EDIT: www.djxtremer.nl vernieuwd! (1/2)
  Dutch Topics, DO NOT reply in other languages than Dutch !  LOCKED 

Xtremer    posted on 23-05-2008 16:17
Beste DJResourcers,

Ik ben weer bezig met een andere Lay-out na aanleiding van tips van mensen op DJR.
De huidige Lay-out is wel leuk maar is zo kaal...
Even een voorbeeldje van de nieuwe: LINK.
Geef ook hier even jullie mening over:D!

Greetz,

DJ Xtremer
DJ: www.djxtremer.nl - Portfolio: www.patrickheiloo.nl
User edit by Xtremer on 04-07-2008 @ 08:39:29 (71%)

What do you think about EDIT: www.djxtremer.nl vernieuwd! ??

Vote :   

Ywe    posted on 23-05-2008 16:22

Ziet er superstoer uit! Man ik wou dat ik wat met Flash uit de voeten kon... Happy, laughing

Je oude site vind ik ook goed eruitzien hoor :o Misschien nog wat muziek op de achtergrond erbij? één van je mixen?

Xtremer    posted on 23-05-2008 16:23
@ Ywe: Ja zou kunnen! Ik denk dat ik gewoon een mix van een uur op ga nemen ofzo en die als achtergrond muziek doe. Is het niet de hele tijd hetzelfdeCry .
Jori    posted on 23-05-2008 16:26
Ziet er wel leuk uit, alleen al die text 3d en groot maken vind ik net weer iets te. Maak dat wat kleiner en mss iets meer kleurvariatie erin stoppen. En je zou de site in gewoon html kunnen schrijven en alleen de bewegende(actieve) elementen in flash kunnen stoppen. Dat maakt hem iets meer compatibel voor mensen zonder flash. Verder heel vet gedaan!
User edit by Jori on 23-05-2008 @ 16:27:51 (2%)
Stefjuuh    posted on 23-05-2008 16:34
Mooie website, al zou ik die flikker effecten toch weghalen, het is een beetje TE
Convert    posted on 23-05-2008 16:34
Vette site zelfde kleuren als mij Oranje & Zwart Happy, laughing Hij's egt veel beter dan de vorige suc6 heWinking my eye
Nandi    posted on 23-05-2008 17:37
Poster: Stefjuuh
Mooie website, al zou ik die flikker effecten toch weghalen, het is een beetje TE

Ja dat is ook niet zo geslaagd Cry voor de rest wel lekker Cry
justjustin    posted on 23-05-2008 18:08
Hij is vet hoor...maak er ook 1 voor mij Winking my eye hahaCry
Xtremer    posted on 23-05-2008 18:30
Oke! Haal die Flash teksten wegCry. Ik vond dat infaden van de tekst alleen wel leukCry. Is ie tenminste voor iedereen, ook zonder flash te bekijken! Ik ga er aan werken!
Flexii    posted on 23-05-2008 18:42
ziet er netjes uit zoWinking my eye
Luxx    posted on 23-05-2008 19:18
als je nu maar niet weer alle djbooths gaat volspammen met je link
www.mothermusic.nl
justjustin    posted on 23-05-2008 19:24
Poster: Luxx

hahahahah nu je het zegt hahaha
Xtremer    posted on 23-05-2008 19:26
Poster: Luxx

Is dat een klacht ofzoCry? Betere manier bestaat er niet om reclame te maken tochCry.
Haha nee ik doe dat ook al een tijdje niet meer hoor, zal ook niet meer gebeurenCry.
Nvie    posted on 23-05-2008 19:27
Ontwerp op zich is leuk. Nadeel van donkere kleuren is wel dat mensen sneller geneigd zijn 'door te klikken'.

Je tekst vind ik alleen niet lekker lezen. Ik zou gewoon een standaard lettertype voor de content en titels gebruiken, en die dan een 'normale' grootte geven. Daarnaast zou ik, om je informatie wat te breken, hier en daar een foto neerzetten.

Xtremer    posted on 23-05-2008 21:27
Zo even aangepast! De site is bijna af, alleen de foto's nog doen. Zal ik wel of geen flash intro doen?
Nvie    posted on 23-05-2008 22:26
Poster: DJ-Xtremer
Zo even aangepast! De site is bijna af, alleen de foto's nog doen. Zal ik wel of geen flash intro doen?

