Poster: MissSalem\
Zo vroeg (!) klaar iedereen!
Wij in de hogeschool zitten nu in de blok, de unief ook. De examens moeten nog maar beginnen en jullie zijn al klaar? :p Komen wij zoveel achter?
Poster: Hen
\
Hoge school is ander verhaal hè, gaat hier over de eindexamens van de middelbare school die zijn altijd eerder klaar. En sowieso zijn ze in belgie later denk ik, maar die hebben ook in de eerste jaren veel langer zomervakantie dacht ik.
gaat hier over de eindexamens van de middelbare school.
Poster: Dj_Fantasy
Nee, hier gaat het over eindexamens over het algemeen, ook hogeschool & universiteit!
Ik begin 13 juni, maar weet niet of ik hard ga leren. Heb ten oren gekregen dat ik toch mijn jaar moet gaan dubbelen dusja...
Daar noemen ze het toch tentamens, althans hier in Nederland, en startpost was ''toevallig'' gestart op begin van de Nederlandse examensMaargoed gaan we fijn verder over ALLE examens
Poster: DJ-Xtremer
Er zullen vast wel weer mensen zijn die dit jaar eindexamen doen. Ik ben daar zelf ook 1 van. Maar wou iedereen die examen doet even succes wensen!
Zijn er al plannen voor een examenfeest waar 1 van jullie DJR gasten draaien, of niet?
Ik ben benieuwd!