[TK] USBlaster 7337 - 220 euro!! (1/2)
  Dutch Topics, DO NOT reply in other languages than Dutch !  LOCKED 

Roov    posted on 17-05-2008 12:39
Hey,
Ik heb hier een beginners setje staan. Voor 290 euro gaat hij weg.
Deze set is nog geen anderhalve maan oud! Ik verkoop deze omdat ik over wil op een nieuwe set.
Deze set is op te halen in Soest

Zie hier : US Blaster 7337 CD Player in Gearbase

Je kan ook eventueel mailen. Mail adres in HM

Hidden Message

Reply to view the Secret Message
User edit by Roov on 17-05-2008 @ 12:42:36 (3%)
Mod edit by Prozei on 13-10-2008 00:52 (80%)

What do you think about [TK] USBlaster 7337 - 220 euro!! ??

Vote :   

Roov    posted on 17-05-2008 15:28
Iemand geïntreseerd?
benoit    posted on 17-05-2008 15:35
hmm
je hebt dat setje nog maar anderhalve maand
en je wil al een nieuwe set
Cry
dat vind ik wel een beetje raar
Roov    posted on 17-05-2008 15:38
Ja, dat komt omdat ik eerst wilde kijken of ik djen wel leuk vond. Ik ben nu anderhalve maand elke dag er mee bezig. Dus vind ik wel dat ik van mijn beginnersset af kan!
JollyJunkie    posted on 17-05-2008 15:38
Kom op mensen, deze set is als nieuw,
Het is dat ik al een gevorderd setje heb maar om op je kamer mee te beginnen is deze set perfect!
Hij is trouwens ook wel heel erg afgeprijsd voor een DJ set van maar 1 1/2 maand oud! :D
Roov    posted on 17-05-2008 15:53
't is nog zeker een goed setje ja. Je krijgt er zelfs nog 11 maanden gerantie bij ook mocht er iets kapot gaan :P
DjVictorF    posted on 17-05-2008 16:39
Ik heb gezien zeg is zeker een mooie setWinking my eye

Maar heb al me eigen (a)
Weet waar ik vandaan kom, weet niet waar ik heen ga.
x-ample    posted on 17-05-2008 17:59
Tsja.. eigen schuld he als je dit soort 'rommel' koopt. Dat raak je dan ook heel moeilijk kwijt Winking my eye
JollyJunkie    posted on 17-05-2008 18:37
Poster: x-ample
Tsja.. eigen schuld he als je dit soort 'rommel' koopt. Dat raak je dan ook heel moeilijk kwijt Winking my eye

Waarom commentaar geven?
Is een beetje een nutteloze post:
ten 1ste: Het is cker geen romel want voor thuis is ut goed,
ten 2de: wie zegt dat ie het niet makkelijk kwijt raakt, hoe weet je dat nou naar 1 halfe dag Winking my eye
Roov    posted on 18-05-2008 10:40
Iemand geïntereseerd?
Xtremer    posted on 18-05-2008 10:52

Wat is dit nou weer voor een post X-ampleCry Waar ben jij dan op begonnen? Dit is toch het ideale voor een beginnende DJ of niet dan? Je kunt er op leren beatmatchen, alles gewoon!

DJ: www.djxtremer.nl - Portfolio: www.patrickheiloo.nl
Roov    posted on 18-05-2008 10:53
Ik sta er alleen wel van versteld dat niemand deze set wilt voor deze prijs. Het is idd PERFECT voor de beginner!
Illusion    posted on 18-05-2008 10:58
Poster: DJ-Xtremer

Wat is dit nou weer voor een post X-ampleCry Waar ben jij dan op begonnen? Dit is toch het ideale voor een beginnende DJ of niet dan? Je kunt er op leren beatmatchen, alles gewoon!

Je hebt gelijk!

Maar vind het een beetje vreemd dat je na 1,5 maand je passie voor dj al hebt gevonden en direct een nieuwe set koopt. De vraag wordt dan... wat ga je kopen als 2e set. Zou beetje belacelijk zijn als je met Pio CDJ 800tjes komt aanzetten!

Ik heb toch zeker mijn 1e cd-spelers (US Blaster 7310) een jaar gehad. Das al weer 4 jaar geleden ofzo.. maar hier heb ik echt goed op leren beatmatchen (ondanks de langzamere start/pauze knop, vergeleken bij de Pioneer models). Soms moet je het mindere gewoon accepteren als beginnende set.

Ik weet zeker dat dit een leuk setje is om goed op te oefenen (en zekers voor de topicposter om eerst te houden). Het jammere is alleen:p alles zit aan elkaar.
22-12-2012: Kratoz @ Shock (Huize Maas Groningen)
Roov    posted on 18-05-2008 11:00
Poster: Illusion

Maar vind het een beetje vreemd dat je na 1,5 maand je passie voor dj al hebt gevonden en direct een nieuwe set koopt. De vraag wordt dan... wat ga je kopen als 2e set. Zou beetje belacelijk zijn als je met Pio CDJ 800tjes komt aanzetten!

