Altijd weer dat clubstandaard.
3 argumenten om dit keer clubstandaard nietig te maken:
1: Als je op een cdj 400 kan werken, kan het ook op een cdj800(Zo goed als zelfde functies alleen andere jogfeel, dit is 5 minuten wennen)
2:Als de 'Clubs' allemaal overstappen op denon, doen jullie dat dan ook?
3: Hoeveel ban de mense hier breekt werkelijk door en mag uberhaupt in een club draaien.
Nog iets, De cdj400 is ook redelijk roadproof hoor, heb hem zelf, en hij gaat altijd mee, ik draai 1 kweer in de 2 weken en heb um nou al een tijdje.
Idiaal voor de drive in, even wat nummers op een stickje doen en gaan.
Ook idiaal als je veel verzoekjes krijgt of een fout uurtje wil doen, hoef je even niet te branden.
Zelf zeer tevreden over me cdj400, de 800 is ook mooi, maar het blijft je eigen smaak en wensen.
Einde pleidooi.
Poster: MickeyMickAltijd weer dat clubstandaard.
3 argumenten om dit keer clubstandaard nietig te maken:
1: Als je op een cdj 400 kan werken, kan het ook op een cdj800(Zo goed als zelfde functies alleen andere jogfeel, dit is 5 minuten wennen)
2:Als de 'Clubs' allemaal overstappen op denon, doen jullie dat dan ook?
3: Hoeveel ban de mense hier breekt werkelijk door en mag uberhaupt in een club draaien.
Ja.. Ik wet het niet.. Ik vind de Cdj 800 op de een of andere manier er toch professioneler uitzien... Omdat hij op de cdj 1000 lijkt... Maar meer effectjes vind ik toch ook wel laggen. en ze zien er allebij uber goed uit... Maar wat voor mixer erbij? van minder dan 200 euro?
Poster: DjVictorFJa.. Ik wet het niet.. Ik vind de Cdj 800 op de een of andere manier er toch professioneler uitzien... Omdat hij op de cdj 1000 lijkt... Maar meer effectjes vind ik toch ook wel laggen. en ze zien er allebij uber goed uit... Maar wat voor mixer erbij? van minder dan 200 euro?
Hij is gewoon voor thuis... Dus ik denk dat ik ga voor de Reloop Effex 2
Achja, als je een fancy mixer hebt met allemaal effecten -> 800
Heb je een mixer zonder effecten ->400 tenzij je niks geeft om efffecten natuurlijk..
Wil je met HDD draaien? -> 400 vooral handig voor drive in..
Some parts of this website require you to login. Using an account on DJResource has a lot of advantages such as:
Adding Content, getting Notifications, Like content, Downloading and Uploading Images and much more.