[TK] Sony MDR-Z700 (2/3)
  Dutch Topics, DO NOT reply in other languages than Dutch !  LOCKED 

djmamo    posted on 14-06-2005 19:26
hoi verkoop niet gebruikte sony mdr-Z700 (japanse versie van de mdr-V700)

en het leuke is hij is voor jou voor 80 euro..
maartenmoonen@hotmail.com
www.moonentertainment.nl
Mod edit by Lead on 23-01-2006 08:58 (68%)
[MOD Edit] Spam, title

What do you think about [TK] Sony MDR-Z700 ??

Vote :   

Jorrit    posted on 17-06-2005 14:33
heb je ook bronnen/ quotes... ik ben wel benieuwd...
King_Vicious    posted on 17-06-2005 14:59
Zowiezo de bekende fora, en daarnaast een maat van mij die bij Sony heeft gewerkt.
Lead    posted on 17-06-2005 16:41
Ik zal maandag Sony een bellen, kijken wat ik te weten kan komen....
Let the BASS be louder
tairip    posted on 17-06-2005 17:43
HAHA Lead dat heb ik ook al gedaan!!!

Ik kreeg te horen dat ze daar het Japanse model helemaal niet kennen!

Ik hoop dat jij meer te weten kan komen!~

djmamo    posted on 17-06-2005 17:43
quote:
Poster: King_Vicious
Zowiezo de bekende fora, en daarnaast een maat van mij die bij Sony heeft gewerkt.

lekker vaag...

een maat van mij die bij sony heeft gewerkt.... vroeger was mijn papa ook superman!

hier boven staat de originele site van sony japan..... en wat staat daar op MDR-Z700.

hoe kan deze dan nep zijn.... hij is gewoon in productie.....
www.moonentertainment.nl
djmamo    posted on 17-06-2005 17:46
en in productie door sony japan.

waarom bel je dan naar nederland, sony nederlan produceert ook producten die ze in japan niet kennen...

ik kan er niet wakker van liggen ik weet wat de kwaliteit is van de koptelefoon. en dat is goed... gebruik hem zelf ook en heb ook een V700 ik zie het verschil niet...

www.moonentertainment.nl
djmamo    posted on 17-06-2005 17:56
trouwens king_vicious wil ook graag jouw bronnen wel weten..

mijn bronnen zijn duidelijk en origineel..

zou ook graag van jou willen horen en zien dat deze niet echt zijn...

want het makkelijkste is wel te zeggen zonder dat je iets laat zien dat het niet echt is.

ik heb mijn link al laten zien naar de janse sony site zodat je kan zien dat ze ook echt in productie zijn.

dus laat maar zien dat ze fake zijn...(ow dat kan niet heb al laten zien dat het echte zijn)
www.moonentertainment.nl
Sicco    posted on 27-06-2005 17:18
Hey mensen.. kweenie hoor, ma die jongen wil gewoon een koptelefoon verkopen. Hij geeft alle informatie die jullie vragen, wat willen jullie nog meer?
Je kunt zelf kiezen, wel of niet.. gewoon een tip hoor

Mamo ik denk er ook nog ff over, je krijgt om de zoveel tijd nieuw binnen toch?
Je hoort nog van me..

Respect DJ bro's  hahaha
Jorrit    posted on 27-06-2005 18:24
dat geeft hij niet, want er werd gevraagd of dit goeie kwaliteit is... en djmamo zei van wel... maar king_vicious dacht/hoorde van niet...
Dus dat is waar de discussie over ging
King_Vicious    posted on 27-06-2005 18:52
Valkenswaard ligt toch bij Weert in de buurt? Ik moet daar toch zijn. Als we het echt willen weten kan ik altijd even langs rijden. Kom ik er waarschijnlijk wel een paar ophalen, weten we gelijk of het fake of niet is.
djmamo    posted on 27-06-2005 22:34
a) je kan al niet meer van fake spreken zal nog een keer de link posten: http://www.ecat.sony.co.jp/headphone/product.cfm?PD=826&KM=MDR-Z700DJ

