Poster: bartezzznaja draaien is toch wel me grootste hobby... naja mischien me vriendin maar draaien komt toch wel erg hoog en verder zit k nog op american football en snowboarde doe k ook nog wel vaak.
oowja en sinds kort graffitie k ook dus dat begint ook wel een beetje een hobby te worden, en dan heb k natuurlijk ook nog me grote klerenkoop verslaving.
Na het draaien is het toch wel gitaarspelen en skateboarden (oja, en ik ben geen hiphopper of hardrocker zoals zoveel denken bij skaters:P)
MAAR, draaien blijft leuker!!!!
Naast het dj zijn (wat ook veel tijd in beslag neemt) ben ik fanatiek sporter: ik vind het lekker om te wielrennen en heb een paar maanden terug een nieuwe fiets gekocht. Meestal kar ik op zondag een kilometertje of 100 en dan doordeweeks nog een keer. Hardlopen was een passie van mijn vader en eigenlijk ook van mij, vind ik ook erg leuk om te doen en ik loop regelmatig wedstrijdjes. Daarbuiten spendeer ik veel tijd met mijn lieve vriendin en ben ik druk met organiseren van allerlei dingen. Tot slot vind ik het ook heerlijk om lekker lui in de zon te liggen of om lekker uiteten te gaan! Ow en niet te vergeten!:::: School, mja niet dat het echt een hobby is, maar ik breng er jammer genoeg wel veel tijd door.
Ik speel jammer genoeg geen instrument, maar wil misschien gaan drummen, mja.. dan meot ik eerst nog maar eens vrijetijd maken:P
Poster: FlippinDoublejep jeweetwel:P, aan die ringen zwaaien net zoals youri van gelder, maar dan heen en weer enzo haha:P
Ringzwaaien?
mijn hobby's buiten dj'en zijn golf, lopen, uitgaan en studeren ook (als je dat een hbby kan noemen)
Poster: simsoft
haha had et niet over deejayen
Poster: Twizz
brommersssss!!
en dan nóg zo eentje meer.
2x suzuki tsx duss.
Poster: justjustin
HAHAHA...of denken wij nu te ver door!!!!
Naast djen zit in nog in de scouts (jeugdbeweging), speel ik zaalvoetbal en minivoetbal.
En dan uiteraard nog de gewone dingen zoals uitgaan en met vrienden weggaan, maar dat kan je niet echt als hobby bestempelen vind ik.
Gamen,
Werken,
Internetten,
Ontwerpen,
Computeren,