Ten eerste, ik draai al anderhalf jaar :P
Ten tweede, ik wil gewoon een net íéts beter setje dan dat ik nu heb, het worden dus niet CDJ's..
Dj_Fantasy    posted on 18-05-2008 11:02
Ik zou zoals Illusion zegt, gewoon deze set houden.
Je weet nooit dat er met je andere iets aan de hebt en dan zit je zonder booth, en kun je niet oefenen ofzo.

Ook als je deze als 3de cd-speler gebruiken via master-out!
dj2dj.nl
Roov    posted on 18-05-2008 11:09
Ik ziet niet zonder booth want ik kan die andere set meteen overnemen. Ik oefenen nu tijdelijk met producen op de computer.
ceesietopc    posted on 18-05-2008 11:11
@flippinDouble
Wat had je voor deze set dan?
Xtremer    posted on 18-05-2008 11:12
Wat je jezelf eerst moet afvragen is: kan ik al beatmatchen? Kan ik er een perfecte mix mee maken en zitten er te weinig functies op om een nieuwe set er voor aan te moeten schaffen? Mensen zijn namelijk te snel met het overstappen naar een nieuwere en betere booth. Hoe sneller je weer een nieuwe booth wilt hoe meer geld je weg gaat gooien doordat je er te snel vanaf wilt. Veel beginnende DJ's beseffen zich niet dat je eerst alles uit je eerste set moet halen om verder te willen en kunnen gaan. Pas als je echt van jezelf overtuigd bent dat je alle basisstappen onder de knie hebt en er niet meer uit kunt halen kun je wel overwegen om een geavanceerde booth te kopen. Je booth is je gereedschap, jij bent de gene die er alles mee moet kunnen doen om jezelf DJ te noemen. Zie het maar als een orïentatiejaar op een nieuwe school waarbij je moet kiezen wat het word.
Dj_Fantasy    posted on 18-05-2008 11:15
Poster: FlippinDouble
Ik ziet niet zonder booth want ik kan die andere set meteen overnemen. Ik oefenen nu tijdelijk met producen op de computer.

Zegt nu dat bij je cd-spelers er een laser ofzo kapot is, dan zit je tijdelijk zonder booth.
Ik zeg niet dat dat onmiddelijk gebeurt, maar OOIT wel misschien.
Dan zit je zonder booth, en op wat ga je dan verder oefenen je dan je cd-spelers voor lange tijd kwijt bent?

Daarom hou deze set gewoon als back-up.
dj2dj.nl
Roov    posted on 18-05-2008 11:16
Ik heb me al deze stappen al afgevraagd. Ik ben toe aan een nieuwe set. Kunnen we nu plz weer over gaan op het verkopen van deze set?

Geïntereseerde?
Xtremer    posted on 18-05-2008 20:49
Heb geduldCry. Staat hij trouwens al op Marktplaats, 2ehands, speurders etc? De beginnende DJ zoekt meestal naar 2e hands gearCry.
Roov    posted on 18-05-2008 20:51
Marktplaats check 2ehands niet en speurders ook niet, ga ik nu doen. Bedankt voor je tip!
Alert : 2x dubbel posting verwijderd : gebruik de EDIT knop ipv een reply te geven op jezelf !
Mod edit by Lead on 18-05-2008 22:09 (1%)
Roov    posted on 21-05-2008 09:23
Nog steeds geen intresse? Unhappy
Convert    posted on 29-05-2008 13:34
Ik zou zeggen wacht het af ik wou ook te snel en heb over mijn set meer dan een maand moeten wachten voordat ie werd verkocht... en post hem je advertentie op marktplaats opnieuw wanneer de oude verder is dan pagina 5 zo heb ik dat meer dan 1 maand gedaan en ik kreeg 2 keer een telefoontje van de zelfde gast en 2de keer was klaar hij kwam hem de volgende dag direct ophalen :D Hier kan je geen beginnersetjes verkopen... dat heb ik wel gemerkt:P Maar het lijkt mij indd uitstekkend voor de beginner:D
Roov    posted on 17-06-2008 17:42
Prijs kickje, 275 euro!
diddy    posted on 17-06-2008 17:54

FlippinDoubleConfused? Waarom spreek je je eigen tegen....  Geef eens een goede reden waarom je hem weg doet want tegen benoit zeg je:
"Ja, dat komt omdat ik eerst wilde kijken of ik djen wel leuk vond. Ik ben nu anderhalve maand elke dag er mee bezig. Dus vind ik wel dat ik van mijn beginnersset af kan!"

En dan daarna zeg je tegen Illusion:

Ten eerste, ik draai al anderhalf jaar
Ten tweede, ik wil gewoon een net íéts beter setje dan dat ik nu heb, het worden dus niet CDJ's..ejj

Als je wilde testen of je het zogenaamde DJen, wat jij noemt, wel leuk vond en je het nu nog maar anderhalve maand doen en dan zeg je weer ik draai al anderhald jaar.

HIER IS DAN TOCH MEER AAN DE HAND!!!! Waarom vertel je het niet gewoonConfused??!

260 Users online: 62 Guests (198 Unknown)
Pages generated today : 38.937
Most visitors online this month : 699
Lifetime Pageviews since 2003 : 244.512.710