Poster: Twello
Ik zou geen ICDX kopen vanwege het platter, je het platter echt naar beneden drukken wil je het laten werken.
Poster: Xitrate
Om te scratchen ja, niet om te pitchbenden. Maar aangezien hij house draait is dat geen probleem.
Ik heb ze na een jaar weggedaan omdat ik over wou stappen op de CDJ-800, omdat die net wat robuuster zijn. Ik wil namelijk misschien gaan beginnen met een drive-in en daarvoor zijn die iCDX's niet echt geschikt. Ook is er natuurlijk dat aloude standaard-in-clubs argument
Poster: Twello
Toch vind ik het jog niet fijn, ook al scratch ik niet. Maarja misschien persoonlijk... ik zou eerder een CDJ400 kopen want die is beter kwa jog (vind ik) en die heeft ook usb aansluiting. Of een denon dns1200 natuurlijk alleen die heb ik nog niet uit geprobeert, alleen hij schijnt goed te zijn
Poster: ChemicalX
Verders nog vraagje over de aansluiting van de ICDX´jes:
Kheb dan 2 ICDX'jes en 1 laptop met VDJ.
Hoe sluit ik het systeem zo aan dat ik met de ICDX'jes cd's kan afspelen. MAAR OOK: VDJ besturen.. ?
Effe soort schematje graag.. en dan zonder dat ik steeds moet gaan wisselen van kabeltjes voor VDJ en dan weer CD's..
Thanks,
Chemical X
Poster: Bartjuh74
Die ICDX werkt inderdaad zeer lekker(was er gister bij :P)
maar ff voor de duidelijkheid, je sluit VDJ gewoon op je icdx aan en je kan kiezen tussen MP3/CD & USB?
Dat zou zeer mooi zijn :D
laterz!
Poster: ChemicalX
DUss... als ik het goed begrijp hoeft er geen kabeltje van laptop naar mixer, maar je ICDXjes ''connect'' je met je spelers met usb, en vanuit je speler gaan de kabels naar je mixer??
Some parts of this website require you to login. Using an account on DJResource has a lot of advantages such as:
Adding Content, getting Notifications, Like content, Downloading and Uploading Images and much more.