[TK] Complete All-round CD collectie, 2 map! (2/2)
  Dutch Topics, DO NOT reply in other languages than Dutch !  

woeter    posted on 18-05-2008 18:23

Vanwege de beeïndiging van mijn hobby/bijbaantje heb ik besloten om al mijn apparatuur en muziek te verkopen.

Ik ben nu 23 en vanaf een jaar of 10/12 heb ik de Top40 bijgehouden. Vanaf een jaar of 14 ben ik gaan draaien en begonnen met het opbouwen van een CD collectie. Inmiddels zijn het 2 volle CD mappen geworden waar heel wat bloed zweet en tranen in zitten. Ik doe deze collectie dus ook wel met enige pijn in m’n hart weg.

Het betreft een allround collectie dus het zijn vooral verzamel HitCD’s en feestmuziek. 1 map is nagenoeg legaal, allemaal originele CD’s. De andere map is nagenoeg helemaal illegaal met veel originele Hitexplosions.

Vooral bij de legale map heb ik een heel groot deel van de tracklisten zelf aangelegd. Van elke CD waarbij ik dit gedaan heb, is de titel, tijd, en BPM weergegeven. Deze tracklisten heb ik zelf geprint en gelamineerd, dus bierbestendig. Daarnaast heb ik de beste nummers van elke CD een kleur gegeven en vet gedrukt. (paars= tot 120 BPM, oranje=tot 135 BPM, rood= boven 135 BPM. Volgens mij heb ik al deze tracklisten nog digitaal beschikbaar, dus die krijgt de koper er ook zeker bij.

Iets soortgelijks heb ik gedaan bij de Hitexplosion CD’s, hierbij heb ik alle goede nummers in een Excel bestand getypt en gerangschikt op genre en BPM en uitgeprint op A4tjes (zie foto).

Ik durf wel te zeggen dat de een heel groot deel van de bekende feestklappers hierin zitten, van Apres Ski tot Happy Hardcore. Er zitten geen extreme muzieksoorten bij zoals Hardrock, GangsterRap, of Hardcore/Hardstyle. Puur de commerciële nummers.

De CD’s zitten in mappen (lekker handig mee te nemen, alles kan mee in je fietstassen), de lege originele hoesjes heb ik in een CD koffer en een losse doos bewaard.

Ik heb zelf de afgelopen 1,5 jaar allround gedraait in een lokale discotheek en kon prima af met deze collectie.

Het liefst verkoop ik alles in 1 keer, als dit niet lukt ga ik over tot verkoop per serie CD’s (serie Dancesmashes, serie Hitzone’s).

Downloads:

http://members.chello.nl/b.vandehaar1/CD-Mappen.xls
http://members.chello.nl/b.vandehaar1/IMAGE_014.jpg
http://members.chello.nl/b.vandehaar1/IMAGE_015.jpg
http://members.chello.nl/b.vandehaar1/IMAGE_016.jpg
http://members.chello.nl/b.vandehaar1/IMAGE_017.jpg

User edit by woeter on 18-05-2008 @ 18:44:13 (14%)
Mod edit by Lead on 15-07-2008 16:46 (4%)

What do you think about [TK] Complete All-round CD collectie, 2 map! ??

Vote :   

woeter    posted on 30-05-2008 13:49
Sander,

Ik kan al wel bijna met zekerheid zeggen dat de collectie niet in delen verkocht gaat worden, ben al in vergevorderd stadium met iemand die interesse heeft in de hele collectie en alles in 1 keer verkopen heeft absoluut mijn voorkeur aangezien me dat een hele hoop werk scheelt.
zalo    posted on 30-05-2008 14:52
pm je hoogste bod dan kan ik zien of ik erover ga
woeter    posted on 30-05-2008 15:55
Prima, ik hou je op de hoogte.
woeter    posted on 02-06-2008 00:02
Na lange onderhandeling heeft een geinteresseerde helaas afgehaakt.