B) ja ik verkoop er meerdere...

c) en als je langs wilt komen mag dat en als je hem niet wilt kopen doe je het niet...

kwaliteit is hetzelfde als de mdr-v700 hoop dat jullie nu genoeg weten en begin niet weer over dat ze fake zijn.

en king_vicious waar zijn jouw bronnen wil deze wel graag weten.....

groeten mamo
www.moonentertainment.nl
King_Vicious    posted on 27-06-2005 22:55
Ik ga geen namen noemen maar het is een consultant die 2 jaar bij Sony heeft rondgelopen en ook dj als hobby heeft.

En zeg nu zelf, het komt raar o ver, maar als jij mij zo'n ding in mijn handen kan laten houden is hij waarschijnlijk verkocht. De constructie is kut maar voor dat geld kun je je geen buil vallen.
djmamo    posted on 27-06-2005 22:59
waarom komt het raar over er zijn meerdere producten die in andere landen een andere naam krijgen en er zijn  ook bedrijven die in verschillende landen producten op de markt brengen.

maar je weet wat je moet doen als je langs wilt komen... dan kun je een mailtje sturen en dan spreken we wat af woon ook in rotterdam door de week (student)

dus kun je nog kiezen ook...

www.moonentertainment.nl
King_Vicious    posted on 27-06-2005 23:01
prima! als ik daar weer in de buurt ga komen mail ik wel even.
djmamo    posted on 28-06-2005 12:55
er zijn er nog tekoop sony mdr-Z700 voor 80 euro
www.moonentertainment.nl
djmamo    posted on 06-07-2005 21:28
heb weer sony mdr-z700 koptelefoons voor 80 euro per stuk
www.moonentertainment.nl
Pullstar    posted on 08-07-2005 00:04
Er zit wel degelijk verschil tussen de V700 (die van sony) en de Z700 (duidelijk niet van sony!) Het geluid van de Z is beduidend slechter. Geflatteerde base, en overdosis mid, en een zomogelijk nog schellere high! Het geluid van de headphone is gewoon ronduit beroerd te noemen. Ik produceer en DJ al geruime tijd dus ik denk dat ik mezelf als een ervaren gebruiker kan beschouwen. Ik gebruik zelf de V700 sinds ze in productie zijn. Ik heb er inmiddels 3 versleten en per groot abuis deze Z700 aangeschaft. Ik heb de dag erna de echte gehaald! Het is echt een wereld van verschil. Het geluid van de Z700 is hol en heeft totaal geen definitie. Een mega afrader....ook voor die lousy 80 euri!

djmamo    posted on 10-07-2005 14:10
kan zeggen dat je er dan geen van mij hebt gekocht... omdat de mijne wel goed zijn...
www.moonentertainment.nl
Jorrit    posted on 10-07-2005 14:12
dat klinkt als onzin, een Z700 is een Z700, het komt uit dezelfde -al dan niet- (goede) fabriek.(vreemde zinsconstructie)
De review van Pullstar in het review gedeelte van de site liegt er niet om, en hij heeft heus niet die review geschreven om jou lastig te vallen, maar om anderen te behoeden van de miskoop die hij gemaakt heeft.

Maargoed, er zijn wellicht veel mensen die hem alsnog willen,
dus back on topic maarweer?

djmamo    posted on 10-07-2005 17:39
nou ik vind dat geen onzin
www.moonentertainment.nl
Dappie    posted on 10-07-2005 18:04
Iedereen heeft een andere mening over geluid, wat mix je ermee en wat voor afwijking (helaas heeft niet iedereen het zelfde gehoor, dat zou een stuk gemakkelijker zijn) heb jij al opgelopen waardoor die hoofdtelefoon voor jou wel goed is? Net als het aanschaffen van versterkers, speakers, mengtafels, draaitafels, cd-spelers en oordoppen heeft iedereen een eigen smaak.

