dat is denk ik bij ons allemaal het geval ja
Poster: DrezZ
naast het draaien ben ik veel met mn vriendin bezig. Ook speel ik wekelijks badminton en ga af en toe lopen. Een stapje in de wereld zetten met vrienden gebeurde ook al vaker. En heeeeel veel met muziek bezig zijn hé!
Poster: bastianhecker
naar mooie dames kijken, veel op de pc met muziek bezig zijn, hockey, vrienden ja geloof me dat is ook een hobby kost je namelijk ook geld en tijd maar bovenaan staat nog wel dj'en:D.
zoizo dj'en, chille, uitgaan, drinke, meide kijke, msn, af en toe op dj resouce kijke, :P waarom zie ik er zo weinigs sportiefs tussen zitte:P (train wel hoor) alleen ist geen hobby heb er een best hekel aan :P
Poster: NandiSpeciaal man
Poster: Illusion
Jahals je van de natuur houdt, en een lekker visje bij het avondeten, dan moet je het gewoon echt eens doen
Maarja er zijn niet veel mensen die het doen:p (van mijn leeftijd) 19/20:p
Poster: Ziax
Vissen met iemand van je vrienden is ongeloofelijk chill ! Biertje derbij, en filsoferen maar ! (zo gaat het er bij mij toch altijd aan toe :p).
eind juni doen we 3 daagjes :D
Ringzwaaien: ik denk het turnen. Ik heb zelf heel lang op turnen gezeten van mijn 6e tot mijn 14e of zo. Helaas door terugkomende blessure (stomme gewrichten van me!) moeten stoppen
g*dverdeg*dver! Räikkönen sukkel, je moet niet iemand van de baan rijden!!!! (oftewel F1 vind ik ook erg leuk :D)
Poster: FlippinDouble
Een vrouw die van F1 houd? Je bent de eerste die ik ken! :P
Poster: FlippinDouble
Haha, ik zie al een vrouw aan zo'n auto klussen :P
Mijn auto is z'on beetje mijn huis :P.
naja draaien is toch wel me grootste hobby... naja mischien me vriendin maar draaien komt toch wel erg hoog en verder zit k nog op american football en snowboarde doe k ook nog wel vaak.
oowja en sinds kort graffitie k ook dus dat begint ook wel een beetje een hobby te worden, en dan heb k natuurlijk ook nog me grote klerenkoop verslaving.
ooew k vergeet echt veel want k speel ook nog gitaar en kan ook drummen maar zit verder niet meer op les of zow.