Vraagprijs bij deze verlaagd naar € 750,-
woeter    posted on 11-06-2008 19:50
Even een klein beschaafd shopje Cry
zalo    posted on 11-06-2008 20:56
Poster: zalo
400 euro

woeter    posted on 18-06-2008 23:51

Nog te koop Happy, laughing

zalo    posted on 19-06-2008 00:17
als je je prijs verlaagd is ze verkocht..... (denk eraan cd's verslijten ook na jaren gebruik) mijn maximum 500 euro
woeter    posted on 15-07-2008 16:00
Collectie is nog te koop.
wizkid    posted on 01-08-2008 15:11
je hebt PM!
djmarcelm    posted on 14-08-2008 21:51
zielig dat er niet meer geboden wordt

ik heb hier een map die gaat nog niet eens voor 2000 euro weg
zitten hele series in en spul wat niet meer te krijgen is

een goede cd map is goud waard zeker een all-round map
ik weet dat er mappen van de hand gaan voor 2500 euro!!!
all-round dj/ feest dj, ex tmf in de mix roadshow dj
woeter    posted on 22-08-2008 10:18
Poster: djmarcelm
zielig dat er niet meer geboden wordt

ik heb hier een map die gaat nog niet eens voor 2000 euro weg
zitten hele series in en spul wat niet meer te krijgen is

een goede cd map is goud waard zeker een all-round map
ik weet dat er mappen van de hand gaan voor 2500 euro!!!

Heb je enig idee waar die mensen dan zitten die snappen dat originele CD's meer dan € 0,50 per stuk waard zijn? Happy, laughing
Lead    posted on 22-08-2008 10:36
Ik denk ook niet dat mensen twijfelen aan de waarde van je map hoor. Alleen moet je wel net degene bereiken die hiernaar op zoek is. Veel beginnende DJ's waar dit makkelijk voor zou zijn hebben wellicht de centjes (nog) niet om zoveel geld in 1 keer uit te geven.

Je mappen zien er netjes uit en dat je daar een redelijke prijs voor terug wilt hebben is logisch. Succes !
Let the BASS be louder
RiX    posted on 22-08-2008 10:55
Het is dat ik juist nu vooral legaal wil hebben bij het draaien en dat ik maar in ong. 16 originele cd's geïnteresseerd ben. Heb zelf al veel zomerhitjes e.d. Die originele map ziet er idd netjes uit!

Succes met de verkoop. Die map moet zeker 400 euro opleveren. Wat mensen voor die illegale map willen neerleggen, tja... illegaal is illegaal he?
woeter    posted on 13-10-2008 23:45
Staat nog steeds te koop voor de liefhebber!
Sandr    posted on 14-10-2008 10:01
Zoals reeds eerder vermeld:

Laat het weten als je toch nog over gaat op het verkopen van series of delen van series.

Ik heb niet echt het idee dat het je lukt om je gehele collectie in 1x te verkopen...
Play that funky music white boy....
Tomazos    posted on 14-10-2008 20:32
jou vraagprijs is een koopje!.

heb hier ook een orginele map liggen van 400x20 eu..(8000 eu) krijg je er nooit voor terug..

als ik geen uitgebouwde show civic had gekocht had 2 weken terug, ik je map overgenomen.

ik ga dit topic in de gaten houden. als er geld is.. hoor je van meWinking my eye
turntablist,entertainer,allround dj, around the world
-Richard-    posted on 15-10-2008 18:17
Heb je even een PM gestuurd.

Create your FREE ACCOUNT now !

Some parts of this website require you to login. Using an account on DJResource has a lot of advantages such as:
Adding Content, getting Notifications, Like content, Downloading and Uploading Images and much more.

Sign Up

Create your account to get involved with the Community

143 Users online: 73 Guests (70 Unknown)
Pages generated today : 48.051
Most visitors online this month : 699
Lifetime Pageviews since 2003 : 244.521.824