Hey allemaal, Ik zoek carrier geluiden die ik in mijn vocoder kan gebruiken, heeft iemand goede geluiden? Alvast bedankt, Flippin' Double
What do you think about Vocoder Carrier Sounds ??
Vote :
OK we understand you don't like ads (so don't we) but, Please consider making this website possible by disabling your Ad Blocker. Or become a Gold Member, they don't see ads.
Je zou de volgende kunnen gebruiken: orangator, saccara of mass1.
Maar voor het gebruik van carrier sounds is het veel simpleler om een instrumentaal stuk uit een nummer te knippen en dit te gebruiken. Of je speelt in FL of zoiets een melodie in die je gebruikt.
Als je een text door een vocoder wilt halen kun je je carrier het best op de melodie van je text uitzoeken. (duidelijk?)
Nee, het werkt niet. Ik krijg met die link van bambam alleen maar .dll files. Hoe los ik dit op? Ik wil gewoon iets van een programmaatje het liefst waar alles meteen al inzit.
Ja, dankje. Ik ben er net al achtergekomen. Bedankt voor je hulp!
OK we understand you don't like ads (so don't we) but, Please consider making this website possible by disabling your Ad Blocker. Or become a Gold Member, they don't see ads.
This is an old Topic
No new postings for 6.322 days. Post CommentThat would be 210.7 months or a whopping 17.3 years You might consider opening a new topic or reply anyway by pressing the green button...