Alleen als het echt een toegevoegde waarde heeft. 99 van de 100 intro's is eerder hinderlijk dan nuttig en wordt ook zo ervaren...
jannickv    posted on 23-05-2008 22:30
oké een basis regeltje voor websites

3 verschillende grotes van letterype nemen! (neem bv: groot, middel en klein)

groot: titel
middel: links en sub tittel(s)
klein: tekst

nu is de tekst veels te groot Winking my eye

verder moet ik nog eens goed kijken :p

edit: nog even verder gekeken Winking my eye
even wat pos en negative punten

+
leuke rollover linkjes
ik ben een oranje freak Happy, laughing dus ik hou van de combinatie Winking my eye
foto van je booth is pro

-
nogmaals lettertype..
tekst is een afbeelding... (aanpassen van tekst is zo een kut jobje)
dat gastenboek... niet echt pro hé...
ik krijg geen foto's als ik klik
terug knopje op de site vind ik ook altijd leuk...
overal het zelfde lettertype gebruiken is een must Winking my eye

ziezo mijn mening :p
is puur opbouwend bedoeld hé je site lijkt al ergens op maar met enkele simpele aanpassingen ziet hij er nog zo veel beter uit Winking my eye

ps: een mp3 playertje bovenaan vind ik ook altijd leuk :p
ps2: als er je iets niet lukt moet je maar hulp vragen mss kan ik je helpen...

grtz

User edit by jannickv on 23-05-2008 @ 22:42:51 (100%)
Stefjuuh    posted on 23-05-2008 22:32
Geen inderdaad. Ik vind persoonlijk je scheve naam op je mainpage niet echt mooi, maar dat kan aan mij liggen, hoe denken anderen daar over?
Xtremer    posted on 24-05-2008 10:05
Poster: jannickv
oké een basis regeltje voor websites

3 verschillende grotes van letterype nemen! (neem bv: groot, middel en klein)

groot: titel
middel: links en sub tittel(s)
klein: tekst

nu is de tekst veels te groot Winking my eye

verder moet ik nog eens goed kijken :p

edit: nog even verder gekeken Winking my eye
even wat pos en negative punten

+
leuke rollover linkjes
ik ben een oranje freak Happy, laughing dus ik hou van de combinatie Winking my eye
foto van je booth is pro

-
nogmaals lettertype..
tekst is een afbeelding... (aanpassen van tekst is zo een kut jobje)
dat gastenboek... niet echt pro hé...
ik krijg geen foto's als ik klik
terug knopje op de site vind ik ook altijd leuk...
overal het zelfde lettertype gebruiken is een must Winking my eye

ziezo mijn mening :p
is puur opbouwend bedoeld hé je site lijkt al ergens op maar met enkele simpele aanpassingen ziet hij er nog zo veel beter uit Winking my eye

ps: een mp3 playertje bovenaan vind ik ook altijd leuk :p
ps2: als er je iets niet lukt moet je maar hulp vragen mss kan ik je helpen...

grtz

1. Tekstgrootte ga ik nog even aanpassen inderdaad. Ik vind het zelf wel prettig hoe de tekstopmaak is, kun je er tenminste nog een leuk effect aan toevoegen. Aanpassen van de tekst is ook geen probleem het zit allemaal in 1 PSD'tje, dus bewerken, opslaan als GIF (beste kwaliteit) en plakken op de plek waar hij hoort. Misschien is het beter als ik de tekst dezelfde grootte geef als de tekst die onder de foto van mijn booth staat.

2. Roll-overs ga ik toepassen bij alle link die zich op mijn site bevinden. Zo ook bij de foto links.

3. Het gastenboek vind ik zelf ook jammer, maar het punt is dus dat ik niet weet hoe ik er zelf 1 kan makenCry. Het is gewoon zo'n gratis ding van MyGB.nl.

4. De foto's komen in een flash fotoslide te staan, staat vanavond ook online.

5. Terugknopje vind ik een beetje onzin en verspilling van de ruimteCry. Je kunt ook gewoon op vorige drukken of op 1 van de links in het menu.

6. De MP3 player bovenaan de site is wel leuk, maar ik weet niet hoe ik die moet maken... Ik heb het al een aantal keer geprobeerd, maar krijg steeds maar weer foutmeldingen bij het opslaan.

Ik ga in iedergeval volgend jaar de opleiding Interactief media vormgeven op het Media College in Amsterdam volgen, daar hoop ik alles te kunnen leren over webdesign.

In iedergeval bedankt voor de tips!

