internet sets
  Dutch Topics, DO NOT reply in other languages than Dutch !  

n-traxx    posted on 14-06-2005 19:58
Ik woon in thailand en gebruik internet vanuit internet cafe's. Ik vind het heerlijk om naar muziek terwijl het internet besurf, maar kan zoals jullie wel begrijpen, geen muziek downloaden. Ik hoop dat jullie me daarom kunnen vertellen waar ik lekkere setjes 'stream' kan beluisteren.
Het maakt niet wat voor muziek; house, trance, hardhouse (prefered   ) what ever. zolang het maar een beetje recent is.
User edit by n-traxx on 14-06-2005 @ 20:01:46 (1%)

What do you think about internet sets ??

Vote :   

MadSteven    posted on 15-06-2005 00:16
Snap alleen iets niet...

Als je iets kan streamen, kan je ook iets wat je download streamen.

Dat wil zeggen, ipv downloaden en opslaan, meteen afspelen. Dus 'openen' ipv 'opslaan'. Dat kan volgens mij met de rechter muisknop vrij makkelijk allemaal gedaan worden en bij openen zal je waarschijnlijk winamp of media player krijgen die je mp3 of zo afspeelt. Feitelijk hetzelfde als streamen...

Hoop dat je daar iets aan hebt. En als het niet duidelijk is, post je maar weer wat, probeer ik wat helderder te zijn.
TheSupercrab    posted on 15-06-2005 13:41
allen hij zit in een internet cafe, dus het is niet zijn pc.. + kun je daar niet altijd Downloaden. Voor goede streams zou k gewoon surfen.. eve googlen dr zijn dr zo veel.

n-traxx    posted on 18-06-2005 14:32
Poster: MadSteven

Als je iets kan streamen, kan je ook iets wat je download streamen.

zo had ik het eigenlijk nog niet geprobeerd. thanks.
en supercrab, ik had het al wel met google geprobeerd maar kreeg altijd de verkeerde sites. misschien dan toch maar nog wat andere keywordjes proberen.
Ik zie dat jullie hier toch wat meer ervaring mee hebben, dus misschien zouden jullie mij wat aanbevelingen kunnen geven; Linkjes waar jullie graag naar luisteren. Misschien moeten we dit forum dan maar omdopen tot: 'Mijn favoriete te streamen set/ radiostation' of zo iets...
n-traxx    posted on 18-06-2005 14:46
Dit setje luister ik regelmatig:

http://www.q-dance.nl/radio/2005-019/stream.php?file=Week_19_Dano

het is niet helemaal mijn style. Maar knalt toch wel lekker.  van lekkere hard tec tot hardcore, zoals we van Dano wel gewend zijn.

User edit by n-traxx on 18-06-2005 @ 15:34:32 (11%)
Lead    posted on 19-06-2005 13:02
Recently posted stream in  this forum thread.

:D
Let the BASS be louder
Mod edit by Lead on 19-06-2005 13:03 (13%)
n-traxx    posted on 21-06-2005 20:42
eindelijk gevond naar waar ik opzoek was :D :D

voor geinteresseerde:
http://forum.clubcharts.nl/topic/35408/1/20

Create your FREE ACCOUNT now !

Some parts of this website require you to login. Using an account on DJResource has a lot of advantages such as:
Adding Content, getting Notifications, Like content, Downloading and Uploading Images and much more.

Sign Up

Create your account to get involved with the Community

290 Users online: 154 Guests (136 Unknown)
Pages generated today : 33.581
Most visitors online this month : 699
Lifetime Pageviews since 2003 : 243.940.873