Ik vind het echt achterlijk gewoon. Zoiets hoort toch goed en eerlijk te worden georganiseert of niet dan? Echt een kut organisatie, echt heel slordig.
Poster: Jasper777
Oei, wel lullig,
Maar wat vond jezelf, draaide je cht beter dan die andere of vind je dat ze terecht gewonnen hebben
Poster: bambamstudio
dit is echt een lage streek, dit doet niet veel goed aan contesten die gehouden gaan worden. Vindt trouwens de ruzie op PF helemaal nergens over gaan. Iedereen beschuldigd iedereen.
Wordt tijd dat ik eens in jury's ga zitten
Poster: DJDyno
Ik heb ook al een aantal contests gedaan, en raar maar waar won elke keer de dj die bevriend was met de jury/organisatie. Geen contests meer voor mij. (Of een vriend van me moet er 1 organiseren, dan wel)
Corrupten jury leden zijn bijna op elke dj contest wel aanwezig, het beste waar je gewoon voor kan zorgen dat je je best doet en als ze echt zien dat je talent hebt enzo dan komt het vast wel goed.
Zo kreeg ik ook te horen van een gast die ik ken die vertelde dat zijn vriendin ook mee gedaan had aan een talentenjacht waar ik nu ook aan mee doe (maar dan andere categorie).
Opeens kregen ze te horen backstage ofzo dat hun heel goed waren maar hun kwamen er toch wel dus lieten ze iemand winnen die het steuntje wel in de rug kon gebruiken.
Ik heb het niet helemaal kunnen lezen maar ik bedoel als je youtube filmpjes meer dan honderd duizend keer worden bekeken blijkt er dus wel dat er animo voor je is, denk dat het wel goed komt Kratoz misschien nu even vervelend (zou zelf ook enorm hard balen als dit me zou overkomen) maar ik ben ervan overtuigd dat je ook nog eens op decibel komt!
Edit: ik snap het niet meer precies, ben je nou wel of niet door?:P
Want staat iets met de eerste 4 maar gingen er dan maar 3 door ofzo?
Poster: MoXeGy
Voor de vele niet-geselecteerde kunnen we stellen dat ze afgevallen zijn omdat zij gewoonweg beter een andere hobby kunnen zoeken of omdat de kwaliteit wel goed was, maar niet binnen onze lijn van programmeren vallen.
mijn god, zoiets zeg je niet, maar goed kennelijk zitten in de jury allemaal top dj's die het al gemaakt hebben
Zoals ik al zei tegen jou @ msn het is gewoon puur ****!!
Zoals ik jou altijd al heb horen draaien @ youtube, @ live-stream dan had jij sowieso verdiend die 1ste prijs.
Ik vindt als je mensen gaat beoordelen voor hun naambekentheid zoals Mastino, sorry dan moet het niet meer een DJ-contest noemen maar, een hoe-bekend-ben-ik-contest.
Ik vindt het echt heel lullig voor jou, maar zoals ik al zei, next-one, better, harder, NUMBER ONE!!
Mijn steun zal je altijd hebben!!!
Tijd voor een DJR dj contest
Poster: Dj_Fantasy
Komt eraan toch?
Zelfs al begonnen! Ik ben al bezig de nummers beetje uit te zoeken...
Begonnen door Renzis:
Bij deze de regels en de tracks voor deze ronde:
Regels:
- Mix moet tussen de 15-20 minuten lang/kort zijn.
- Remixes van de tracks zijn toegestaan
- geen accapella's, dit komt in een volgende ronde
- zodra de mix is ingestuurd, doe je 'officieel' mee
- de mix moet voor 16 juni ingestuurd zijn, een maand is meer als voldoende de tijd
- de mix moet via een downloadlink worden ingestuurd zodat iedereen die zou kunnen luisteren
- alleen tracks uit de voorafgekozen tracklist worden gebruikt
- volgorde mag zelf bepaald worden
- niet alle tracks hoeven gebruikt te worden, je mag kiezen
Tracks:
Tony verdult & lucky charmes - get ya damn hands up
John dahlback - blink
Starkillers - discotheka
Laidback luke & steve angello - Bitch
Franky rizardo - flutetest (Djaz/ ReneKuppens remix) Download
Baggi Begovic & Funkerman - Good God
Bart B more - so it goes
Mr V - Put your drink down
Dit zijn allemaal vrij nieuwe tracks, waar ik van uit ga dat iedereen ze heeft. Verder is hiermee gewoon op te bouwen, te knallen en gewoon een chille mix te maken.
Verder zou ik graag even de volgende dingen van je willen weten:
Dj-Naam:
Leeftijd:
Ervaring:
Gear:
Heel veel succes en ik ben benieuwd
Poster: Dj_Fantasy
Komt eraan toch?
Nu nog een DJR "DJ"-contest voor Hardstyle-lovers
ik heb ook s een keer mee gedaan met een dj contest in bergen op zoom, kwam in de finale, maar
de resident DJ deed ook mee :S op zich al vaag, maar toch ging het publiek wel heel los op
mijn muziek en wat minder op die van hem, waren ook heel veel bekenden van me..
maar die resident DJ had gewoon, echt heel wazig en leek erg doorgestoken kaart.
Poster: Dj_FantasyZoals ik al zei tegen jou @ msn het is gewoon puur ****!!
Zoals ik jou altijd al heb horen draaien @ youtube, @ live-stream dan had jij sowieso verdiend die 1ste prijs.
Ik vindt als je mensen gaat beoordelen voor hun naambekentheid zoals Mastino, sorry dan moet het niet meer een DJ-contest noemen maar, een hoe-bekend-ben-ik-contest.Ik vindt het echt heel lullig voor jou, maar zoals ik al zei, next-one, better, harder, NUMBER ONE!!
Mijn steun zal je altijd hebben!!!
quote: |
Poster: Dj_Fantasy Komt eraan toch? Nu nog een DJR "DJ"-contest voor Hardstyle-lovers ![]() |
: Tairip
I'm in! Dan doe ik mee!Misschien zelf ff een topic starten of voor HS liefhebbers dat te doen?