Wat is de vetste muziek (2/2)
  Dutch Topics, DO NOT reply in other languages than Dutch !  

DjVictorF    posted on 17-05-2008 21:32
Hallo,
Hier een vraag... wat is nou de allerbeste muziek voor feesten... Ik heb zelf wel wat maar niet genoeg!:P (vind ik) Dus hier kun je playlists kwijt van House, dance, trance, electro Je mag zelf weten hoeveel nummers je erop zet! vanaf 1 nummer ben ik al blij!Cry
Ik hoor het wel!
Weet waar ik vandaan kom, weet niet waar ik heen ga.

What do you think about Wat is de vetste muziek ??

Vote :   
Flexii    posted on 19-05-2008 21:01
Poster: DjVictorF
Ja weet ikWinking my eye Maar ik heb geen zin om cd's te kopen:p Ik download gewoonWinking my eye
Veeeeeel chiller anders ben je egt een kapitaal kwijt

sommige mensen kunnen ook dom kletsen he, en daar ben jij er 1 van, gratis te downloaden mp3's zijn bijna altijd van slechte kwaliteit (lees: een bitrate van minder dan 320 kbps). En dus niet bruikbaar op grote feesten en zeker niet in clubs.

Poster: Ashley
vind je dat dan wel eerlijk voor de artiest die de tracks die jij download gemaakt heeft?
en trouwens als jij die gedownloade muziek op feesten gebruikt en de politie checkt een keer toevallig ben je nog een veel groter kapitaal kwijt Cry

ik snap je punt maar het klopt niet helemaal wat je zegt de politie is daar namelijk niet voorWinking my eye,, die kunnen hoogsten je gear afnemen als er klachten zijn van geluidsoverlast,, voor boetes met illegale cd's wordt je gepakt door de BumaWinking my eye
OneSixty    posted on 19-05-2008 21:18
Ja weet ikWinking my eye Maar ik heb geen zin om cd's te kopen:p Ik download gewoonWinking my eye
Veeeeeel chiller anders ben je egt een kapitaal kwijt

arrogantie tot en met ^^

er zijn meerderen dj's op djr die alles maar simpel downloaden , dus jij niet alleen.

je kunt op zijn minst proberen om af en toe een cd te kopen ...

profiteur.
DjVictorF    posted on 20-05-2008 17:11
Ik heb ook wel cd's Maar niet veel...
DjVictorF    posted on 20-05-2008 17:12
En ik heb al bijna geen geld meer.. Dus waarom moet je persee alleeees kopen...?Cry
DjVictorF    posted on 20-05-2008 17:52
En even serieus alsof jullie egt alles kopen.. Er zullen af en toe ook wel gebrande cd's tussen zitten..
Xitrate    posted on 20-05-2008 18:11
Je posts editen is ook een kunst..

Ik vind persoonlijk dat nummers downloaden mag zolang je nergens (= feesten, clubs, etc) draait. Dat doen we allemaal wel eens en als je gewoon thuis draait is er toch niks mis mee (vind ik dan). Als je echter op feesten gaan draaien vind ik wel dat je nummers moet gaan aanschaffen.

@Flexii, er gaan wel degelijk 320 kb/s nummers over het internet. Bovendien heb je niet perse 320 nodig om goede kwaliteit te draaien, 192 is ook prima.
DjVictorF    posted on 20-05-2008 18:16

Ik vind persoonlijk dat nummers downloaden mag zolang je nergens (= feesten, clubs, etc) draait. Dat doen we allemaal wel eens en als je gewoon thuis draait is er toch niks mis mee (vind ik dan).

Xitrate wat jij zegt klopt!

Ashley    posted on 20-05-2008 18:33

Ik vind persoonlijk dat nummers downloaden mag zolang je nergens (= feesten, clubs, etc) draait. Dat doen we allemaal wel eens en als je gewoon thuis draait is er toch niks mis mee (vind ik dan).

Xitrate wat jij zegt klopt!

ja maar jij, victor F, vraagt toch naar muziek voor feesten? wat betekend dat je ergens wilt/gaat draaien. Dus dan heb je toch helemaal niets aan dat downloaden van jou, want op een feest is niet thuis, en alleen thuis mag het.. dat is wat jij zegt.

@ Flexii; shit haha je hebt gelijk Cry beetje dom van mij maargoed haha. maar in ieder geval word je dan gepakt door buma stemra. op je feesten victor Cry
Buma Stemra = is een bedrijf dat in Nederland de belangen van componisten/dichters en muziekuitgevers behartigt. Cry
hoop dat ik die inhoudtechnische foute post zo goed maak haha Cry 
Maar wat nou als het lukt, mama?
User edit by Ashley on 20-05-2008 @ 19:11:34 (3%)
Synchronizer    posted on 20-05-2008 18:53

Hardstyle CryCry

Vooral platen uit de Scantraxx en Fusion stal zijn lekker Cry

DjVictorF    posted on 20-05-2008 19:33
Ja, maar die nummers kan ik dan toch kopen als ik geld heb!? Dus daarom vraag ik het:P

Create your FREE ACCOUNT now !

Some parts of this website require you to login. Using an account on DJResource has a lot of advantages such as:
Adding Content, getting Notifications, Like content, Downloading and Uploading Images and much more.

Sign Up

Create your account to get involved with the Community

517 Users online: 316 Guests (201 Unknown)
Pages generated today : 19.862
Most visitors online this month : 699
Lifetime Pageviews since 2003 : 244.572.160