ik ben van plan om misschien 2 moving heads te kopen, en nu is mij oog gevallen op de glp ypoc. nu heb ik een beetje rond zitten neuzen en nu kom ik 2 verschillende tegen namelijk: de basic versie en de gewone, de basic is ong 300 euro goedkoper. wat zijn nou de grote verschillen tussen die 2 ? en wat vinden jullie de beste keus ??
gr patrick
What do you think about verschil ypoc 250 en ypoc 250 basic ??
Vote :
OK we understand you don't like ads (so don't we) but, Please consider making this website possible by disabling your Ad Blocker. Or become a Gold Member, they don't see ads.
Mocht je misschien nog geen antwoord gehad hebben, dan volgen hier de verschillen:
- De Ypoc 250 Basic versie heeft zes gobo's waarvan één glasgobo en een 'open' gobo. Deze kunnen niet roteren. De Ypoc 250 versie heeft zes roterende gobo's waarvan twee glasgobo's.
- De Ypoc 250 Basic versie heeft een manuele focus oftewel een focus die je manueel zelf moet instellen. De Ypoc 250 versie heeft een gemotoriseerde focus welke je via je DMX-tafel kunt bedienen.
- De Ypoc 250 versie heeft een drievoudige prisma. De Ypoc 250 Basic bevat géén prisma-optie.
Persoonlijk zou ik voor de iets uitgebreidere versie gaan, de Ypoc 250 dus. Dit omdat deze roterende gobo's bevat en om de gemotoriseerde focus. Roterende gobo's vind ik altijd een must, zeker wanneer ik een lichtshow moet schuiven waar een opdrachtgever graag zogenaamde 'beamshows' ziet. Daar komt natuurlijk ook nog bij dat een gemotoriseerde focus ook heel handig is om op verschillende afstanden je gobo's mooi in de focus te kunnen trekken met je tafel.
Mocht je meer willen weten kan je altijd een PM of e-mail sturen (zie profiel).
User edit by Relight on 01-06-2008 @ 22:26:04 (3%)
Create your FREE ACCOUNT now !
Some parts of this website require you to login. Using an account on DJResource has a lot of advantages such as: Adding Content, getting Notifications, Like content, Downloading and Uploading Images and much more.
Create your account to get involved with the Community
OK we understand you don't like ads (so don't we) but, Please consider making this website possible by disabling your Ad Blocker. Or become a Gold Member, they don't see ads.