Terugkerende vraag foutmelding CDJ
  Dutch Topics, DO NOT reply in other languages than Dutch !  

KesterDJ    posted on 22-05-2008 20:47
Pioneer 1000 MK3

=> foutmelding: door men foutmelding op te zoeken hier op het forum weet ik intussen al dat het zou liggen aan men cd die vuil is...  Nu kuis ik TELKENS men cd's alvorens één in te steken tot op vandaag me het ondenkbare overkwam: een PAS gebrande cd gaf alweer de foutmelding. Hoe kan een pasgebrande cd nu vuil zijnConfused

Laat ons zeggen dat ik toch wel 1x per 8 weken deze foutmelding krijg... Dit is niet zoveel, maar toch voor een toestel van 1200 euro, en als je dit live voorhebt... Nu vroeg ik me af zijn er nog mensen die dit "af en toe" voorhebben en wat doen zij eraanConfused

Ik ga ook overschakkelen op Serato, dan zal je wss dit probleem nooit meer voorhebben?
Mod edit by Lead on 29-08-2008 17:30 (2%)

What do you think about Terugkerende vraag foutmelding CDJ ??

Vote :   

KesterDJ    posted on 22-05-2008 20:55
Iemand vertelde me dat de "brandkwaliteit" een rol kan spelenConfused Zou het dat zijn?
Stefjuuh    posted on 22-05-2008 21:08
Welke cd's heb je, en hoesnel brand je ze? Ik heb even een paar MORE cd's gepakt.. en mn cdspeler pakt ze niet. *nu isst niet zoown dure. Maar bij de aldi cd'tjes heb k niet/nauwelijks problemen.. Zet je brandsnelheid lager, en je zal er vast minder last van hebben
KesterDJ    posted on 22-05-2008 21:22
Fujifilm cdtjes,

brandsnelheid lager zetten bij windowns media player, of gewoon Nero kopenConfused

Alvast bedankt he
underscore    posted on 22-05-2008 23:12
kopen

hahahaha Cry Down die ergens he kerel... Happy, laughing

En inderdaad, gewoon op lagere snelheid branden. Soms kruipen er minieme foutjes in de TOC van de CD bij hogere snelheden, best wat lager branden dus.

Het hangt ook van de cd-writer af, een kwalitatieve cd-writer kan op hogere snelheden betere cd's branden dan een kwalitatief mindere cd-writer op lagere snelheden.

Greetzzz
Winston    posted on 22-05-2008 23:19
Hoe kuis je die dingen eigenlijk en had je dat ook gedaan bij de nieuwe cd?
Tic Toc
jelle89    posted on 29-08-2008 08:55
ik had hetzelfde probleem 3x met mn cdj800mk2's, een track op een cd werd door de ene cdj niet afgespeeld en door de andere wel, cdtje nog een keer gebrand met andere brander en werkte perfect..
Boyd    posted on 29-08-2008 09:34
Poster: jelle89
ik had hetzelfde probleem 3x met mn cdj800mk2's, een track op een cd werd door de ene cdj niet afgespeeld en door de andere wel, cdtje nog een keer gebrand met andere brander en werkte perfect..

Dat ken ik dus, thuis op je rmp's slikt ie ze allemaal zonder problemen. En dan sta je een keer voor het publiek en dan slikt de cdj800 1 op de 10 cd's niet!
Lead    posted on 29-08-2008 17:30
In mijn Audio Course zal ook een topic komen over CDs branden.... Maar heb gewoonweg te weinig tijd om alles op de juiste manier in te tikken en de plaatjes erbij te maken....

Eerst komt nog stukje over Speakers (onderdeel basis kennis) en daarna komen de interresantere topics over compressie, mp3, cd branden etc...
Let the BASS be louder
Twello    posted on 29-08-2008 18:19
Poster: BoydGrift

Dat ken ik dus, thuis op je rmp's slikt ie ze allemaal zonder problemen. En dan sta je een keer voor het publiek en dan slikt de cdj800 1 op de 10 cd's niet!

raar dat probleem heb ik nog nooit meegemaakt, met zowel de mk1 als de mk2 niet. Ik gebruikte vroeger (voor mijn Traktor Scratch tijdperkCool) TDK cdtjes, die deden het perfect als je ze met nero op de laagste snelheid brand. Nooit problemen mee gehad!

Sebasz    posted on 29-08-2008 18:52
ik heb danwel de cdj800 en heb goedkope cdtjes en brand ze op max snelheid. maar ik heb nog nooit problemen gehad :P
nicknaughty    posted on 29-08-2008 21:23
ik gebruik cds van sony, of verbatim. goedkopere cds pakt ie soms niet idd. stom, maar goed als je eenmaal weet welke je moet hebben is het geen probleem meer
freezer    posted on 29-08-2008 21:37
ik had veel problemen met die sony cdr rw super slecht en nu goedekope cds en gewoon goed

This is an old Topic

No new postings for 6.149 days.
 Post CommentThat would be 205 months
or a whopping 16.8 years
You might consider opening a new topic or reply anyway by pressing the green button...

63 Users online: 20 Guests (43 Unknown)
Pages generated today : 21.862
Most visitors online this month : 200
Lifetime Pageviews since 2003 : 240.246.279