Inderdaad, als je eerst even laat weten hoeveel je er max aan uit gaat geven kunnen we je helpen!
Reloop RMP-2?
en een DJX-700 is zeer gevoelig voor stof. hij is trouwens ook niet zo geliefd/gewild op dit forum en de meeste mensen die hem hebben/hebben gehad hebben geen goede ervaringen met dit product vanwege krakende en lekkende faders. als je hem toch zou kopen, koop hem dan nieuw.
1 tip, nooit een DJX-700! Faders zijn snel stuk en heb er nog nooit zoveel problemen mee gehad als met deze! Ik ben niet de enige die dit zegt, er zijn vele mensen meer die dit kennen!
Hieronder 2 voorbeelden van de DJX-700 in zijn mooiste staat:
Sorry voor degene die de DJX-700 willen verkopen, maar het is de waarheid!
Poster: DjVictorF
Ja weet ik maar ik kan ze via een vriend voor ongeveer 450 per stuk krijgen... (nieuw)
Poster: Jasper777
Misschien ligt het eraan dat jij der gewoon lomp mee omgaat ?
Poster: Jasper777
Maar ik geloof dat dit het verkeerde forum is om spullen te verkopen want der worden altijd alln maar negatieve reacties opgedaan en nniemand probeert je te helpen om iets te verkopen, ook niemand ziet de positieve dingen aan de DJX-700...
@ beerbo
dat matennaaien valt wel mee volgens mij, want volgens mij had ie het over die cdj400tjes hoor? niet over die djx
Nou men budget licht ongeveer 900 voor de cd spelers en 200 voor de mixer
Dus in totaal 1100. Maar deze mixer is gewoon voor thuis dus hoef ik niet al te moeilijk gedoe...
Het liefst wel een 3 kanaals...