Het hoort zo, alle DJM-800's voelen zo aan. Als je daarvoor een mixer hebt gehad met soepele faders is het altijd even wennen.
Je moet er ook rekening mee houden dat ze nog even in moeten lopen he! Is net zoals bij een CDJ, de jog is aan het begin net even stroever dan 2 maanden later.
Poster: DJ-Xtremerdacht ik al ma wou effe zeker zijnJe moet er ook rekening mee houden dat ze nog even in moeten lopen he! Is net zoals bij een CDJ, de jog is aan het begin net even stroever dan 2 maanden later.
Poster: DJ-XtremerJe moet er ook rekening mee houden dat ze nog even in moeten lopen he! Is net zoals bij een CDJ, de jog is aan het begin net even stroever dan 2 maanden later.
Poster: Gery
wat voro mij vooral wennen is tov mijn oud mengpaneel is dat de bassen heel hard gedempt worden, wat eig wel goed is maar als je die volledig naar beneden zet klinkt je geluid iets te kaal
maar ik klaag niet, de geluidskwaliteit is een dag en een nacht verschil (zelf op mijn gewone computer boxen)
Poster: Gery
idd, dit is zeker het geval voor platen met vocaal.
mijn vorig mengpaneel was -15dB dus 't is wel wennen, maar gwn ipv volledig naar beneden te zetten maar half e.
die semi kill kan ook wel soms goed van pas komen
hem em nu één dag, en ben helemaal in love![]()
€1000 is niet veel, als hij maar in top staat is toch. Een Pioneer gaat volgens mij heeel wat jaren mee hoor als je hem maar niet te zwaar belast.