Wat van belang is dat de hoofdtelefoon voor jou goed is en jij je eigen ding er goed mee kan doen.

Laat iedereen in zijn eigen waarde....

Het kan ook nog is zijn dat van een product je net het maandag ochtend product te pakken hebt. Gewoon even uitproberen en bevalt ie niet, probeer je een andere.

Er is dus gewoon een hoofdtelefoon van sony te koop, het gaat om de mdr-z70 en deze bied DJ-mamo voor 80 euro aan. Wil je die kopen / uitproberen, stuur dan gewoon even een mailtje....

Succes...

Mod edit by Lead on 10-07-2005 18:15 (1%)
[MOD Edit] typo
djmamo    posted on 11-07-2005 02:21
kijk daar heb ik iets aan..

bedankt hoop dat het nu duidelijk is voor iedereen.
www.moonentertainment.nl
DJ-Emotion    posted on 11-07-2005 06:14
Enige motivatie is hier wel geboden lijkt me.
Dus ff een google actie gestart, zie hier het resultaat en oordeel zelf:

Z700
Specifications:

Plug Straight, Gold-plated, stereo UniMatch plug with fixed miniplug and detachable phone plug.
Sony UniMatch plug systemwith fixed stereo miniplug for use with portable equipment; detachable phone plug for use with studio and home audio equipment         
Type Closed supra-aural, Dynamic          
Drive Unit 50 mm         
Diaphragm PET        
Magnet Neodymium       
Impedance24 ohms        
Sensitivity107 dB/mW          
Power Handling Capacity 3000 mW        
Frequency Response 5 -- 30,000 Hz           
Headband wide, adjustable single headband with folding earcups        
Earcups swivel and reversible for single-sided monitoring; auto-return mechanism       
Cord Oxygen-free copper; Single-sided, 10 feet (3 m)            

V700
Specifications:

Gold-plated stereo UniMatch plug
50mm diameter driver for reference-quality sound.
Diaphragm PET
Impedance24 ohms
Weight: 10.6oz
Auto return swivel mechanism.
Supra-aural design for excellent listening comfort.
High-energy neodymium magnet.
107dB/mW sensitivity
3000 mW power handling for the most stringent professional applications; stands up to day-in, day-out use at very high output levels.
Frequency Range: 5 - 30,000Hz
Swivel earcups for DJ and remix applications.
Reversible earcups for added flexibility.
Oxygen-free copper cord for maximum conductivity, minimum noise; conducts electricity better than conventional copper.

Mijn conclusie:

Het is exact dezelfde headphone!
User edit by DJ-Emotion on 11-07-2005 @ 06:15:44 (2%)
Jorrit    posted on 11-07-2005 11:09
(in 'cijfers' zijn ze hetzelfde ja...)
Waarom beginnen de personen die de kwaliteit in twijfel trekken niet gewoon een nieuw topic daarover en laten dit topic waar het voor bestemd is, de verkoop van de headphone...
Mod edit by Jorrit on 11-07-2005 11:09 (26%)
W.i.M    posted on 11-07-2005 13:27
Poster: Jorrit
(in 'cijfers' zijn ze hetzelfde ja...)
Waarom beginnen de personen die de kwaliteit in twijfel trekken niet gewoon een nieuw topic daarover en laten dit topic waar het voor bestemd is, de verkoop van de headphone...

Juist, dit topic is niet bedoeld om de kwaliteit onderuit te halen. Als iemand twijfels heeft over de kwaliteit dan opent die maar een nieuw topic om er op door te gaan.

Ik hoop dat ik hiermee de laatste ben die hier over de verschillen begint.
Waarom lees je dit nu eigenlijk ?

176 Users online: 26 Guests (150 Unknown)
Pages generated today : 22.778
Most visitors online this month : 699
Lifetime Pageviews since 2003 : 244.789.896