Poster: JazzyMax
Waarom zou je veel duurdere 1000's kopen als de 400 ook heel stabiel, betrouwbaar, leuk en compact is?
Poster: JazzyMax
Ik zou zeker geen 1000's kopen als het enkel maar is om te oefenen. Dat kun je met die 400's ook doen thuis. En een goede dj heeft maar 10 minuten nodig om zich aan te passen wat jog-gevoeligheid en zo betreft...
Keuze zou snel gemaakt zijn bij mij: De 400!
Poster: Ilja
Jup Hot-cue's zijn inderdaad gaaf, heb er 2 op mijn Denon DN-S3500,? Maar hoe bedoel je dat ze al zo vaak gerepareert moesten worden, of zat je bijna te springen op je Cue's
Poster: qntr0l
Problemen met mijn CDJ400's waren niet in het play/cue gedeelte, maar het hele jog sloeg gewoon vast of liep heel moeilijk.
Poster: Supermel
bedoel je dat het draaiende gedeelte vast zat?
valt me nogal tegen van pioneer.... Ik ken tot nu toe alleen de 800's en de 1000's en ik heb tot eind vorig jaar zelf een 1000mk1 gehad, maar echt nooit wat met het plateau gehad.
Poster: Supermel
bedoel je dat het draaiende gedeelte vast zat?
valt me nogal tegen van pioneer.... Ik ken tot nu toe alleen de 800's en de 1000's en ik heb tot eind vorig jaar zelf een 1000mk1 gehad, maar echt nooit wat met het plateau gehad.
Poster: Victor
Omdat de jog veel minder goed is, omdat die lichtjes erom heen nergens op lijken, omdat je geen hotstarts hebt en omdat andere merken betere spelers voor minder geld leveren misschien?
Some parts of this website require you to login. Using an account on DJResource has a lot of advantages such as:
Adding Content, getting Notifications, Like content, Downloading and Uploading Images and much more.