@ Nvie: Ik laat de flash intro wel zitten, scheelt ook weer een boel werkCry. Ik vind zelf ook vaak dat het in de weg zit zo'n stom ding.

@ Stefjuuh: Ik heb het juist expres gedaan dat hij zo schuin staat, valt lekker op!
User edit by Xtremer on 24-05-2008 @ 10:17:51 (5%)
jannickv    posted on 24-05-2008 18:08

1. Tekstgrootte ga ik nog even aanpassen inderdaad. Ik vind het zelf wel prettig hoe de tekstopmaak is, kun je er tenminste nog een leuk effect aan toevoegen. Aanpassen van de tekst is ook geen probleem het zit allemaal in 1 PSD'tje, dus bewerken, opslaan als GIF (beste kwaliteit) en plakken op de plek waar hij hoort. Misschien is het beter als ik de tekst dezelfde grootte geef als de tekst die onder de foto van mijn booth staat.

2. Roll-overs ga ik toepassen bij alle link die zich op mijn site bevinden. Zo ook bij de foto links.

3. Het gastenboek vind ik zelf ook jammer, maar het punt is dus dat ik niet weet hoe ik er zelf 1 kan makenCry. Het is gewoon zo'n gratis ding van MyGB.nl.

4. De foto's komen in een flash fotoslide te staan, staat vanavond ook online.

5. Terugknopje vind ik een beetje onzin en verspilling van de ruimteCry. Je kunt ook gewoon op vorige drukken of op 1 van de links in het menu.

6. De MP3 player bovenaan de site is wel leuk, maar ik weet niet hoe ik die moet maken... Ik heb het al een aantal keer geprobeerd, maar krijg steeds maar weer foutmeldingen bij het opslaan.

Ik ga in iedergeval volgend jaar de opleiding Interactief media vormgeven op het Media College in Amsterdam volgen, daar hoop ik alles te kunnen leren over webdesign.

In iedergeval bedankt voor de tips!

@ Nvie: Ik laat de flash intro wel zitten, scheelt ook weer een boel werkCry. Ik vind zelf ook vaak dat het in de weg zit zo'n stom ding.

@ Stefjuuh: Ik heb het juist expres gedaan dat hij zo schuin staat, valt lekker op!

ik kan je wel een mp3 playertje maken in flash als je dat graag wil
eentje zoals op mijn site... (ww is mijn nickname hier)
MartinDuncan    posted on 24-05-2008 21:20
waarom zet je een wachtwoord op je site :P of is dat een domme vraag Cry
jannickv    posted on 24-05-2008 21:22
Poster: MartinDuncan
waarom zet je een wachtwoord op je site :P of is dat een domme vraag Cry

omdat hij (nog steeds :p) niet af is
Nvie    posted on 24-05-2008 22:05

1. Tekstgrootte ga ik nog even aanpassen inderdaad. Ik vind het zelf wel prettig hoe de tekstopmaak is, kun je er tenminste nog een leuk effect aan toevoegen. Aanpassen van de tekst is ook geen probleem het zit allemaal in 1 PSD'tje, dus bewerken, opslaan als GIF (beste kwaliteit) en plakken op de plek waar hij hoort. Misschien is het beter als ik de tekst dezelfde grootte geef als de tekst die onder de foto van mijn booth staat.

Persoonlijk werk ik liever met PNG dan met GIF. Daarnaast is de kwaliteit en compressie van PNG beter dan GIF en ondersteunt PNG alle eigenschappen van GIF op animatie na. In tegenstelling tot GIF heeft PNG wel de beschikking over alpha layers (transparacy).
Jori    posted on 25-05-2008 10:31
Nou hij is al veel beter. Maar wel nog ff je main tekst aanpassen! Ziet er al wel heel strak uit hoor!!
Die wallpapers bij downloads zijn trouwens harstikke strak man!!
User edit by Jori on 25-05-2008 @ 13:29:26 (63%)
DeteqBoy    posted on 03-06-2008 22:54
Mooie site geworden, zwart met oranje past goed dat houden we even in gedachten :P voor de rest vind ik alleen dat je lettertype af en toe beetje te groot is Happy, laughing
D-Ray    posted on 03-06-2008 23:33
ja.... mooi site hoor... :P

198 Users online: 132 Guests (66 Unknown)
Pages generated today : 26.063
Most visitors online this month : 897
Lifetime Pageviews since 2003 : 242.980.467