Poster: Adrien1989
Ook maar is ff horen/zien
Edit:
Uiteraard laat ik zoals gebruikelijk weer een commentaartje achter...
Het begin vind ik eigenlijk wat aan de droge kant, ik snap dat je de mix wilt opbouwen, maar zown video'tje duurd maar 10 minuten en dan mag het naar mijn mening wel wat 'knallender' beginnen. Kwestie van smaak denk ik.
Wat mij ook opviel was op een bepaald moment ging je een nummer inmixen. Je had je cue gezet en je deed de fader al een stuk omhoog en toen starte je het liedje en moest je bijpitchen omdat je offbeat zat, blijkbaar was je timing fout of je cue krom. Zonde. Wat ik vaak doe is mijn cue een paar beats zetten voordat ik het liedje erin wil knallen, als ik dan een slechte cue heb of een slechte timing kan ik nog ff snel bijpitchen en als ik op het moment ben aangekomen dat ik het liedje erin wil kets ik gewoon die fader omhoog. Ik neem meestal 4 beats de ruimte hiervoor. Gewoon een tip
.
Verder zaten er nog wel een paar beatmatch foutjes in, maar daar was je zelf waarschijnlijk ook wel achter.
Verder weer een lekkere mix!
Some parts of this website require you to login. Using an account on DJResource has a lot of advantages such as:
Adding Content, getting Notifications, Like content, Downloading and Uploading Images and much more.