Leuk om eens te lezen
  Dutch Topics, DO NOT reply in other languages than Dutch !  

OrsonWelsh    posted on 20-05-2008 08:43
voor al die mensen met voor-oordelen!!

Misschien leer je er iets van.

link:
http://partyflock.nl/interview/96:Jose_geniet_van_het_leven_en_de_weekendkriebels.html

User edit by OrsonWelsh on 21-05-2008 @ 09:13:20 (77%)

What do you think about Leuk om eens te lezen ??

Vote :   

Flexii    posted on 20-05-2008 15:36

Het zou mischien handiger zijn als je een link zou plaatsen naar het desbetreffende artikelWinking my eye

MoXeGy    posted on 20-05-2008 15:39
leuk om te lezen.
ik zie dat hij jou ook vernoemt, nice hoor Happy, laughing
OrsonWelsh    posted on 21-05-2008 09:10

Tja daarom heb ik het er dus niet opgezet (omdat ik ook vernoemd word!!!! Cry)  maar om het volgende:

Het valt me enorm op dat er zoveel kritiek wordt gevestigd o.a. hier op dj resource op de zgn oude garde.

Kijk je moet niet vergeten dat de house anno nu niets was zonder die oude garde, en...nog veeeel belangrijker dat de oude garde, waar ik mezelf zeker toe reken, veeeeeel relaxter met elkaar omgaat

eerst eens lezen...voordat je een dj afkraakt...
User edit by OrsonWelsh on 21-05-2008 @ 09:16:18 (26%)
JuniorDDP    posted on 01-06-2008 18:16
Ik vind de oude garde zalig,

Ik draai zelfs op sommige feestjes disco (moeilijk om te mixen), maar vele mensen dansen daar graag op en ik vind het ook wijs!
Lawrenz    posted on 01-06-2008 18:30
Leuk artikel!

@ Orson: Ben het wel met je eens dat de "oude garde" afgekraakt wordt, en dan bedoel ik niet heel oud, maar met mensen als Tiesto en Armin etc.
Zij hebben zoals José zegt Nederland wel op de kaart gezet (niet alleen voor de house), en nu ze niet meer zo heel populair zijn als eerst kom je bijv. bij filmpjes van Tiesto op YT veel comments tegen als "Tiesto sucks", "I hate Tiesto" bla bla bla. Ik vind sommige van z'n producties ook niet helemaal geweldig, maar juist diegene die iedereen goed vindt/vond hebben hem bekend gemaakt en die heeft er weer voor gezorgd dat Nederland weer wat aandacht kreeg als elektronische muziek land Happy, laughing
DJADMIN    posted on 01-06-2008 23:42
Respect voor die man.

Dat is een man met pure liefde voor de muziek, voor de dj's. Zn sets en zn muziek zijn heerlijk, hij heeft de ladder helemaal zelf beklommen, dat vind ik knap. Dat hij nu talentvolle dj's een weg naar de top gunt (Wat men denk ik niet snel bij hem gedaan heeft) kan ik maar 1 ding over zeggen : respect Happy, laughing
CDJ2000 - CDJ 850 - TRAKTORX1 - DJM900 - HDJ 2000
RenéKuppens    posted on 02-06-2008 07:59
Ik erger me ook altijd mateloos aan van die DJ's 13 14 15 nog nooit in een fatsoenlijke tent gedraaid.

En dan alles afzeiken....(Hopeloos)

Ik heb een liefde voormuziek en is het goed dan wil ik het hebben, maakt niet uit wiehet gemaakt is of het een of andere huiskamer DJ is die toevallig een dikke plaat Produceert of iemand net als Bijv. Jose en Jean een dikke plaat laten produceren (Why Not)
Lead    posted on 03-06-2008 00:35
Poster: orsonwelsh
...
Het valt me enorm op dat er zoveel kritiek wordt gevestigd o.a. hier op dj resource op de zgn oude garde.
...

Ik denk dat dat wel mee valt, je noemt DJResource hier erg expliciet maar ik denk niet dat het hier erger is dan elders. Juist minder schat ik zo in.

De mensen die denk dat Tiesto of Armin staan te playback-dj-en met een CD op de achtergrond zijn niet wijs en dat zijn naar mijn idee hier maar een enkeling.

Nederland is altijd al een belangrijk land geweest in de Dance wereld. Gabber en de Hardcore komen uit Nederland, hardstyle is hier begonnen en de nederlandse trance/electro DJ's zwermen over de hele wereld. De oude garde heeft de weg geplaveid voor de volgende generaties DJ's. Die zouden (en worden) juist gerespecteerd door de meesten denk ik zo...
Let the BASS be louder
tairip    posted on 03-06-2008 09:32
Poster: orsonwelsh

Tja daarom heb ik het er dus niet opgezet (omdat ik ook vernoemd word!!!! Cry) maar om het volgende:

Kijk je moet niet vergeten dat de house anno nu niets was zonder die oude garde, en...nog veeeel belangrijker dat de oude garde, waar ik mezelf zeker toe reken, veeeeeel relaxter met elkaar omgaat

eerst eens lezen...voordat je een dj afkraakt...

Dat relaxter met elkaar omgaan heeft denk ik niet met de leeftijd te maken maar met de hele samenleving nu. Ik merk dat jongens die een paar jaar jonger zijn dan mij veel minder respect en opvoeding mee hebben gekregen, waar is het fout gegaan?
ArCee    posted on 03-06-2008 17:16
Tjah, nu is afkraken een ruim begrip. Als ik zeg dat ik de huidige stijl van Dj X niet meer lekker vind in vergelijking met vroeger dan zou dat opgevat kunnen worden als afkraken. Zo bedoel ik dus niet. Ik heb het al vaker op het forum gezet dat we heel erg veel te danken hebben aan de "oude" dj's. Die hebben Nederlands als No1 danceland op de kaart gezet en daar proviteren we allemaal van. Iedereen droomt natuurlijk van een carriere als de "grote der aarde" alhoewel dat slecht voor een handvol is weg gelegt, maar ondanks dat hebben een aantal dj's uit Nederland een echte pioniersrol gehad waar we allemaal de vruchten van plukken.
ceesietopc    posted on 03-06-2008 19:04
zeker leuk om te lezen Happy, laughing
Die Jos is lekker open, recht door zee. Dat mag ik wel, dat is leuk om te zien. Iemand die zoveel ervaring heeft, zoveel gedaan, en toch geen arrogantie.

De oude garde wordt idd veel afgekraakt. Hoofdreden is gewoon jaloezie. Dat durf ik toch wel met zekerheid te zeggen. Er zijn natuurlijk wel dingen bekend van DJ's die leuk begonnen, maar toen nog puur voor het geld gingen, die magj e wel commercieel noemen denk ik dan.

This is an old Topic

No new postings for 6.310 days.
 Post CommentThat would be 210.3 months
or a whopping 17.3 years
You might consider opening a new topic or reply anyway by pressing the green button...

170 Users online: 72 Guests (98 Unknown)
Pages generated today : 29.717
Most visitors online this month : 699
Lifetime Pageviews since 2003 : 243.846.263