Ziet er superstoer uit! Man ik wou dat ik wat met Flash uit de voeten kon...
Je oude site vind ik ook goed eruitzien hoor :o Misschien nog wat muziek op de achtergrond erbij? één van je mixen?
Poster: Stefjuuh
Mooie website, al zou ik die flikker effecten toch weghalen, het is een beetje TE
Poster: Luxx
als je nu maar niet weer alle djbooths gaat volspammen met je link
Poster: Luxx
als je nu maar niet weer alle djbooths gaat volspammen met je link
Poster: DJ-Xtremer
Zo even aangepast! De site is bijna af, alleen de foto's nog doen. Zal ik wel of geen flash intro doen?
Poster: jannickv
oké een basis regeltje voor websites
3 verschillende grotes van letterype nemen! (neem bv: groot, middel en klein)
groot: titel
middel: links en sub tittel(s)
klein: tekst
nu is de tekst veels te groot
verder moet ik nog eens goed kijken :p
edit: nog even verder gekeken
even wat pos en negative punten
+
leuke rollover linkjes
ik ben een oranje freakdus ik hou van de combinatie
foto van je booth is pro
-
nogmaals lettertype..
tekst is een afbeelding... (aanpassen van tekst is zo een kut jobje)
dat gastenboek... niet echt pro hé...
ik krijg geen foto's als ik klik
terug knopje op de site vind ik ook altijd leuk...
overal het zelfde lettertype gebruiken is een must
ziezo mijn mening :p
is puur opbouwend bedoeld hé je site lijkt al ergens op maar met enkele simpele aanpassingen ziet hij er nog zo veel beter uit
ps: een mp3 playertje bovenaan vind ik ook altijd leuk :p
ps2: als er je iets niet lukt moet je maar hulp vragen mss kan ik je helpen...
grtz
1. Tekstgrootte ga ik nog even aanpassen inderdaad. Ik vind het zelf wel prettig hoe de tekstopmaak is, kun je er tenminste nog een leuk effect aan toevoegen. Aanpassen van de tekst is ook geen probleem het zit allemaal in 1 PSD'tje, dus bewerken, opslaan als GIF (beste kwaliteit) en plakken op de plek waar hij hoort. Misschien is het beter als ik de tekst dezelfde grootte geef als de tekst die onder de foto van mijn booth staat.
2. Roll-overs ga ik toepassen bij alle link die zich op mijn site bevinden. Zo ook bij de foto links.
3. Het gastenboek vind ik zelf ook jammer, maar het punt is dus dat ik niet weet hoe ik er zelf 1 kan maken. Het is gewoon zo'n gratis ding van MyGB.nl.
4. De foto's komen in een flash fotoslide te staan, staat vanavond ook online.
5. Terugknopje vind ik een beetje onzin en verspilling van de ruimte. Je kunt ook gewoon op vorige drukken of op 1 van de links in het menu.
6. De MP3 player bovenaan de site is wel leuk, maar ik weet niet hoe ik die moet maken... Ik heb het al een aantal keer geprobeerd, maar krijg steeds maar weer foutmeldingen bij het opslaan.
Ik ga in iedergeval volgend jaar de opleiding Interactief media vormgeven op het Media College in Amsterdam volgen, daar hoop ik alles te kunnen leren over webdesign.
In iedergeval bedankt voor de tips!
@ Nvie: Ik laat de flash intro wel zitten, scheelt ook weer een boel werk. Ik vind zelf ook vaak dat het in de weg zit zo'n stom ding.
@ Stefjuuh: Ik heb het juist expres gedaan dat hij zo schuin staat, valt lekker op!
Poster: MartinDuncan
waarom zet je een wachtwoord op je site :P of is dat een domme vraag
1. Tekstgrootte ga ik nog even aanpassen inderdaad. Ik vind het zelf wel prettig hoe de tekstopmaak is, kun je er tenminste nog een leuk effect aan toevoegen. Aanpassen van de tekst is ook geen probleem het zit allemaal in 1 PSD'tje, dus bewerken, opslaan als GIF (beste kwaliteit) en plakken op de plek waar hij hoort. Misschien is het beter als ik de tekst dezelfde grootte geef als de tekst die onder de foto van mijn booth staat.