Poster: the-melody
Minimal/Deep House/Dance
Poster: _ruud_
Heeft denk ik ook groten deels te maken van wie de fuif is. En daarbij ook nog welke stemming je bent. Maar doe mij maar gewoon Limburgse (NL) muziek.
zoals hier veel Kiët / Keet fuifen zijn als voorbeeld CELKE9.
Enorm groot hier mensen komen uit de hele regio hier op af.
Poster: Gery
hangt id veel af van wat soort fuif het is!
ik prefereer all round (maar niet te marginaal, dus de betere R&B, club, house, electro en dance)
Ik luister vrijwel alle muziek, ligt een beetje aan mijn mood wat ik graag wil horen. Op een feest toch wel house en commercieel is altijd wel leuk natuurlijk, en als ik met mijn vriendin ben natuurlijk liefst RnB:P
Poster: FlexiiIk luister vrijwel alle muziek, ligt een beetje aan mijn mood wat ik graag wil horen. Op een feest toch wel house en commercieel is altijd wel leuk natuurlijk, en als ik met mijn vriendin ben natuurlijk liefst RnB
:P
Poster: Lightzone
dance, electro, house .. zeer uiteenlopend. maar niet heel de avond , liefst ook zeker 1 keer wat hardstyle (nee , niet om op te jumpen...)
Poster: Xitrate
House/electro/eclectic met een vleugje urban. De ideale DJ hiervoor is Irwan :D Check hem uit als je de kans hebt! Altijd los met die gozer. Ik vote dus ' Anders..' wat er niet bijstaat :P
Poster: Xitrate
House/electro/eclectic met een vleugje urban. De ideale DJ hiervoor is Irwan :D Check hem uit als je de kans hebt! Altijd los met die gozer. Ik vote dus ' Anders..' wat er niet bijstaat :P
Poster: the-melody
Minimal/Deep House/Dance
Poster: JollyJunkie
Wat Hardhouse/Electro en commerciele Dance, geen Minimal want dat is wel leuk om naar te luisteren maar niet om op los te gaan ofzo, en club doet het natuurlijk ook goed :D