Poster: x-ample
Tsja.. eigen schuld he als je dit soort 'rommel' koopt. Dat raak je dan ook heel moeilijk kwijt
Wat is dit nou weer voor een post X-ample Waar ben jij dan op begonnen? Dit is toch het ideale voor een beginnende DJ of niet dan? Je kunt er op leren beatmatchen, alles gewoon!
Poster: DJ-XtremerWat is dit nou weer voor een post X-ample
Waar ben jij dan op begonnen? Dit is toch het ideale voor een beginnende DJ of niet dan? Je kunt er op leren beatmatchen, alles gewoon!
Poster: Illusion
Maar vind het een beetje vreemd dat je na 1,5 maand je passie voor dj al hebt gevonden en direct een nieuwe set koopt. De vraag wordt dan... wat ga je kopen als 2e set. Zou beetje belacelijk zijn als je met Pio CDJ 800tjes komt aanzetten!
Poster: FlippinDouble
Ik ziet niet zonder booth want ik kan die andere set meteen overnemen. Ik oefenen nu tijdelijk met producen op de computer.
FlippinDouble? Waarom spreek je je eigen tegen.... Geef eens een goede reden waarom je hem weg doet want tegen benoit zeg je:
"Ja, dat komt omdat ik eerst wilde kijken of ik djen wel leuk vond. Ik ben nu anderhalve maand elke dag er mee bezig. Dus vind ik wel dat ik van mijn beginnersset af kan!"
En dan daarna zeg je tegen Illusion:
Ten eerste, ik draai al anderhalf jaar
Ten tweede, ik wil gewoon een net íéts beter setje dan dat ik nu heb, het worden dus niet CDJ's..ejj
Als je wilde testen of je het zogenaamde DJen, wat jij noemt, wel leuk vond en je het nu nog maar anderhalve maand doen en dan zeg je weer ik draai al anderhald jaar.
HIER IS DAN TOCH MEER AAN DE HAND!!!! Waarom vertel je het niet gewoon??!