OK we understand you don't like ads (so don't we) but, Please consider making this website possible by disabling your Ad Blocker. Or become a Gold Member, they don't see ads.
Vanaf morgen gaat de laatste week van start! Ik heb zelf nog 3 van de 6 examens. Iedereen succes deze week. Daarna heeeeeerlijk vakantie met heeeel veel feesten en reizen.
Hier ook nog 2 examens, economie & engels en dan zijn we er hopelijk vanaf(wordt nog spannend). En dan flink feesten en waarschijnlijk draaien op in ieder geval 1 examenfeest van een vriend van mij.
Oja beetje laat, maar iedereen succes nog die er nog te gaan heeft
1e examenfeest is binnen. Hopen dat het er meer worden, net zoals vorig jaar. Vandaag moet ik Engels examen doen, woensdag EC en donderdag NSK1. Succes allemaal!
Jeeej... straks mijn laatste examen... (wel wiskunde, dus de moeilijkste van allemaal) maargoed... hopelijk wordt het nog een voldoende... kan in ieder geval niet meer zakken
Voor iedereen die ook nog moet vandaag: SUCCES... nog even doorzetten! En voor iedereen die reeds klaar is: FIJNE VAKANTIE!!!
Meh.... vrijdag pas m'n laatste examen... Spaans Engels en MA-leer ging gisteren wel erg goed :D 47/50 bij engels en daar komen waarsch nog 2 punten bij :P
OK we understand you don't like ads (so don't we) but, Please consider making this website possible by disabling your Ad Blocker. Or become a Gold Member, they don't see ads.