Traktor Scratch testen
  Dutch Topics, DO NOT reply in other languages than Dutch !  

EloidELot    posted on 16-05-2008 14:58
Ik loop nu al tijdje mijn kop te breken over eventueel overschakelen van men cdj's naar traktor scratch+draaitafels...

Heeft iemand zo'n setup ( TT's en TS), die nog eens toevallig in Gent woont, en die een mede-DJR (lees: mij) eens een testje wil laten komen maken?

grz
Mod edit by Lead on 16-05-2008 23:35 (6%)

What do you think about Traktor Scratch testen ??

Vote :   

Renzis    posted on 16-05-2008 15:06
mmm.. Weet niet of het je helpt, maar die dj van de cuba libre (gent) werkt met traktor scratch, miss kan je het hem eens vragen
EloidELot    posted on 16-05-2008 15:18
haha...
'de cuba libre'.. Ooit heb ik daar uren gesleten, mijn eerste jaren in Gent als student. Maar eigenlijk vind ik het daar barslecht en vraag ik mij af hoe ik daar ooit kon binnenblijven (denk denk..=> mooie klasgenootjes en de happy hours Cry). En ik weet niet of het nog de oude DJ is die daar nu nog speelt, maar ik vond het een redelijk arrogant geval.
Maar misschien geen slecht idee, een café verder wordt er denk ik ook mee gedraaid. Misschien ga ik daar wel eens horen. Maar een DJR member zou wel fijner zijn natuurlijk.
Renzis    posted on 16-05-2008 15:29

Haha ik was pas toevallig in die cuba libre, wat een kuttent, muziek uit 1995 en dan ook echt alles, alhoewel, manau - la tribu de dana me wel even fijn in de oren klonk.

Dj was idd arrogant... was allang blij dat ik een mogelijkheid tot jouw hulp bieden had:P

Gery    posted on 16-05-2008 15:50
In de overpoort gebruiken meerdere DJ's het Traktor scratch systeem.

offtopic Weet niet hoe het vroeger was, maar nu is cuba libre vooral bekend omwille van zijn multiculturaliteit en desperate maar gewillig vrouwvolk /offtopic

Ikzelf heb er ook een, maar helaas staan mijn draaitafels in brussel op mijn kot...
Deze komen in de grote vakantie (lees vanaf 21 juni) wel terug bij mij thuis te staan.

Ik heb ook de overstap gemaakt van cd naar timecode vinyl en heb daar zeker geen spijt van gehad.

Ik draai soms ook timecode cd. (lees: als er cdj 1000 staan Tongue) anders timecode vinyl!

Mocht je een TS kopen, kan je die dus alvast beginnen gebruiken met je CDJ's Happy, laughing
DJ - Producer
EloidELot    posted on 16-05-2008 16:28

wel leuke off-topic uitingen over cuba tent Happy, laughing, ik kan er mij wel in vinden (kleine toevoeging => de buitenwippers krijgen qua marginale en arrogante uitmuntendheid toch ook wel een 9,5 op 10)

betreffende cdj's + TS, had ik ook al aan gedacht, maar ik zou ze moeten verkopen om gedeelte laptop mee te kunnen financieren Cry

Ik vertoef tot 1 juli op mijn kot in Gent. Het studeren en toekomstige examens komen mij nu al het strot uit. Misschien kunnen we dan eens afspreken, als je dat eventueel ziet zitten.

grz

Renzis    posted on 16-05-2008 16:34
Offtopic, ik heb gemerkt hoe gewillig het vrouwvolk in die cuba was, vond mijn vriendin, was mee niet heel chill:DOfftopic

Succes ermee, ik zie hier altijd genoeg mensen uit gent, komt wel goedWinking my eye
Gery    posted on 16-05-2008 18:05
idem wat de examens betreft... zoals ik zal zei de 21e heb ik gedaan en vanals mijn booth thuis sta kan je zonder probleem eens komen kijken Happy, laughing
DJ - Producer
EloidELot    posted on 16-05-2008 18:17
thanx

dat hou ik zeker in het achterhoofd!

This is an old Topic

No new postings for 6.315 days.
 Post CommentThat would be 210.5 months
or a whopping 17.3 years
You might consider opening a new topic or reply anyway by pressing the green button...

199 Users online: 141 Guests (58 Unknown)
Pages generated today : 41.561
Most visitors online this month : 897
Lifetime Pageviews since 2003 : 242.935.106