinige offtopic dingen, kun je beter naar het offtopic forum gaan (als die bestaat)

Het smoesje van dat de late leeuw het forum schoon houd geld dus eigenlijk niet na er nog ef over na te hebben gedacht. Mensen die veel actief zijn in de late leeuw vind ik raar, omdat je daarvoor hier niet bent gekomen. Ben je dat toch? Ga dan eens heel hard nadenken!

Sommige mensen, posten een keer in het half jaar ofzo iets in de late leeuw! Omdat ze iets kwijt moeten!

De late leeuw is geen chatbox volgens mij, maar gewoon om gal te spugen enz!

Nja, mijn mening is bekend!

En ik zou ook wel eens wat willen horen van de admins en modje's die hier rond lopen!

Ach man, huil niet zo. Er moet toch ook gewoon gepraat kunnen worden, daarvoor is een forum (discussiebord) voor bedoeld. Ook al is het thema "DJ" kun je nog wel genoeg over andere dingen praten.
Dus als jij alleen over DJ shit wilt lullen begin je lekker je eigen crappy website ofzo Cry

Wat ik hier dus uit begrijp betekend pro dus Professioneel spammer!
Dan ben ik blij als ik nooit pro word!

Het gaat mij er echt niet om dat ik jalours ben, het gaat mij er om dat je word beloont om te spammen. Beetje vreemd, toch?

Poster: ceesietopc
Pff... wat een poll

Maar oke, mijn mening:
De late leeuw is een gezellig topic, en op elk forum moet je gewoon de ruimte hebben om lekker nutteloos te spammen. Niet sluiten dus, want dan gebeurt het op andere plekker of gaat de gezelligheid omlaag.
Als iedereen echt zoveel waarde hecht aan die ranks, vind ik het wel een goede dat de late leeuw niet wordt meegeteld voor de ranks, maar de mensen die pro willen worden door spammen lukt het toch wel, want dan komen er gewoon weer een paar onzin topics bij...

Het plusje achter je naam houdt in dat je echt iets toe hebt gevoegd op het forum. Daaraan kan je dus zien dat iemand er verstand van heeft. Je ziet trouwens snel genoeg of iemand alleen maar post in de Late Leeuw, of dat ie overal rondhangt en post.

Geen problemen maken van iets wat geen probleem is dus.

Wat hij dus zegt ongeveer Cry
User edit by Sebasz on 25-05-2008 @ 11:25:36 (100%)
Steev    posted on 25-05-2008 11:20
Poster: ccc
Pfff stel je niet aan man. Geil je soms op het rangen systeem?

Als hij dat nou fijn vind? Dan mag dat toch zeker?..

:P
Flexii    posted on 25-05-2008 11:36
als je een onzin topic als de late leeuw wegdoet, loop je een groot risico dat de onzin posts zich gaan verspreiden over het hele forum, dat is denk ik het probleem.
Dirkvh    posted on 25-05-2008 11:52
Poster: Flexii
als je een onzin topic als de late leeuw wegdoet, loop je een groot risico dat de onzin posts zich gaan verspreiden over het hele forum, dat is denk ik het probleem.

Ben ik het volledig mee eens, zo'n topic heeft geen nut (LL), maar ik heb liever alle onzin posts daar dan dat ze in alle nuttige topics rondzwermen.

Dat iemand Pro wil worden door zo veel onzin te posten, die moeten eens na gaan denken of ze wel goed bezig zijn. Ik geef zelf niks om wat voor rang ik heb, ben vaak actief maar lees bijna alleen maar en post vrij weinig...
Jori    posted on 25-05-2008 11:59
Waar gaat dit nou helemaal over mensen!! Gewoon een lekker gezellig topic, klaar... F*ck die rangen, Niks sluiten, niks niet mee tellen. Als je die rangen een probleem vindt, moet je het niet zoeken bij de late leeuw. Het is gewoon een leuk topic, en ik heb geen last van spammers. Als mensen persee zo'n hoge rang willen hebben lukt dat toch wel. Volgensmij gaat dit echt nergens over.

En ehm.... @bouncy: niks persoonlijks tegen jou!
ceesietopc    posted on 25-05-2008 12:06
Kijk maar uit iedereen, straks tellen de posts in dit topic nog niet mee, omdat we praten over iets anders dan DJ stuff op een DJ forum, en dan worden we allemaal spam pro. Ah gossie.. :O

@bouncy
Niks persoonlijks idd Winking my eye

428 Users online: 369 Guests (59 Unknown)
Pages generated today : 97.578
Most visitors online this month : 591
Lifetime Pageviews since 2003 : 243.616.493