Hallo,
Ik zit mét een persoonlijk moeilijke keuze

:
Ik ben nu ongeveer 2 jaar bezig met mijn Numark Axis-9 cdspelertjes, waar ik tot nu toe zeer tevreden over ben geweest. Maar na nu al geregeld op verplaatsing met Pioneer te draaien (CDJ 800 MK2 vooral, af en toe de CDJ 1000 MK2/3) ben ik toch wat "verliefd" geworden op die Pioneer machientjes.
Nu ik wss mijn Axis 9 kan verkopen zou ik mijzelf dus nieuwe cd spelers kopen, van Pioneer (omdat ik toch ook nog geregeld mijn eigen materiaal mééneem om te draaien)
Nu twijfel ik enorm of ik de nieuwe CDJ 400 zou nemen, of de CDJ 1000 MK3 die toch nog altijd aan de top staat.
Voordelen aan de CDJ 400 zijn (voor mij toch):
- het feit dat je USBstickje kan op aansluiten (zo moet je niet op de laatste stek nog vlug cd's branden)
- je kan het op PC-software aansluiten (gebeurt nu niet echt veel maar toch soms)
-
ze passen nog in mijn case !!! (Prodjuser CDJ-8)
---> vooral dit laatste vind ik belangrijk want ik zou toch bij mijn mengpaneel blijven die ook al in die case zit
Voordelen aan de CDJ 1000 MK3:
- TIS EEN CDJ 1000 MK3

(niet meer uitleg nodig denk ik: groot jogwheel met dat schermpje in, betere display, jogwheel adjust, hot cue's ...)
-
NADEEL: ga wss nieuwe case moeten kopen
De Cdj 400's zou ik nieuw kopen (+/- 1200 &euro

, maar als ik voor de CDJ' 1000's ga zou het toch 2e hands zijn, maar toch nog een stuk meer dan die 400's wss (+/- 1700 - 1800 &euro

Wat vinden jullie dat ik het best doe

alvast bedankt

Greetzz Yarne